Практична бухгалтерія від чайника до профі

  • 6 600 грн на місяць

Тривалість курсу 4 місяці



Пробне заняття Так (Прийняти рішення щодо участі у навчанні допоможуть 4 пробні у роки у відеозаписі)
Вік аудиторії Студенти, дорослі
Початок курсу 29 квітня
Тривалість Середньостроковий курс (до 6 місяців)
Формат Онлайн, Гібридний
Графік Двічі на тиждень у вівторок та четвер з 10:00-13:15
Розмір групи 6-10 осіб
Рівень Початковий
Документ про проходження Так (По завершенню видається сертифікат)
Мова Українська
Домашні завдання Так (Куратор допомагає із домашнім завданням)
Іспит / випускна робота Проміжне тестування

Курс: Практична бухгалтерія від чайника до профі

Новий курс 2025 рік  (4 модулі)

  • При оплаті за усі 4-ри модулі діє знижка - 10%  33 300 грн  29 970,00 грн
  • Усі учасники отримують підручник на кожен модуль (онлайн учасникам відправляємо Новою поштою)
  • Усі учасники отримують доступ до відеозапису кожного заняття
  • Усі учасники отримують доступ до закритої VIBER групи де можна писати питання в позанавчальний час
  • Навчання в аудиторії у Львові по вулиці Пасічна 93

Модуль № 1 Первинні документи

Дати проведення на 2025 рік:

Старт 29.04.25 (Час проведення з 10:00 до 13:15)

6 занять по 4 академічні години (24 академічних годин)

Пряма трансляція по всій Україні

Можливість задати питання (учасникам, які беруть участь онлайн - в чаті)

Включено кава-перерви

Повний зміст програми

  • Види первинних документів. Нормативна база, обов’язкові реквізити та основні принципи створення. Як діяти, якщо документ відсутній або не містить всіх обов’язкових реквізитів.
  • Документи на реалізацію товарів, робіт, послуг: рахунки, накладні, товарно-транспортні накладні; акти виконаних робіт, наданих послуг, довіреності, акти приймання-передачі.
  • Банківські та касові документи: платіжні інструкції, касові ордери, касова книга, звіт про використання коштів виданих під звіт. Основні правила застосування РРО та ПРРО при розрахунках зі споживачами, в тому числі онлайн. Формування, видача та обов’язкові реквізити чека.
  • Податкові накладні: правила заповнення, дата виписки та реєстрації, обов’язкові реквізити.
  • Документи обліку основних засобів: акти введення в експлуатацію, акти списання (ліквідації) основних засобів, інвентарні картки. Документальне оформлення ремонту, модернізації.
  • Документи обліку руху матеріалів, малоцінних та швидкозношуваних предметів та товарів: оприбуткування, переміщення, продаж, списання. Внутрішній документообіг при переміщенні запасів на підприємстві у виробництво.
  • Інші документи: табель обліку робочого часу; акт звіряння розрахунків; повідомлення про прийняття на роботу; бухдовідка та ін.
  • Правила формування реєстрів первинних документів. Терміни зберігання. Відповідальність за несвоєчасне чи неправильне оформлення.

Вартість участі у Львові та онлайн 6600,00 грн

Зареєструватись на Модуль №1 https://forms.gle/S3LSB3GKDHj1z6cQ7

  • 4 модулі
  • 120 годин
  • 30 відеоуроків
  • Підручник надсилаємо новою поштою для онлайн учасників
  • 30 майстер-класів
  • 365

Модуль № 1 Первинні документи

 - створюємо доречно, оформляємо вірно, обліковуємо вчасно!

Дати проведення на 2025 рік:

Старт 29.04.25 (Час проведення з 10:00 до 13:15)

6 занять по 4 академічні години (24 академічних годин)

Пряма трансляція по всій Україні

Можливість задати питання (учасникам, які беруть участь онлайн - в чаті)

Включено кава-перерви

Повний зміст програми

  • Види первинних документів. Нормативна база, обов’язкові реквізити та основні принципи створення. Як діяти, якщо документ відсутній або не містить всіх обов’язкових реквізитів.
  • Документи на реалізацію товарів, робіт, послуг: рахунки, накладні, товарно-транспортні накладні; акти виконаних робіт, наданих послуг, довіреності, акти приймання-передачі.
  • Банківські та касові документи: платіжні інструкції, касові ордери, касова книга, звіт про використання коштів виданих під звіт. Основні правила застосування РРО та ПРРО при розрахунках зі споживачами, в тому числі онлайн. Формування, видача та обов’язкові реквізити чека.
  • Податкові накладні: правила заповнення, дата виписки та реєстрації, обов’язкові реквізити.
  • Документи обліку основних засобів: акти введення в експлуатацію, акти списання (ліквідації) основних засобів, інвентарні картки. Документальне оформлення ремонту, модернізації.
  • Документи обліку руху матеріалів, малоцінних та швидкозношуваних предметів та товарів: оприбуткування, переміщення, продаж, списання. Внутрішній документообіг при переміщенні запасів на підприємстві у виробництво.
  • Інші документи: табель обліку робочого часу; акт звіряння розрахунків; повідомлення про прийняття на роботу; бухдовідка та ін.
  • Правила формування реєстрів первинних документів. Терміни зберігання. Відповідальність за несвоєчасне чи неправильне оформлення.

