Ефективний cейлз. Техніки активних продажів

Ефективний cейлз. Техніки активних продажів

  • 6 900 грн за курс

(замість 9200)



Пробне заняття Так (у записі)
Вік аудиторії Дорослі
Початок курсу 25 лютого
Тривалість Середньостроковий курс (до 6 місяців)
Формат Онлайн
Графік 18.30-21.30, 5 занять щосереди
Розмір групи 10-20 осіб
Рівень Будь-який рівень
Документ про проходження Так (електронний)
Мова Українська
Домашні завдання Так (Так)
Іспит / випускна робота Іспиту немає

Модуль 1. Як закохати клієнта з першого контакту?

  • Формула вашого доходу.
  • Без яких вмінь та навичок ви ніколи не зробите продажі на високий чек? 
  • 7 кроків до продажу з ефектом WOW!
  • Підготовка до контакту. Збираємо Досьє на клієнта.
  • Кому та чому довіряють люди? Експерний підхід у продажах. Гіпнотична техніка переконання.
  • Як керувати емоційним тоном Клієнта? Техніка компліменту, техніка якоріння, техніка подарунку. 
  • 6 прийомів активного слухання. Як розговорити мовчазного клієнта?

Практика (на занятті):

  • Вступний Практикум "Зірка Команди".
  • Практикум в командах "Розслідування". Робота з кейсом. 
  • Практикум "Відкриті вуха".

Домашнє Завдання:

  • 13 прийомів для подолання бар'єру секретаря. Вихід на ОПР (факультативний відео-урок для тих, хто працює з холодними дзвінками).
  • Практичний кейс після заняття (на самостійне відпрацювання зі зворотнім зв'язком від тренерів).


Модуль 2. Виявлення потреб клієнта. Питання як головний інструмент продавця

  • Чому ваш клієнт не готовий купувати "тут і зараз"? Етапи прийняття рішення. Як працювати з клієнтом на кожному етапі.
  • Питання як головний інструмент Продавця. Техніка роботи питаннями.
  • Які потреби хочуть задовільнити ваші клієнти? Емоційна та раціональна складова при прийнятті рішень.
  • Які питання необхідно обов'язково задати клієнту?
  • Типи Клієнтів за Референцією та Мотивацією, як з ними працювати.

Практика (на занятті):

  • Практикум "Задай питання на гарантоване ТАК".
  • Практикум в командах "Бриф Очікувань".
  • Демонстраційний кейс "Визнач тип мотивації".
  • Розбір аудіо-записів ваших комунікацій (або скриншотів переписок). Мегатонни зворотнього зв'язку!

Домашнє Завдання:

  • Практичний кейс після заняття (на самостійне відпрацювання зі зворотнім зв'язком від тренерів).

Модуль 3. Секрети успішної презентції

  • Чому ваша презентація не продає? Приклади успішних та провальних презентацій. Помилки, які ви робите.
  • Що насправді купує ваш клієнт? 
  • Презентація за формулою продажу вигоди. Як розказати про свій продукт (послугу) так, щоб клієнт відчув БАЖАННЯ КУПИТИ прямо зараз.
  • Таблиця порівняння з конкурентами. 

Практика (на занятті):

  • Демонстраційний практикум "Характеристика чи Оцінне судження?"
  • Практикум в командах "Презентуй свій продукт за формулою".
  • Розбір аудіо-записів ваших комунікацій (або скриншотів переписок). 

Домашнє Завдання:

  • Практичний кейс після заняття (на самостійне відпрацювання зі зворотнім зв'язком від тренерів).

Модуль 4. Мистецтво роботи з запереченнями. Як позбутися сумнівів клієнта? Відбудова від конкурентів

  • Чому клієнт заперечує? Природа та види заперечень.
  • Як не втратити клієнта в перші 60 секунд? Заперечення на етапі первинного контакту: "Не цікаво", "У нас вже є партнери", "Надішліть все на пошту". Прийоми та приклад скриптів.
  • Як подолати будь-яке заперечення? 5 простих кроків.
  • Заперечення, на якому зривається 80% ваших угод! 6 відтінків заперечення ДОРОГО.
  • Формуючі питання - унікальний інструмент зняття складних заперечень.
  • "Я вже купую в інших" або "Чим ви краще?". Технологія відбудови від конкурентів.

Практика (на занятті):

  • Практикум в командах "Продай свій продукт та доведи, що він кращій за продукт конкурента".
  • Розбір аудіо-записів ваших комунікацій (або скриншотів переписок). 

Домашнє Завдання:

  • Практичний кейс після заняття (на самостійне відпрацювання зі зворотнім зв'язком від тренерів).

Модуль 5. Як дотиснути клієнта на оплату? Робота з конфліктним клієнтом

  • Що ви вже вмієте? Резюмування отриманих навичок.
  • "Я подумаю!". Як не втратити клієнта на фінальному етапі? Технологія завершення угоди в залежності від типу клієнта.
  • Як працювати з клієнтом-маніпулятором? Основи складних перемовин.
  • Способи управління конфліктом за методом трансактного аналізу Е. Берна.
  • 4 кроки успішного відпрацювання рекламації. Як повернути лояльність незадоволеного клієнта?

