Броварський ліцей №2 ім. В. О. Сухомлинського Броварської міської ради Броварського району Київської області
-
Броваривул. Володимира Великого, 6
На мапі - www.zosh02.com.ua
- Директор — Голод Оксана Миколаївна
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Про школу
Інформація з офіційної бази ЄДЕБО
1696
учнів
1176
загальна кількість місць
61
клас
118
осіб персоналу
89
приміщень
25
інклюзивних класів
40
учнів в інклюзивних класах
Рейтинг школи 2024
Українська мова
151,53
Математика
120,99
Англійська мова
145,03
Історія України
143,79
Біологія
138,89
Фізика
152,00
Географія
142,79
Українська література
146,22
Відгуки
1Залишити відгук
Дивіться також усі школы в м. Бровари, коледжі в Броварах, курси в Броварах, репетиторів в Броварах, дитячі садки в м. Бровари, роботу в Броварах.
Школи поряд
Комунальна форма власності
Броварський ліцей №7
- I-III ступенів
- Ліцей
- Профілі: іноземної філології, історичний, математичний, української філології
- Загальна можлива кількість місць: 1496
- Інклюзивні класи
Комунальна форма власності
Броварський ліцей №10
- I-III ступенів
- Ліцей
- Профілі: історичний, української філології, філологічний
- Загальна можлива кількість місць: 967
- Інклюзивні класи
Комунальна форма власності
Броварський ліцей №11
- I-III ступенів
- Ліцей
- Загальна можлива кількість місць: 360
Доброго дня шановні вчителі.Дуже багато чула про даний ліцей.Відгуки вражають,в хорошому сенсі.Але чомусь закладаються сумніви.Адже,як ми знаємо,підводні камені все ж існують.Хотіла б звернути увагу на певну особистість.А саме вчительку української мови та літератури.Впевнкна,що ця людина професіонал своєї справи,вміє чітко та ясно подати матеріал,щоб дітям було зрозуміло.Але...вважаю,що досвід роботи вчителя не дає права пригнічувати стан дитини,виставляти на показ перед всім класом якісь особисті речі,тобто озвучувати оцінки.Маючи неабиякий життєвий досвід,освітній досвід,вчитель має бути прикладом,надихати і сприяти бажанню вчити предмет.Особливо якщо це українська мова,та література.Погано,коли користуються тим,що будять чи розорять просто перед іншими.А потім ми задаємось питаннями типу "чому рівень знань знизився,чому діти вчити мову не хочуть" і багато чого ще.Вважаю,що директор має звертати на це увагу.