Вартість участі у Львові та онлайн 6600,00 грн

Зареєструватись на Модуль №1 https://forms.gle/S3LSB3GKDHj1z6cQ7


Дати проведення на 2025 рік: 

Старт 20.05.25 (Час проведення з 10:00 до 13:15)

6 занять по 4 академічні години (24 академічних годин)

Пряма трансляція по всій Україні

Можливість задати питання (учасникам, які беруть участь онлайн - в чаті)

Повний зміст програми

  1. Нормативна база: ЗУ «Про бухгалтерський облік», План рахунків та Інструкція про його застосування, Національні стандарти бухгалтерського обліку. Основи формування облікової політики підприємства.
  2. Що таке бухгалтерський облік. Актив і пасив, дебет і кредит, бухгалтерські рахунки, подвійний запис – все, що треба знати для старту та розуміння обліку в цілому. 
  3. Готівка на підприємстві: ліміт каси, оприбуткування та здача готівки в банк або видача під звіт.
  4. Відображення в обліку операцій з придбання та продажу основних засобів, сировини, матеріалів, готової продукції, товарів, послуг. Варіанти із застосуванням рахунків по розрахунках за авансами.
  5. Методи нарахування зносу основних засобів та приклади розрахунків. Відображення в бухгалтерському обліку. Методи вибуття товарно-матеріальних цінностей та відображення в обліку підприємства.
  6. Нарахування заробітної плати, базові вимоги до строків виплати, обчислення і сплата податків, дотримання вимог законодавства про оплату праці.

Вартість участі:

Вартість участі у Львові та онлайн  6600,00 грн

Зареєструватись на Модуль №2 https://forms.gle/S3LSB3GKDHj1z6cQ7


Модуль № 3 «З БухОбліком на ТИ»

Старт 10.06.25 (Час проведення з 10:00 до 13:15)

10 занять по 4 академічні години (40 академічних годин)

Пряма трансляція по всій Україні

Можливість задати питання (учасникам, які беруть участь онлайн - в чаті)

Включено кава-перерви

Повний зміст програми

  • Фінансова звітність: основні види та пакети. Правила формування і строки подання. Велике, середнє, мале та мікро – критерії класифікації підприємств.
  • Створення підприємства та початок обліку. Статутний капітал: розмір, учасники, внески. Створення облікової політики та внесення змін до неї.
  • Облік операцій з основними засобами: надходження, ремонт (капітальний та поточний), нарахування зносу, ліквідація, продаж. Інвентаризація.
  • Виробництво. Формування собівартості готової продукції. Класифікація запасів. Визначення первісної вартості товарів та витрати, пов’язані з їх придбанням.
  • Окреме заняття «Кадри для бухгалтера» Норми трудового законодавства.
  • Облік валютних операцій. Розрахунок курсових різниць. Відображення в обліку валютних розрахунків.
  • Принципи обчислення заробітної плати, відпускних, лікарняних, премій, матеріальної допомоги. Податкова соціальна пільга.
  • Облік дебіторів та кредиторів. Довгострокова та короткострокова заборгованість. Основні принципи обліку та відображення у фінансовій звітності.
  • Визнання доходів та витрат в обліку. Закриваючі проведення. Визначення фінансового результату діяльності підприємства. Виправлення помилок.
  • Складання облікових регістрів та формування фінансової звітності (баланс та звіт про фінансові результати).

Вартість участі у Львові та онлайн 11 100,00 грн

Зареєструватись на Модуль №3  https://forms.gle/S3LSB3GKDHj1z6cQ7


Модуль № 4  «Податки для чайників» 

Старт 15.07.25 (Час проведення з 10:00 до 13:15)

8 занять по 4 академічні години (32 академічних годин)

Пряма трансляція по всій Україні 

Можливість задати питання (учасникам, які беруть участь онлайн - в чаті)

Включено кава-перерви

Повний зміст програми:

  • Податковий кодекс України. Огляд існуючих систем оподаткування. Податки та збори в Україні. Терміни подання звітності та сплати податків. Стосунки з податковою.
  • Податок на додану вартість. Загальні поняття щодо нарахування та сплати ПДВ. Податкова накладна. Правила виписки та реєстрації в ЄРПН. Податкове зобов’язання та база нарахування. Визначення місця постачання. Податковий кредит. Система електронного адміністрування ПДВ, блокування податкових накладних. Облік на ПДВ рахунку. Заповнення податкової декларації з податку на додану вартість.
  • Податок на прибуток. Дані бухгалтерського обліку як основа для обчислення. Операції з нерезидентами. Податкові різниці. Заповнення та строки подання декларації з податку на прибуток.
  • Єдиний податок. Правила обчислення та визначення бази оподаткування. Групи платників: обмеження, переваги та недоліки застосування спрощеної системи. Заповнення Звіту для платників єдиного податку (ФОП та ЮО).
  • Податок на доходи фізичних осіб та Єдиний соціальний внесок у підприємницькій діяльності. Платники, податкові агенти, умови сплати та форми звітування. Заповнення Об’єднаної звітності. Декларація для ФОП на загальній системі оподаткування.
  • Оподаткування позик та перехідних операцій при зміні системи оподаткування. Задача на вибір оптимальної системи оподаткування. Види перевірок. Розбір різних ситуацій з податками.

