Опис курсу

04.06.2018 - старт фундаментального курсу: "Game developer"

Кількість занять: 101 лекція, 95 практик, 812 ак.ч.

Тривалість: з 04.06.2018 по 29.01.2018

Програма:

  • PRE-PRODUCTIONЕтап пре-продакшн ми почнемо з знайомства з передовим двигуном Unreal Engine 4, тому що саме движок дозволяє зібрати воєдино графіку, звук, функціонал гри. Далі зануримося в роботу з ідеєю гри. Дізнаємося, що таке наратив і геймплей. Торкнемося складання діздока. Навчимося визначати ринок, аудиторію, вивчимо сучасні варіанти платформ. Дізнаємося найсучасніші підходи в AR і VR. Підійдемо до головного питання, що хвилює багатьох - способах монетизації гри. На цьому етапі у нас повинно сформуватися повне бачення майбутньої гри.
  • FUNDAMENTAL CODING

    Починаємо з систематизації і структурування знань з програмування. С ++ це фундаментальна мова програмування, без якогї в розробці ігор нічого робити. Всі глибокі речі пишуться саме на цій мові. Вивчимо змінні, цикли, масиви і функції, класи, а також теми об'єктно-орієнтованого програмування, які також стосуються розробки ігор. Коли розкладемо по поличках базу, перейдемо до архітектури ПЗ в розробці ігор. Розглядаємо компонентно-орієнтований підхід. Розбираємося з класами-контейнерами, класами-компонентами, ієрархією класів при розробці гри.
  • BLUEPRINTS

    Блупрінти - візуальне програмування за допомогою нодів структур. По суті, та ж логіка, але практично без коду. Ця система Unreal Engine дозволяє створити елементи геймплея через візуальний інтерфейс. Вивчаємо процедурну генерацію контенту, підключаємо ІІ, розробляємо елементи призначеного для користувача інтерфейсу. Вивчимо сучасні тенденції в роботі з віртуальною реальністю, робимо компонування шутерів від першої і третьої особи і інше.
  • UE4 CODING

    У цьому найоб'ємнішому блоці занурюємося в чистий кодинг ігор. Знайомимося c особливостями кодинга на С ++ в двигуні UE4. Вивчаємо базові елементи геймплея: Actors - досліджуємо різні типи цього класу і вчимося з ними працювати на ігровому рівні. Працюємо з базовим класом Акторів - Pawn - для подання гравця і інших персонажів в грі; налаштовуємо його зовнішній вигляд, взаємодія зі світом і фізику. Розбираємося, як оголошувати властивості (Properties) використовуючи стандартний синтаксис С ++. Вникаємо в систему управління пам'яттю і систему обробки ігрових об'єктів з її базовим класом - UObject. Знайомимося зі спеціалізованим синтаксисом UFunctions. Далі - пишемо власні контролери, працюємо з UMG (Unreal Motion Graphics UI Designer) - інструментом створення елементів UI, працюємо з Штучним інтелектом в грі.
  • TESTING / LAUNCH

    До запуску гри підходимо з практично готовим працюючим прототипом. Обов'язковим етапом є тестування і налагодження. Після цього розглядаємо топові майданчика для публікації гри. Тут же поговоримо про маркетинг, так як тільки при грамотному просуванням гри люди про неї дізнаються. Нарешті, вже пройшовши весь процес створення гри, розберемо способи систематизації процесів, методи роботи в команді, навички для ефективного менеджменту ігрових проектів.
  • PHYSICS / MATH

    По завершенню навчання ми торкнемося теми фізики і математики в ігровому движку, а також розглянемо процес розробки додаткових плагінів. Відкритий вихідний код движка знімає всі можливі рамки для програмування ігор і розв'язує руки істинним програмістам для реалізації самих зухвалих завдань.

Детальніше про програму: https://games.education/game-developer/

Після завершення курсу ви отримаєте професійні знання і навички для створення програмної складової гри, в тому чітсле і робочий протототип який можна додати в портфоліо. Ці навички складають компетенцію професійного Game Developer'а.

Додати коментар
При заповненні форми була допущена помилка
Невірно заповнені поля відмічені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ім'я*:
Коментар*:
не більше 1000 символів (введено: 0)
Ел. пошта*:
Перевірочний код*:
5 англійських букв:
Залишити коментар

Усі курси в Харкові, а також ВНЗ в Харкові, коледжі та технікуми в Харкові, репетитори в Харкові, тренінги в Харкові, робота в Харкові

Зворотній зв'язок