Практика (на занятті):

  • Практичний кейс "Рекламація від клієнта" (в парах на групі).
  • Розбір аудіо-записів ваших комунікацій (або скриншотів переписок). 

Курс триває: 1 місяць, 5 занять по 3 години

  • 5 модулів
  • 15 годин
  • Книги, таблиці, презентації
  • Доступ до запису занять - назавжди

Сокуренко Ігор

Сокуренко Ігор

Бізнес-тренер, консультант з управління

  • Сертифікований (ICMCI) консультант з управління.
  • Бізнес-тренер з 1995 року (25 років у навчанні та управлінському консультуванні).
  • PhD (к.е.н.) за спеціальністю Менеджмент
  • Член Національного Інституту Консультантів з Управління.
  • Провів понад 20 000 тренінг-годин, навчив понад 15 000 менеджерів з продажів та топ-менеджерів.
Сокуренко Олена

Сокуренко Олена

Бізнес-тренер, консультант з продажів

  • Тренер-практик. Консультант у сфері продажів.
  • 16 років у продажах.
  • 12 років в управлінні відділом продажів.
  • 10 років керую компанією.
  • Успішний досвід створення 14 Корпоративних Книг Продажів у сферах: готельний бізнес, дистрибуція світлотехніки, продаж нерухомості, продаж побутової продукції, продаж добрив, експедиторські послуги, доставка авто зі США, продаж засобів індивідуального захисту, виробництво лакофарбових матеріалів, виробництво кабельно-провідникової продукції.

За 5 інтенсивних занять ви навчитеся:

  • "Закохувати" клієнта з першого контакту і викликати безумовну довіру до себе та свого продукту.
  • Визначати типи клієнтів та знаходити індивідуальний підхід до кожного.
  • Виявляти потреби клієнта, ставлячи правильні питання.
  • Проблематизувати клієнта, в якого "і так все добре".
  • Презентувати свій продукт так, щоб клієнт по-справжньому ЗАХОТІВ купити.
  • Знімати заперечення на всіх етапах продажу: «Дорого!», «Мені не цікаво», «Я вже з кимось працюю» та інші.
  • Переконливо відповідати на питання "А чим ви краще за конкурентів?".
  • Дотискати на оплату клієнтів, що сумніваються. Налагоджувати з ними довгострокові стосунки.
  • Створювати Трансляційних клієнтів (тих, що вас рекомендують).

Переваги курсу

Переваги курсу

У чому унікальність курсу?

  • Після курсу учасники збільшують власний дохід від 30% до 200% (в залежності від ніші).
  • Застосовується унікальний інструмент розвитку ваших компетенцій - на кожному занятті експерти аналізують аудіо-записи (або скриншоти) ваших комунікацій з клієнтом та дають індивідуальний зворотній зв'язок.
  • На вас чекають 5 живих онлайн занять.
  • 21 практичне завдання! Всі знання ви закріпите на практиці.
  • Навчання у групі до 15 осіб.
  • Закрита група Telegam із підтримкою 24/7.
  • Запис занять залишається вам назавжди!
  • В кінці курсу ви отримаєте Сертифікат.


Залишити коментар
Введіть ваше ім’я.
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Введіть ел. пошту.
або Відмінити
Наталя Савченко. Керівник відділу електронної комерції "Ощадбанк,07.10.2024, 19:26
Якщо загалом взяти, то у мене практично зараз кожен дзвінок закінчується передзвоном та зустріччю. Тобто в мене "холостих" зараз немає взагалі. Я раніше працювала більше з бюджетною сферою, а зараз саме працюю з господарниками. Як не дивно, мені самій сподобалося в такому форматі, це набагато цікавіше. Пішов страх, тому що до цього у мене був якийсь страх комунікацій, я думала: «А от якщо я подзвоню і мені скажуть ні?» І головне, що я зрозуміла, що ще дуже важливо записувати, слухати, слухати і слухати. Чим більше ти це робиш, тим більше у тебе моменти (проблемні) йдуть, і ти можеш пожартувати... ти вільно поводиться, і співрозмовник, який слухає тебе з того боку, він це теж відчуває. Якось так. Тому для мене курс дуже корисний. Ну, просто дуже!

Дивіться також усі онлайн-курси, репетиторів онлайн, онлайн-тренінги.

  • 8 960 грн за курс (Доступна оплата в розстрочку)
  • Професійні, підвищення кваліфікації - MBA, бізнес освіта, Менеджмент, управління, Продажі, переговори, робота з клієнтами.
  • Дорослі.
  • Онлайн
  • 2 700 грн
  • Професійні, підвищення кваліфікації - Продажі, переговори, робота з клієнтами.
  • Студенти, дорослі.
  • Expert partner
  • Онлайн