Модуль 1 Причинно-наслідкові зв'язки у продажу Етапи роботи із клієнтами. Стратегія та тактика продажу: залучення нових клієнтів, додатковий продаж існуючим клієнтам. Продажі, орієнтовані на товар і П…
Структура формирование первого впечатления.Невербальная коммуникация (язык тела, мета-сообщение).Чувствительность ко лжи.Практика лидерства в переговорном процессе.Как не быть жертвой в сложных жизнен…
Основні напрямки тренінгів з переговорів: voice-building: гіпнотичний голос формула al pacino: магнетичний погляд strate-г: переговори у схемах та алгоритмах ефективні переговори консультаційні продаж…
Можливості для вдосконалення Управління власною поведінкою на переговорах Етапи переговорів, орієнтованих на клієнта Процес самовдосконалення продавця Досягнення домовленості про зустріч за телефоном…
1. Основи бізнес-психології Психологічні відмінності людей з цілого ряду атрибутів, включаючи їх особистість, цінності, сприйняття та емоції Мотиваційні характеристики людей та стимулюючі ефекти бізне…
Особа співробітника, який працює зі стягненням. Чинники, що впливають на ефективний сollection Дослідження власних обмежуючих упереджень учасників щодо стягнення заборгованості. Кому віддають гроші на…
Основи візуалізації. Психологія сприйняття інформації. Закони інформаційної графіки. Як краще уявити великий обсяг інформації. Найкращі способи відображення структурної інформації. Використання емоцій…
Аналіз аудиторії, якій презентуємо Які бувають цілі презентації Логіка презентації Навички усного виступу: мовні інтонації, рух, поза, жести Як впоратися із хвилюванням 70% часу тренінгу — практика. У…
Видео ролик (кратко о подходе): https://youtu.be/jATttyjImhk Проект ARMS Academy состоит из коротких модулей на базе 3 лицензионных программ: навыки переговоров от Scotwork,Великобритания, с 1975, www…
Людина як споживач — система цінностей, види та об'єкти бажань та об'єкти продажу, стереотипи поведінки, розуміння мотивів Жорсткі переговори - визначення, діагностика індивідуальних особливостей спри…
Введение. Продажи: технология или искусство. Составляющие продажи. Процесс продажи. Как обеспечить позитивный настрой клиентаЭффективное начало встречи, создания атмосферы доверия, создание первоначал…
Ефективний закупівельник, хто він і як ним стати? Визначення внутрішніх особистісних факторів (комплекси, стереотипи, установки), що заважають ефективній роботі у закупівлях Ефективна взаємодія відділ…
Що таке «Переговори» і чим цей процес відрізняється від процесу продажу. 4 умови необхідні для початку переговорного процесу та вибір стратегії. Секрети професійної комплексної підготовки до ділових п…
Страхи выступленияПричины возникновенияПриемы работы со страхами и волнениямиДиагностика зажимов в теле и их снятиеУкрепления мускулатуры дыхательного аппаратаКонтроль состояний и их влияние на воспри…
В любом возрасте Вы можете красиво зарычать, зашипеть или красиво произнести звук С ) Постоянные ошибки в письме - это тоже повод обратится к логопеду! И поверьте, Вам и Вашим знакомым это понравиться…