Відкриті тренінги
TradeMasterGroup
конференція

Food&NonFoodMaster&CatMаnMaster-2023. Best experience співпраці ритейлерів та постачальників. Новий рівень українського бізнесу



  • 9200 грн
  • за два дні


  • Київ, UBI Конференц Холл, ул. Дорогожицкая, 8
    06.04.202307.04.2023, початок о 09:00
  • Online
    06.04.202307.04.2023, початок о 09:00

Цільова аудиторія

Аудиторія учасників конференції: понад 300 власників та топ-менеджерів роздрібних мереж України, Європи та ближнього зарубіжжя (власників, генеральних, комерційних директорів, директорів з роботи з продажу та маркетингу, закупівель, керівників СТМ), Провідні виробники та імпортери FMCG товарів (від міжнародних компаній -Лідерів до невеликих регіональних виробників продуктів харчування).

Серед постійних учасників:

Провідні виробники та дистриб'ютори: "Соломія, "ВГП", "Житомирський маслозавод Рудь", "Ямуна", ТД "Дельта", "СВК", КФ "Десна", "Люксус-С", "Три Старі "Флагман Сі Фуд", "Пірана", "Наш Продукт", ТМ "Інделіка", "Лакталіс Україна", "Чумак", "Оліс", "Дарпак", "Савсервіс Столиця", "Карлсберг Україна", " Рідний Продукт", "Королівський Смак", "Корпорація Біосфера", ТД "Поляків" та ін.)

Роздрібні мережі України та ближнього зарубіжжя (топ-50): "Метро Кеш енд Кері Україна", VARUS, "Таврія-В", "Велика Кишеня", "Фоззі Груп", Novus, "Наш край", "Укр-Трейд" , "АТБ-Маркет", "ВОГ Рітейл", "Львівхолод", "Еко-маркет", "Вересень Плюс", "КЛО", "Фора", "Економ Плюс", "Чудо Маркет", UPG, "Епіцентр К", Пчілка маркет, Мережа Тайстра, мережа Сім-23,  Бадьорий, Аврора Мультимаркет, Ритейл, Восторг, Аргон (Грош), БРСМ-Нафта, ПАНІ, Мережа гіпермаркетів ЗаТак та ін.

Суміжні галузі: постачальники обладнання, IT, пакування, консалтингу, логістичні оператори, імпортери та ін.

Ціль заходу

В рамках конференції ви дізнаєтеся:

  • Актуальні тренди харчової галузі у 2023 році
  • Як змінилася споживча поведінка, як адаптувати бізнес до нової реальності
  • 10 помилок виробників, які не дозволяють розпочати експорт своєї продукції
  • Моделі Категорійного Менеджменту для мультиканального рітейлу
  • Технології трансформації традиційних моделей магазинів під зміну купівельних уподобань. Кейси впровадження
  • Як оптимізувати торговий та виробничий бізнес у 2023 році: Автоматизовані системи управління підприємством
  • Структура роздрібного ціноутворення: сучасні підходи та технології
  • Управління простором торгового залу через викладення на основі ролі категорії
  • Підготовка ідеального КП на основі аналізу асортиментної матриці
  • Прийняття рішень в умовах невизначеності. Рекомендації та практичний досвід
  • Управління асортиментом. практичні поради щодо закупівлі товарів та взаємодії з постачальниками в умовах воєнного стану. Найкращі практики управління товарообігом в умовах кризової ситуації
  • Перебудова роботи продовольчих мереж у зв’язку з початком війни та у післявоєнний період. Зміни в умовах співпраці постачальників з мережами, їх спрощення. успішні приклади колаборацій на взаємовигідних умовах

Програма

Вигоди конференції

Мета категорійного менеджменту полягає у довгострокових роботах з підвищення ефективності торгової мережі, наслідком чого є збільшення продажів, найкращі умови для здійснення покупок та лояльність покупців.

Ідея управління категоріями проста: керувати кожною категорією продукту таким чином, щоб максимально залучати споживачів та максимізувати прибуток.

Для того, щоб обмінятися знаннями та досвідом у категорійному менеджменті, фахівці-практики найбільших українських компаній 6-й рік поспіль зберуться на CatManMaster-2023.

Спікери з різних країн відкрито ділиться з вами практикою впровадження категорійного менеджменту. На Конференції можна буде дізнатися про найуспішніші кейси найбільших українських та зарубіжних компаній, щоб потім перейняти цей досвід, і використовувати його для зростання ефективності своєї компанії.

Практична спрямованість конференції створить платформу для спілкування однодумців, які хочуть поділитися досвідом, обговорити складності та бар'єри під час впровадження, повчитися на чужих помилках та створити ідеальну модель впровадження категорійного менеджменту.

