Відкриті тренінги
Go Business
тренінг

Управління підлеглими, ефективні моделі лідерства



  • 5100 грн
  • Договірна


  • Онлайн
    09.04.2024


Цільова аудиторія

Власники бізнесу, керуючі, керівники.

Ціль заходу

Существенно повысить эффективность бизнеса через качественное управление подчинёнными.

Програма

Особистісна ефективність керівника

  1. Складові особистої ефективності. Концепція особистого лідерства
  2. Роль «Лідера» та роль «Керівника»
  3. Технології підвищення персональної результативності. Інструменти самоменеджменту

Практикум: визначення власного стилю вирішення складних ситуацій із підлеглими

Постановка завдань підлеглим

  1. Як поставити завдання співробітнику – щоб воно було зроблено
  2. Інструменти постановки завдань, залежно від типології співробітників. 4 типології співробітників, рівні зрілості
  3. Опір, самосаботаж , неприйняття та обмеження з боку співробітника. Методи роботи

практика. «Постановка завдання співробітнику з різним ступенем зрілості та рівнем опору»

Інструменти контролю

  1. Технології ефективного управлінського контролю. 10 видів контролю.
  2. Види контролю залежно від складності завдання та рівня зрілості співробітника. Управління відхиленнями та збоями
  3. Види та способи надання зворотного зв'язку в залежності від рівня зрілості працівника та ситуації. Підвищення відповідальності у працівника

практика. «Відпрацювання навичок контролю та надання зворотного зв'язку з проблемними/складними співробітниками»

Мотивація, стимулювання, залучення

  1. Життєвий цикл працівника. 4 етапи
  2. Принципи та методи мотивуючого впливу на підлеглих
  3. Події керівника, що формують залученість, лояльність, прихильність

практика. «Відпрацювання навичок контролю та надання зворотного зв'язку з проблемними/складними співробітниками»

Управлінські помилки

  1. Ключові управлінські ілюзії
  2. Демотивуючий стиль керівництва
  3. Поведінкові помилки керівника: низький рівень делегування, інформаційна жадібність, самоценризм , примирливий стиль поведінки, порушення балансу зі співробітником «брати-віддавати», перебільшення фактора лояльності найближчих працівників.

практика. «Коригування поведінкових моделей та установок»

Техніки вирішення складних управлінських ситуацій

  1. Низька виконавська дисципліна
  2. "Зоряна хвороба" у ключового співробітника
  3. Затвердження статусу та боротьба за владу
  4. Системні помилки співробітника
  5. Опір змінам
  6. Конфлікти, маніпуляції та інтриги у команді
  7. Демотивований , нелояльний співробітник
  8. Втрата цінного співробітника
  9. Управлінські ситуації, запропоновані учасниками практикуму.

практика. «Відпрацювання на практиці технологій вирішення складних управлінських ситуацій»

Ви можете залишити заявку

або надіслати повідомлення на пошту [відкрити контакти][email protected]

Зверніть увагу!

Ви можете замовити цю програму у форматах:

  • Онлайн навчання
  • Корпоративне навчання
  • Індивідуальне навчання
  • Модульні навчання.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити
Олена,29.01.2023, 17:02
Доброго дня. Коли відбудеться даний тренінг ?
Оксана Дубовик,30.01.2023, 12:04
Доброго дня. Тренінг відбудеться за графіком 20.02.2023. Для реєстрації просимо залишити заявку або написати нам на електронну пошту.

Залишити коментар

Інші тренінги у категоріях:Коучинг, менторствоМенеджмент, управління, KPIЛідерство, тімбілдинг

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.