
Ефективні переговори закупівельника з постачальниками

Романцов Роман
тренерЦільова аудиторія
-
Керівники та менеджери відділу закупок та постачання
-
Директори та менеджери з логістики
-
Керівники та менеджери по управлінню складами
-
Керівники функції управління ланцюгом постачання (Supply Chain Manager)
Ціль заходу
Інтерактивний модуль під час якого учасники отримують теоретичні знання та практичні навички із планування, підготовки та проведення перемовин із постачальниками з метою досягнення оптимальних результатів з максимальною ефективністю.
Перемовини – це один із найважливіших етапів взаємовідносин з Вашими партнерами. Під час перемовин досягаються домовленості з ключових умов співпраці та вирішуються спірні питання між компаніями. В результаті перемовин Ви можете або значно покращити свої позиції або втратити – все залежить від того як Ви підготувалися та провели перемовини.
Учасники навчання будуть знайомитися з методами та шляхами підвищення ефективності перемовин та відпрацьовувати отримані знання під час практичних вправ та рольових ігор.
Програма
Теми, які розкриваються в модулі:
- Основні Стратегії співробітництва між постачальниками та закупівельниками
- Основні вимоги до такого співробітництва
- Поняття перемовини, успішні та ефективні перемовини
- Планування розвитку взаємовідносин із постачальником
- Планування та організація процесу переговорів
- Визначення цілей і стратегії
- Основні етапи перемовин
- Визначення цілей і стратегії переговорів
- Структура і основні етапи планування переговорів
- Вироблення стратегії ведення переговорів і досягнення мети з урахуванням сильних сторін вашої компанії
- Моделі переговорів і їх застосування в процесі переговорів
- Типові помилки при веденні переговорів
- Підготовка процесу переговорів
- Збір та підготовка необхідної для інформації
- Стратегії поведінки в ході ведення переговорів з Постачальниками
- Поняття BATNA та ZOPA в перемовинах, простір в перемовинах
- Виявлення очікувань постачальника та визначення інтересів та позицій
- Побудова алгоритму ефективних запитань для збору необхідної інформації, розвиток навичок активного слухання
- Стратегії поведінки в ході ведення переговорів з Постачальниками
- Обговорення комерційних умов: ціни, термінів і умов поставки
- Торги в перемовинах, основні принципи та правила
- Заперечення в перемовинах, алгоритм визначення їх причин та шляхи подолання Маніпуляції та неконструктиновна поведінка опонента. Способи їх виявлення та нейтралізації
- Вплив та тиск в ділових переговорах
- Претензійна робота та письмові комунікації
Інші тренінги у категоріях:Переговори, риторика, ораторське мистецтво
А також ЗВО (вузи) в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетитори в Києві, робота в Києві
Коментарі
Залишити коментар
При заповненні форми була допущена помилка
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Дякуємо!
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.