
Полтавський професійний ліцей сфери послуг
Полтавский профессиональный лицей сферы услуг
-
Полтава
· вул. Маршала Бірюзова, 26-в, 36007
На мапі - pplsp.org.ua
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Спеціальності
Відгуки
14Коли я прийшов навчатися до ліцею, навіть не думав, що мене так захопить майбутня професія кравця, закрійника. Це сталося завдяки прекрасним викладачам, майстрам виробничого навчання, чудовій технічній базі Навчально-практичного центру. Сучасне обладнання допомогає освоїти професію на рівні вимог сьогодення, завдяки чому я впевнений, що після закінчення зможу працювати на будь-якому українському або європейському підприємстві.
Педагогічний колектив ліцею об'єднує високваліфікованих фахівців, які натхненно працюють на освітянській ниві, піклуються про кожного учня чи ученицю, передають їм свою майстерність. Випускники ліцею затребувані на провідних підприємствах міста та області. Багатолітня співпраця ліцею з Полтавським національним педагогічним університетом імені В.Г. Короленка дозволяє випускникам продожити навчання за спеціальністю 015 Професійна освіта (Дизайн) або 015 Професійна освіта (Технологія виробів легкої промисловості) та відповідно обіймати посади майстра, технолога, контролера технологічних процесів або начальника відділу (цеху). Навчання - це крок до успіху!
Ліцей дуже хороший, майстри і викладачі - професіонали своєї справи. Професії навчають добре. Якщо необхідно, то вчителі завжди допоможуть і порадять, що робить.
Очень нравилось учиться. Хорошое училище. Добрые преподаватели, всегда объяснят и помогут.
Дивіться також усі коледжі в Полтаві, ЗВО/ВНЗ в Полтаві, курси в Полтаві, репетиторів в Полтаві, роботу в Полтаві.
Продублюю свій відгук і сюди. Якщо ваша дитина планує вступати до цього навчального закладу через інтерес до певної спеціальності, важливо знати кілька речей, які зазвичай не озвучуються під час вступу: – Рівень викладання, на жаль, надзвичайно низький. Часто виникає враження, що педагогічний склад не має базової підготовки навіть для роботи з молодшими школярами. – Замість розвитку професійних навичок, учні більшість часу займаються прибиранням території, тоді як спеціально призначені для цього працівники отримують зарплату, не виконуючи своїх обов’язків. – Ставлення до учнів з боку частини персоналу зверхнє, а подекуди – принизливе та непрофесійне.