Медіапланер

Спеціаліст з розміщення реклами. Підбирає клієнту саме ті засоби масової інформації, в яких реклама його товару дасть найбільший ефект. Медіапланер знає, яка аудиторія того або іншого журналу або газети, хто дивиться ту чи іншу передачу по ТБ, слухає нову радіостанцію... Він оцінить можливості кожного ЗМІ, охоплення цільової аудиторії, регулярність перегляду телепрограми глядачами, стратегію конкурентів і дасть необхідні рекомендації.

Специфіка професії

Робота потребує доброго знання математики, вміння аналізувати інформацію. Щоб грамотно розмістити рекламу, мало життєвої логіки та інтуїції: потрібні точні розрахунки і перевірені дані. Всі рішення щодо розміщення медіапланер приймає, аналізуючи рейтинги телепрограм і дані по цільовим аудиторіям передач, газет, радіостанцій.

Місце роботи

Рекламні агентства, спеціалізовані компанії, великі фірми, що мають у своєму рекламному відділі посаду медіапланера.

Особисті якості

Чіпкий розум, впевненість у собі, прагнення до нових знань, комунікабельність, оптимізм, чуйність і уважність до співрозмовника. Медіпланер повинен бути особистістю, цікавим співрозмовником, інакше він жодної стратегії не продасть.

Освіта

Вища. Спеціальність "Реклама", "Соціологія".

Інші професії в категорії «Маркетинг, реклама та PR»
Зворотній зв'язок