Відкриті тренінги
PRO Business Partners
тренінг

Навчання менеджменту у складних управлінських ситуаціях



  • 3100 грн -10%
  • Індивідуальні знижки від 10% до 50%


  • Online
    07.12.2022, початок о 11:00
    08.01.2023, початок о 11:00
  • Київ, вул. Старокиївська, 10-г
    17.12.2022, початок о 11:00
    18.01.2023, початок о 11:00

Програма

Менеджмент – чому навчають керівників

  • Критерії доброго керівництва
  • Ідеальний співробітник - може і хоче
  • Важкі співробітники – хто вони

Менеджмент складних управлінських ситуацій

  • Розбір ситуацій: дисципліна, боротьба влади, порушення стандартів, прихований саботаж, конфлікти робоче місце тощо.
  • Вибір стилю керування
  • Управління - вибір правильного інструменту
  • Розбір ситуацій

Важкі співробітництва

  • демотивований, з особистими проблемами, конфліктний, індивідуаліст, саботажник, пліткар, нелояльний

Імідж, авторитет та внутрішній PR керівника

  • "Поважати" або "Боятися". Як досягти зростання свого авторитету та бездоганного виконання розпоряджень, не перетворюючись при цьому на «Мимру»
  • Типові помилки. Як уникнути

Мотивації працівників в умовах збільшення обсягу роботи та зменшення заробітної плати

  • Що демотивує працівників. Чому «гасне іскра»
  • Батіг або пряник
  • Способи мотивуючої постановки завдань.
  • Як правильно використати похвалу.

Конструктивне покарання

  • Види покарань.
  • Негативні наслідки неконструктивного покарання
  • Як депремувати, винести догану підлеглому так, щоб він прийняв справедливість позиції керівника
  • Ефективна техніка «Розмови-покарання»

Конструктивна критика

  • Як позитивно критикувати інших людей, не викликаючи образ та обурення.
  • Відпрацьовуємо різні форми критики підлеглого:
  • Критика підбадьорювальна, критика-докір, Критика-надія,
  • Критика-аналогія, Критика-похвала, Критика-заклопотаність,
  • Критика-співчуття, Критика-жаль, Критика-здивування
  • Критика-пом'якшення, Критика-зауваження Критика-попередження

Управління емоціями у складних ситуаціях

  • Правильна реакція на неконструктивну поведінку: образа, погрози, сльози
  • Емоційний вплив Техніка роботи із саботажником.
  • Розмова із негативно налаштованим співробітником.
  • Чи потрібно проводити розмову «до душі»

Позитивний зворотний зв'язок від керівника

  • Чому важливий позитивний зворотний зв'язок від керівника після виконання завдання
  • Вчимося різним способам позитивного зворотного зв'язку
  • Позитивний зворотний зв'язок - повідомлення про успіх виконаної роботи
  • Позитивна оцінка, схвалення: «Ти правильно зробив(а), що...».
  • Позитивне емоційне ставлення до людини чи до досягнутого їм результату: «Мене це втішило. Мені дуже сподобалося!".

Конструктивне звільнення персоналу

  • Способи ведення розмови про звільнення
  • Як почуватися впевнено при розмові зі співробітником, що звільняється.
  • Як конструктивно відстоювати власну позицію.

Способи конструктивного переконання

  • Розуміння відмінностей агресивної, поступливої ​​та впевненої поведінки
  • Як впевнено відмовити у відповідь на пред'явлення вимог
  • Техніки конструктивного переконання та зміни думки, позиції співробітника

Тренажер «Упевнена поведінка у ситуаціях маніпуляцій та агресії»

  • Ефективний менеджмент у складних управлінських ситуаціях. Розбір кейсів

Додаткова інформація

Дати проведення:

  • 6 листопада 11:00-18:00
  • 16 листопада 11:00-18:00
  • 7 грудня 11:00-18:00
  • 17 грудня 11:00-18:00
  • 8 січня 11:00-18:00
  • 18 січня 11:00-18:00

Формат проведення: онлайн та офлайн на вибір учасника


Залишити коментар
Будь ласка, введіть Ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Менеджмент, управління, KPIHR, менеджер з персоналу, рекрутингУправління персоналом, адаптація та розвиток

А також ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетитори в Києві, робота в Києві