HR-Master, перший спеціалізований тренінг-центр
тренінг

Практика розробки та проведення тренінгів




Цільова аудиторія

Програма рекомендована внутрішнім тренерам, спеціалістам з навчання та розвитку персоналу, всім, хто цікавиться питаннями професійного навчання дорослих.

Ціль заходу

Під час навчання слухачі ознайомляться зі специфікою розробки тренінгу з продукту, тренінгу особистої ефективності, тренінгу продажу.

Особлива увага приділяється формуванню у слухачів умінь підбирати та структурувати матеріал залежно від поставлених цілей, а також питанням розробки демонстраційних та роздавальних матеріалів, підбору ефективних вправ та написанню мовних модулів.

Програма

1. Введення. Принципи навчання дорослих.

2. Вибір методів навчання дорослих, які використовуються під час проведення тренінгу

2.1. Міні-лекція

2.2. Мозковий штурм

2.3. Робота в групах

2.4. Розв'язання ситуаційних задач.

3. Структура тренінгу та етапи розробки тренінгу

3.1. Визначення цілей навчання та критеріїв оцінки його ефективності.

3.2. Підбір та накопичення навчального матеріалу.

3.3. Техніки написання плану

3.4. Розробка кейсів

3.5. Опис методики проведення тренінгу

4. Розробка демонстраційних та роздавальних матеріалів

4.1. Презентація.

4.2. Оформлення презентації відповідно до принципів наочності навчання.

4.3. Структура робочого зошита учасника тренінгу

4.4. Коректне опис вправ і кейсів

5. Оцінка ефективності навчання

5.1. Тест як контроль засвоєння знань.

5.2. Види тестів

5.3. Методика складання тестів.

6. Прийоми роботи із групою

6.1. Комунікативна компетенція тренера

6.2. Утримання уваги та способи підтримки активності у групі

6.3. Робота зі складними учасниками

7. Розробка та проведення тренінгу продажів

7.1. Структура тренінгу з продажу.

7.2.Особливості проведення даного виду тренінгів.

8. Проведення тренінгів особистої ефективності.

8.1. Тренінги з формування навиків комунікації

8.2. Тренінги з управління часом

9. Розробка семінарів з продукту

9.1. Розподіл відповідальності між підрозділами бізнесу та навчання.

9.2. Структура семінара

9.3 Розробка презентацій.

10. Підготовка та проведення адаптаційного тренінгу для нових співробітників компанії.

Додаткова інформація

Після закінчення тренінгу учасники матимуть уявлення про процес розробки навчальних програм та отримають готові шаблони тренінгів щодо продукту, підвищення особистої ефективності та навчання навичок продажів. Ці матеріали будуть надані в електронному вигляді, тому слухачам рекомендується мати при собі флешку.

Тривалість тренінгу: 2 дні, 16 акад. годин.

У вартість навчання входить: комплект роздавальних матеріалів учасника тренінгу, посттренінгова консультаційна підтримка.

Попередня реєстрація є обов'язковою.


Залишити коментар
Введіть ваше ім’я.
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Введіть ел. пошту.
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Тренінги для тренерів

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.