 Ставши учасником події, Ви: 

  • Обміняєтеся з іншими постачальниками та рітейлерами позитивним досвідом співпраці;
  • Дізнаєтеся свіжу аналітику ринку товарів Food і Nonfood, тренди в категоріях;
  • На основі доповідей експертів галузі зможете проаналізувати діяльність Вашої компанії, щоб йти у «ногу» із ринком;
  • Отримайте нові ідеї та інсайти, які зможете застосувати практично у своїй компанії;
  • Проведіть переговори та укласти договори про співпрацю в одному місці більш ніж з 50 потенційними партнерами;
  • Неформальне спілкування дозволить повною мірою обмінятися досвідом із колегами, познайомитися з новими клієнтами, а також обговорити подальшу співпрацю з партнерами, що вже існують;
  • Поліпшіть комунікації та побудуйте конструктивний діалог з рітейлерами та дистриб'юторами про співпрацю;
  • Познайомтеся з кейсами закордонних спікерів та досвідом формування асортиментного портфеля;
  • Зможете взяти участь у міні-виставці новинок виробників, а також рішень для оптимізації бізнесу рітейлерів та постачальників,
  • Представте Вашу компанію та новинки продукції на Галереї Новинок!

Спецпроекти у рамках події

Столи переговорів «Мережа - постачальник»

Це є унікальна можливість прямих переговорів. У столах переговорів TradeMasterGroup за 12 років взяли участь понад 5500 постачальників України та Зарубіжжя (Росія, Молдова, Білорусь, Казахстан, Польща, Грузія та ін.)

Виставка та експозиція рішень та послуг для бізнесу

У рамках Конференції FoodMaster-2023 проходить виставка рішень та послуг, а також зразків продукції від виробників та рітейлерів України та ближнього зарубіжжя

3 паралельні зали

3 паралельні зали з конференціями Food, NonFood, СatMan. Ви можете вибирати зал за інтересами та вільно переміщатися із зали до зали, формуючи власну програму заходу

Галерея новинок провідних постачальників України та ближнього зарубіжжя

У рамках конференції проходить спеціальний проект провідних постачальників України та близького зарубіжжя! Кожен учасник –виробник може подати зразки кращих проектів для представлення на полицях Галереї Новинок

Онлайн-трансляція

Якщо Ви не можете приїхати на Захід наживо, ми підключимо Вам до ZOOM трансляції, де 3 камери та виділений чат будуть створювати для Вас ефект присутності.

Додаткова інформація

Ключові питання конференції

  1. Актуальні тренди харчової галузі у 2023 році. нові виклики і можливості для сфери FMCG.
  2. Нові виклики для сфери fmcg у 2023 році. портрет нового покупця та як змінилась культура споживання українців.
  3. Сучасний роздрібний бренд: як змінилися правила гри у різних каналах взаємодії з покупцями?
  4. Плани щодо подальшої роботи та розвитку бізнесу великих гравців ринку ритейла україни.
  5. Нові можливості для українського малого та середнього бізнесу щодо початку співпраці з провідними продовольчими мережами україни та європи. успішні кейси.
  6. Тенденції розвитку оффлайн і онлайн роздріб. відновлення сервісів доставки.
  7. Розвиток продажу товарів через e-commerce. технології, перспективи, платформи.
  8. Які основні kpi ритейлера потрібно знати поставнику для успішного співпраця.
  9. Просування бренду. головні тренди комунікації з споживачем в нестабільний час.
  10. Які промо та акційні пропозиції можуть допомогти ритейлерам збільшити продажі та підвищити лояльність покупців в умовах сьогодення
  11. Перебудова роботи продовольчих мереж у зв’язку з початком війни та у післявоєнний період. зміни в умовах співпраці постачальників з мережами, їх спрощення. успішні приклади колаборацій на взаємовигідних умовах
  12. Адаптація бізнесу до нових умов. швидке реагування, впровадження змін та перебудова бізнес-процесів як запорука виживання бізнесу під час війни та у післявоєнний період.
  13. Структура ціноутворення ритейлера: сучасні підходи і технології.
  14. Аналіз ефективності асортиментної матриці через управляння товарними Запасами.
  15. Управління асортиментом. практичні поради щодо закупівлі товарів та взаємодії з постачальниками в умовах воєнного стану. найкращі практики управління товарообігом в умовах кризової ситуації.
  16. Конкурентний аналіз асортименту.
  17. Мерчандайзинг в умовах війни. стратегії та підходи для просування товарів на полицях у точках продажу та онлайн у період нестабільності. практичні кейси.
  18. Як визначити аутсайдерів в категорії і що з ними робити?
  19. Технології трансформації традиційних моделей магазинів під зміни купівельних уподобань. кейси результативного застосування.
  20. Заходи щодо оптимізації бізнесу: як приймати стратегічні рішення та оптимізувати витрати під час війни.
  21. Групи товарів найвищого попиту під час війни, їх імпорт зараз та у майбутньому. нові умови ввезення імпортних товарів, обмеження та основні правила щодо дотримання процедур.
  22. Прийняття рішень в умовах невизначеності. рекомендації та практичний досвід.
  23. Антикризовий менеджмент. розробка та наявність плану «б», швидке прийняття рішень, перегляд та впровадження нових бізнес-процесів та планів, аналіз ризиків, встановлення зав’язків з новими партнерами, страховий асортимент, гнучкість у відносинах з партнерами.
  24. Збереження команд в умовах скорочення обсягів роботи і, відповідно, адходжень на покриття фонду оплати праці.
  25. ІНновації в ритейлі, що збільшують продаж у торгових точках.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Виробництво, промисловiстьДистрибуція, мерчендайзингОсобистий бренд, брендинг компанії

А також ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетитори в Києві, робота в Києві