Відкриті тренінги
PRO Business Partners
тренінг

Бюджетування. Практика розробки та впровадження



  • 5500 грн -10%
  • Індивідуальні знижки від 10% до 50%



Програма

Організація роботи фінансово-економічних та бухгалтерських служб

  • Фінансово-економічна та бухгалтерська служба: структура, роль та місце в компанії. Ознаки та причини неефективності.
  • Практикум: Аналіз причин неефективності фінансово-економічної та бухгалтерської служби у компанії. Ухвалення управлінських рішень. Скільки бухгалтерів та фінансистів, економістів потрібно бізнесу.
  • Функції та продукти фінансово-економічних та бухгалтерських служб. Що й для кого ми створюємо? Способи оцінки якості та «корисності» продуктів фінансових та бухгалтерських служб. Оцінка якості управлінських звітів.
  • 10 основних напрямів оптимізації. Комплексне застосування "простих" методів. Розробка та впровадження положення про документообіг: чому документ не завжди працює?
  • Оптимізація чисельності та підбір персоналу. Оцінка ефективності та забезпечення оперативності роботи служби. Способи оцінки часу виконання функцій.
  • Оптимізація бізнес-процесів фінансово-економічних та бухгалтерських служб. Використання оптимізованих функціональних матриць: основні умови. Проектне використання: цілі, терміни, взаємодія менеджерів.
  • Практикум: застосування методу побудови функціональної матриці.

    Ефективна система бюджетування
  • Зв'язок системи бюджетування із корпоративною стратегією.
  • Ризики безбюджетного керування.
  • Етапи побудови системи бюджетного управління (СБУ) компанії.
  • Практикум: Побудова СБУ задля досягнення цілей компанії.
  • Оцінка ефективності системи бюджетування.
  • Причини неефективності бюджетування.
  • Вибір програмного забезпечення.
  • Регламентація та автоматизація системи бюджетування.
  • Вплив фінансової структури виконання бюджету.

    Формування фінансової моделі компанії
  • Базові засади побудови фінансової моделі.
  • Фінансова модель, бюджет, інвестиційний план – практичне розуміння та застосування.
  • Модель – типова структура, послідовність «складання».
  • Ризик та прибутковість.
  • Наскільки важливими є винятки з правил (адаптація стандартних форм фінансової звітності, впровадження елементів управлінського обліку)?
  • Управлінські розрізи моделі, глибина деталізації.
  • Як вирішити проблему мотивації інвестора (дивіденди, «плата за ризик» тощо) та відобразити це у моделі?
  • Які ризики слід брати до уваги?
  • Відмінність фінансової структури моделей.
  • Використання інструментів внутрішнього та зовнішнього аналізу.
  • Практична побудова фінансової моделі.
  • Практикум: "Розрахунок фінансового потоку за кількома запропонованими варіантами".
  • Тестування сформованої фінансової моделі та формування пропозицій для ухвалення управлінських рішень.
  • Динамічна модель (оцінка впливу зміни різних параметрів виконання бізнес-плану) – демонстрація різних сценаріїв розвитку.
  • Дохідність продуктів (картина продукту крім операційних витрат).
  • Прибуток та ліквідність («тюнінгування» моделі, згладжування касових розривів) – демонстрація на прикладі.
  • Бізнес-план та бізнес-процес (що необхідно, щоб фінансова модель запрацювала).

    Контролінг: актуальні аспекти
  • Контролінг як корпоративна навігаційна функція. Основні функції та завдання.
  • Збалансована система ключових показників ефективності (KPI) за Нортоном та Капланом як засіб управління організацією.
  • Практикум: «Керування організацією по системі KPI».
  • Функціональний контролінг: закупівлі — логістика — виробництво — маркетинг — продаж. Ключові показники ефективності окремих функцій.
  • Оцінка інвестиційних проектів та розрахунок бізнес-кейсів (сумарна вартість володіння, чиста поточна вартість, період окупності).
  • Прозорість у обліку витрат: 5 зрізів (статті, підрозділи, процеси, продукти, клієнти). Методики розподілу непрямих витрат. Оцінка прибутковості товарів та клієнтів.
  • Практикум: «Прибутковість у розрізі клієнт-продукт».
  • Контролер як бізнес-партнер, ко-пілот, «офіційний опонент» та економічне сумління. "М'які" навички контролера ("продаж" ідеї, управління змінами, комунікації з колегами).

Додаткова інформація

Дати проведення:

  • 11 листопада 11:00-18:00
  • 28 листопада 11:00-18:00
  • 12 грудня 11:00-18:00
  • 29 грудня 11:00-18:00
  • 13 січня 11:00-18:00
  • 30 січня 11:00-18:00

Формат проведення: онлайн та офлайн на вибір учасника


Залишити коментар
Будь ласка, введіть Ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Фінанси, кредит, банківська справаБухгалтерія, облік та податкиУправління персоналом, адаптація та розвиток

А також ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетитори в Києві, робота в Києві