Вартість участі: у Львові та онлайн 8 880,00 грн 

Зареєструватись на Модуль №4 https://forms.gle/S3LSB3GKDHj1z6cQ7


Шахно Людмила

Шахно Людмила

лектор

Директор ТОВ «Академія професійного бухгалтера».

Понад 20 років практики у сфері бухгалтерського обліку, аудиту та фінансів.

Тренер тематичних тренінгів та практикумів на бухгалтерську та податкову тематики.

Міжнародний сертифікований професійний бухгалтер САР, СІРА.

Судовий експерт (2014-2017рр).


Чи обов'язково проходити усі модулі?

Ви можете вибрати будь-який один або декілька модулів. Обираючи з якого модулю розпочинати навчання, слід звернути увагу на рівень знань і досвіду роботи. Якщо ви раніше не працювали у сфері бухгалтерського обліку рекомендуємо розпочати з Модуля №1 "Первинні документи"

Як відбувається навчання онлайн?

Після здійснення оплати ви отримуєте свій підручник у найближчому відділенні пошти (Нова пошта чи Укрпошта на вибір). Перед кожним заняттям ми надсилаємо на електронну пошту посилання для участі у прямому ефірі, презентацію та додаткові матеріали, які можна завантажити та роздрукувати. Під час прямого ефіру працює чат, у якому можна ставити запитання та отримувати відповіді від лектора.

Як я можу поставити питання спікеру, якщо навчатимусь онлайн?

Під час трансляції працює чат, у якому можна ставити запитання та отримувати відповіді від лектора у прямому ефірі. Крім того, обговорювати навчальні моменти можна в закритій вайбер-групі протягом всього періоду навчання.

Чи буде у мене відеозапис заняття?

Усі учасники (в аудиторії та онлайн) матимуть доступ до відеозаписів кожного заняття протягом періоду навчання та 2 тижні після його завершення.

Які матеріали я отримаю?

На початку курсу учасники отримують підручник, а напередодні кожного заняття ми надсилаємо презентацію, завдання та додаткові матеріали в електронному вигляді.

Якщо я пропущу заняття?

Протягом періоду навчання і 2 тижні після переглядати заняття можна у відеозаписі, а питання ставити викладачу в закритій вайбер-групі. 

Чи можна згодом перейти на навчання онлайн?

На віддалене навчання можна перейти в будь-який момент.

Чи можна згодом перейти з онлайн групи в аудиторію? 

За умови, якщо в аудиторії кількість учасників не перевищуватиме 12 студентів.

Скільки учасників в аудиторії?

В групі, яка навчається в аудиторії до 12 учасників.

Як відбувається оплата за навчання?

Оплата здійснюється безготівковим платежем за допомогою інтернет-банкінгу,  платіжного термінала або у відділенні будь-якого банку із використанням банківських реквізитів ПП "Академії професійного бухгалтера", які ви отримаєте в рахунку на оплату навчання.

Якщо платник юридична особа чи ФОП?

Якщо замовником виступає юридична чи фізична особа-підприємець, за потреби, складаємо договір про надання послуг. Після завершення навчання підписуємо акт наданих послуг.

Чи отримаю я сертифікат?

Після завершення курсу ми видаємо сертифікат, який підтверджує вашу участь у навчанні. Якщо завершите лише один чи кількох модулів, про це буде вказано у сертифікаті.


Методика навчання на курсах для бухгалтерів зрозуміла, а знання, які подаються слухачам, легко та швидко засвоюються. Нам вдалося досягти цього завдяки тому, що всі теоретичні положення одразу розбираються та застосовуються на практиці. На бухгалтерських курсах для початківців на вас чекає корисна та насичена програма, яка буде викладатися у такій послідовності:

  • розгляд основних видів типової первинної документації підприємства;
  • ознайомлення з формами документів на паперових носіях, а також із реквізитами, які повинні бути заповнені на них в обов’язковому порядку;
  • навчання створенню первинних документів, заповнення бланків із зразками з урахуванням різних ситуацій та господарських операцій;
  • вивчення нормативно-правових актів, які регулюють подачу обов’язкової звітності, розгляд актуальних форм та заповнення зразків;
  • вирішення тестових завдань, їх перевірка, виявлення помилок та організація роботи над ними з аналізом кожного конкретного випадку, повторна перевірка та виконання завдань разом із практикуючими спеціалістами.

Особливість наших курсів для бухгалтерів – відсутність традиційних систем оцінювання. Ми даємо можливість кожному слухачеві застосувати на практиці набуті знання.


Залишити коментар
Введіть ваше ім’я.
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Введіть ел. пошту.
або Відмінити

Дивіться також усі курси у Львові, ЗВО/ВНЗ у Львові, коледжі у Львові, репетиторів у Львові, тренінги у Львові, роботу у Львові.