Контекстуальні науки. АСТ, RTF, FAP

  • 7 330 грн за курс

150 євро



Пробне заняття Ні
Вік аудиторії Студенти, дорослі
Початок курсу 4 жовтня
Тривалість Довгостроковий курс (від 6 місяців)
Формат Онлайн
Графік Навчальний дводенний модуль раз на місяць у суботу та неділю з 9:00-17:00 УА
Розмір групи Понад 20 осіб
Рівень Високий
Документ про проходження Так
Мова Українська
Домашні завдання Так
Іспит / випускна робота Іспиту немає

4 річне навчання у контекстуальних науках (АСТ, RTF, FAP),

Для кого:

  • психологів, психіатрів, педагогів, соціальних працівників, реабілітологів, медсестер
  • та інших працівників соціальних та гуманітарних напрямків,
  • та студентів цих напрямків на 5 курсі.
  • осіб з вищою освітою, які протягом 4 річного курсу зобовязуються завершити психологічне навчання як другу освіту.Організовуємо навчання у співпраці Академія КПТ в Україні та Академія АСТ в Познані (акредитований навчальний заклад).

Після навчання можна буде подаватись на акредитацію у Польське Товариство ACBS Polska.Польське товариство контекстуальних наук ACBS Polska у 2024 році отримало дозвіл від всесвітнього товариства ACBS, а на державному рівні обговорюється проект закону, завдяки якому можлива акредитація на терапевта контекстуальних наук в Польщі.План на 4 роки: (Увага протягом навчання у програмі та датах можливі зміни)Перший рік: Основи психотерапевтичної практики

Перший рік програми зосереджений на побудові теоретичних, практичних і міжособистісних основ, вирішальних для ефективної роботи психотерапевта.

1. 4-5.10.25. Просоціальна фасилітація тренінгової групи - міжособистісний тренінг

2. 25-26.10.25. Психологічна еластичність у терапевтичних відносинах – інтерперсональний тренінг

3. 22-23.11.25. Еволюціонізм і філософія в контекстуально-поведінкових науках (CBS)

4. 6-7.12.25. Формування відкритого ставлення

Практика, що ґрунтується на доказах – від Скіннера до Бека та Хейс

5. 24-25.01.26. Формування свідомого ставлення Знайомство з FAP (Функціональна аналітична психотерапія)

6. 21-22.02.26. Формування відданого ставлення

7. 21-22.03.26. Принципи поведінкового аналізу та RFT (теорія реляційних фреймів): теоретичні основи та клінічні застосування

8. 25-26.04.26. Метафори в практиці – клінічні аспекти RFT

9. 9-10.05.26. Уважність, відвага та співчуття – вступ у FAP.

10. 21-22.06.26. Концептуалізація кейсу: від матриці ACT до процесів CBSДругий рік АСТ в конкретних ситуаціях (контекстах)

Другий рік зосереджений на розвитку терапевтичних навичок у роботі з різноманітними проблемними контекстами.

1. Переваги та обмеження клінічної діагностики: нозологічні, функціональні та системні аспекти

2. Психологічне благополуччя та здоров'я: соціальний, професійний та правовий контекст роботи психотерапевта

3. Коли життя втрачає сенс і потрапляє в пастку щастя (депресія та афективні розлади)

4. Коли цінність стає нав’язливою ідеєю, а зобов’язання – примусом (ОКР та пов’язане з ним)

5. Напади паніки, занепокоєння та інші тривожні пастки

6. Люди після психотичної кризи

7. Клінічні аспекти ROS: Метафори на практиці

8. FAP Intermediate - міжособистісне навчання

9. Від пасток до цінностей: ДІЙТЕ, щоб зрозуміти та змінити дисфункціональні моделі поведінки

10. Оцінка прогресу в терапії та управління терапевтичним ризиком.Третій рік: Інтеграція практики з іншими поведінковими підходами

На третьому році учасники вивчають альтернативні моделі поведінкової терапії, дізнаються про відмінності в теоретичних припущеннях, конкретних навичках і стратегіях, а також про можливості їх інтеграції в терапевтичну практику.

1. Когнітивно-поведінкова терапія (КПТ)

2. Терапія контекстною схемою (ST)

3. Терапія, орієнтована на співчуття (CFT)

4. Діалектична поведінкова терапія (DBT)

5. ФАП розширений

6. Психотерапія, що підтримується фармакотерапією та психоделічними речовинами

7. Від кризового втручання до психотерапевтичної роботи зі складною травмою

8. Життя без залежності. ДІЙ для людей із проблемами зловживання психоактивними речовинами

9. Клінічні аспекти RFT: робота з собою

10. Гнучке вплив: планування та імпровізація в терапевтичній практиціЧетвертий рік: АСТ в конкретних популяціях

Четвертий рік – це поглиблене використання ACT у роботі з різними групами та реалізація власних терапевтичних проектів.

