Управління підлеглими, ефективні моделі лідерства
- 8 годин
- Після закінчення видається сертифікат
- Go Business
- www.facebook.com/Go-Business-Agency-177478529791177
- Менеджер
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
Власники бізнесу, керуючі, керівники.
Ціль заходу
Существенно повысить эффективность бизнеса через качественное управление подчинёнными.
Програма
Особистісна ефективність керівника
- Складові особистої ефективності. Концепція особистого лідерства
- Роль «Лідера» та роль «Керівника»
- Технології підвищення персональної результативності. Інструменти самоменеджменту
Практикум: визначення власного стилю вирішення складних ситуацій із підлеглими
Постановка завдань підлеглим
- Як поставити завдання співробітнику – щоб воно було зроблено
- Інструменти постановки завдань, залежно від типології співробітників. 4 типології співробітників, рівні зрілості
- Опір, самосаботаж , неприйняття та обмеження з боку співробітника. Методи роботи
практика. «Постановка завдання співробітнику з різним ступенем зрілості та рівнем опору»
Інструменти контролю
- Технології ефективного управлінського контролю. 10 видів контролю.
- Види контролю залежно від складності завдання та рівня зрілості співробітника. Управління відхиленнями та збоями
- Види та способи надання зворотного зв'язку в залежності від рівня зрілості працівника та ситуації. Підвищення відповідальності у працівника
практика. «Відпрацювання навичок контролю та надання зворотного зв'язку з проблемними/складними співробітниками»
Мотивація, стимулювання, залучення
- Життєвий цикл працівника. 4 етапи
- Принципи та методи мотивуючого впливу на підлеглих
- Події керівника, що формують залученість, лояльність, прихильність
практика. «Відпрацювання навичок контролю та надання зворотного зв'язку з проблемними/складними співробітниками»
Управлінські помилки
- Ключові управлінські ілюзії
- Демотивуючий стиль керівництва
- Поведінкові помилки керівника: низький рівень делегування, інформаційна жадібність, самоценризм , примирливий стиль поведінки, порушення балансу зі співробітником «брати-віддавати», перебільшення фактора лояльності найближчих працівників.
практика. «Коригування поведінкових моделей та установок»
Техніки вирішення складних управлінських ситуацій
- Низька виконавська дисципліна
- "Зоряна хвороба" у ключового співробітника
- Затвердження статусу та боротьба за владу
- Системні помилки співробітника
- Опір змінам
- Конфлікти, маніпуляції та інтриги у команді
- Демотивований , нелояльний співробітник
- Втрата цінного співробітника
- Управлінські ситуації, запропоновані учасниками практикуму.
практика. «Відпрацювання на практиці технологій вирішення складних управлінських ситуацій»
Ви можете залишити заявку
або надіслати повідомлення на пошту [відкрити контакти]
Зверніть увагу!
Ви можете замовити цю програму у форматах:
- Онлайн навчання
- Корпоративне навчання
- Індивідуальне навчання
- Модульні навчання.
Інші тренінги у категоріях:Коучинг, менторствоМенеджмент, управління, KPIЛідерство, тімбілдинг
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Залишити коментар