Відкриті тренінги
PRO Business Partners
тренінг

Техніки у продажах



  • 2000 грн
  • Індивідуальні знижки від 10% до 50%


  • Online
    08.12.2022, початок о 11:00
    09.01.2023, початок о 11:00
  • Київ
    22.12.2022, початок о 11:00
    23.01.2023, початок о 11:00

Цільова аудиторія

  • Менеджери з продажу
  • Керівники відділу продажу
  • Консультанти-продавці
  • Оператори call-центру
  • Торгові представники

Програма

Тема 1. Залежність ефективності продавця з його особистісних якостей.

  • Від чого залежить високий рівень продажів і до чого тут психологія?
  • Якості, без яких важко уявити успішного менеджера.
  • Схема продажу будь-якого товару чи послуги.
  • Що робити з власними тривогами, страхами та сумнівами перед розмовою з клієнтом?
  • Вчимося розуміти значення продукту у системі цінностей клієнта.
  • Чітко сформульовані цілі – перший крок на шляху до високих продажів.
  • Змінюємо позицію невпевненого продавця: дієві техніки та прийоми.
  • Що ви думаєте про свою роботу чи важливість прийняття професії.
  • Досягаємо плану продажу через позитивне мислення.

Тема 2. Продавець та клієнт – перший контакт.

  • Як завоювати увагу клієнта за умов конкуренції?
  • Навчання різних технологій початку переговорів із клієнтом.
  • Кожному клієнту свій підхід.
  • Використовуємо міміку, жестикуляцію та положення тіла для віддзеркалення та встановлення контакту.
  • Тонкості підстроювання під час продажу по телефону.
  • Формуємо довірчі стосунки, застосовуючи техніку активного слухання.
  • Розпізнаємо емоції клієнта через метод калібрування.
  • Позиція менеджера з продажу.

Тема 3. Що є важливим для вашого клієнта?

  • Цінності - базове поняття у продажах. Схема їхнього виявлення.
  • Потреби та цінності – різні речі. Враховуємо це для формування вибору клієнта.
  • Чого насправді хоче ваш клієнт? Вчимося ставити правильні питання.

Тема 4. Грамотна презентація товару.

  • Формуємо позитивне враження про послуги та компанію в цілому. Техніки та прийоми.
  • Основа успішної презентації – мова цінностей клієнта.
  • Як виділитися на тлі конкурентів та презентувати продукт з погляду вигод та переваг?
  • Секрети найуспішніших продавців.

Тема 5. Завершальний етап продажів.

  • Відпрацювання сумнівів та заперечень клієнта з використанням різних технологій.
  • Правила ефективної аргументації
  • Введення клієнта до закриття угоди, техніки дожима.
  • Готовність клієнта до укладання угоди: ознаки та критерії.
  • Прямі та непрямі способи закриття угоди.
  • Особливості поведінки продавця завершальному етапі.
  • Як вибудувати довгострокові взаємини із вигодою для компанії?

Додаткова інформація

Дати проведення:

  • 7 листопада 11:00-18:00
  • 21 листопада 11:00-18:00
  • 8 грудня 11:00-18:00
  • 22 грудня 11:00-18:00
  • 9 січня 11:00-18:00
  • 23 січня 11:00-18:00 

Формат проведення: онлайн та офлайн на вибір учасника


Залишити коментар
Будь ласка, введіть Ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Переговори, риторика, ораторське мистецтвоПродажі, кол центр, робота з клієнтами

А також ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетитори в Києві, робота в Києві