1. Групи - робота для спільного блага (PROSOCIAL)

2. Сім'я - Батьки і діти

3. Молодь і доросла молодь - ДНК V

4. ROS у клінічній практиці: Застосування до РДУГ та розладу аутистичного спектру

5. Відносини - робота з парою та сексологічний контекст

6. Різноманітність і включення в терапевтичний контекст

7. Розлади харчування та психодієтична підтримка для психотерапії

8. FAP Advanced - Self-experience Self-practice

9. Робота з тілом (Соматичний досвід)

10. Changed shore - Process-Based Therapy та інновації в CBS

11. Супервізія в програмі ACT AcademyПід час модульних тематичних зустрічей учасники матимуть можливість взяти участь у групових супервізіях, під час яких обговорюватимуться практичні наслідки, кейси, питання та дилеми, пов’язані з окремими тематичними та проблемними сферами. Ці супервізії також включатимуть стандартні методи оцінки процесів CBS, оцінки узгодженості терапевтичної практики з ACT, а також аналізу та оцінки ефективності терапевтичних втручань.Крім того, з першого року супервізія в малих групах відбуватиметься онлайн між зустрічами, яка покликана підтримувати індивідуальну професійну практику та розвивати терапевтичні навички учасників під наглядом кваліфікованих супервізорів CBS.У процесі набору будуть враховуватися такі критерії:

  • освіта (вид завершеного навчання та додаткова кваліфікація),
  • рекомендації (суб'єктивно оцінені приймальною комісією),
  • професійний досвід у сфері психологічної допомоги та психотерапії,
  • досвід застосування АСТ-терапії,
  • членство в ACBS,
  • результат співбесіди.Умови реєстрації:

1. Заповнити дві гугл анкети:

1. Анкета: Шкала самооцінки навичок прийняття та відповідальності ACSSES https://forms.gle/C1YSbvnw3XnNWjyz8
2. Анкета. Документи кандидата https://forms.gle/ULcT7nSVj5u6bp796
Долучити в 2 анкету листи з рекомендацією вас на навчання на АСТ терапевта в Академії КПТ (вас може рекомендувати супервізор, професор або доцент). Чим ширше опише ваші сильні сторони тим вища вірогідність потрапити на навчання. Ось приблизні вимоги до рекомендаційного листа: https://indigo.co.ua/.../rekomendatelnoe-pismo-struktura...

3. Пройти співбесіду на основі заповнених анкет та рекомендаційних листів (оплата за співбесіду 2500грн не повертається у випадку негативного результату). Вам буде надіслано запрошення на мейл, після того як будуть вивчені ваші матеріали.

4. Членство у світовому товаристві ACBS https://contextualscience.org/civicrm/contribute/transact...
5. Членство у українському товаристві ACBS Україна https://forms.gle/KKDtZ6fpAbg2A8M29
6. Якщо плануєте акредитуватись у Польщі, то необхідне членство у польському товаристві ACBS Polska https://docs.google.com/.../1FAIpQLSeOyqz.../viewform

Вартість одного навчального модулю 150 євро і туди входить:

1. Навчальний дводенний модуль раз на місяць у суботу та неділю з 9:00-17:00 УА

2. На навчальному модулі буде крім навчального матеріалу ще 2 години на супервізію у великій групі з тренером

3. 4 години групової супервізії раз на місяць (серед тижня) з українськими супервізорами контекстуальних наук (дні будуть ще узгоджуватись)

4. Переклад тренінгів та матеріалів українською

5. Технічна підтримка у межах можливостей

6. Кураторство вашого курсу1 рік це 10 модулів. Навчання 4 роки.

40 модулів по 20 академічних годин – 800 год

Супервізії у малих групах по 4 академічних год що місяцяУчасники будуть підписувати умову із зобов’язаннями завершити навчання.

Увага, оплати за навчання треба буде вносити на польський номер банківського рахунку, подбайте про таку можливість для себе на 4 роки. У виняткових випадках можна буде вносити на укр рахунокАкредитація:

Навчальна програма та викладачі є акредитованими у ACBS Polska та узгоджена зі світовим товариством ACBS (Association for Contextual Behavioral Science).Ваша акредитація залежить від багатьох факторів:

  • завершене навчання з позитивною оцінкою (виконані умови навчального процесу)
  • Виходу закону, як в Польщі так і в Україні, щодо професії психотерапевта (на сьогодні на основі проекту закону про психотерапевта в Польщі, NFZ внесло АСТ у перелік страхової медицини Польщі).
  • Процесу проходження акредитації в залежності від країни, якщо плануєте акредитовуватись в Польщі, то варто з початку навчання вступити у ACBS Polska. Якщо в Україні, то все залежить від законодавства.Прошу взяти до уваги, що наразі повних гарантій акредитації немає, але наразі законодавство формується у позитивному ключі в майбутньому.Коли я розпочинала навчання в Польщі на КПТ ситуація була такою ж, тому входимо у невідомість, а там будемо боротись за своє місце під сонцем страхової медицини.Але якісне навчання гарантуємо, бо вже багато років співпрацюємо з цими тренерами, а на міжнародних конференціях ці тренери гарно себе проявили.Керівник проекту к.психол.н.,

Засновниця Академії КПТ в Україні

Оксана Марциняк-ДорошКуратор курсу Ростислав Дорош

у співпраці з познанcькою Академією АСТ та Хубертом Чупалою.www.cbt.in.ua
Події Академії КПТ в Україні https://t.me/AkademiaCBTUA
[відкрити контакти][email protected] – ваші питання, уточнення та пропозиціїЦе інтерв’ю зі Стівеном Хаєсом, одним із засновників методу https://www.youtube.com/watch?v=7ZfuPZOnT08&t=1s


Залишити коментар
Введіть ваше ім’я.
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Введіть ел. пошту.
або Відмінити

Дивіться також усі онлайн-курси, репетиторів онлайн, онлайн-тренінги.