Медіабайер

Купує рекламні площі на щитах і міському транспорті, на інтернет-сайтах і в кінофільмах, на газетних і журнальних полосах, закуповує час на телеканалах. Торгується з медіасейлерами, які продають рекламний час на ТБ, радіо, кіноринку. У журналах та газетах баєрам частіше доводиться мати справу з рекламними службами.

Специфіка професії

Медіабайеру потрібно тримати в голові безліч цифр, розмірів знижок, враховувати відомості по сейлерським будинкам, замовникам, ресурсам і т.п. Іноді клієнт просуває відразу декілька торгових марок, і у кожної - різні цілі, в результаті медіабайеру доводиться вести по 20-30 брендів одночасно! А будь-який прорахунок обернеться колосальними матеріальними збитками.

Місце роботи

Рекламні агентства.

Особисті якості

У якій би сфері не працював медіабайер, він повинен вміти знаходити спільну мову з усіма: і з клієнтом, який бажає розмістити рекламу, і з тими, хто готовий надати свої рекламні площі. Потрібно розбиратися в людях, безпомилково вгадувати момент, коли можна "натиснути" на підрядника, щоб той пішов на поступки і зробив знижки.

Кар'єра

Подальший ріст: менеджер з розміщення, провідний менеджер, старший менеджер, керівник відділу.

Освіта

Вища. Спеціальності "Соціологія", "Реклама".

Інші професії в категорії «Маркетинг, реклама та PR»
Зворотній зв'язок