Відкриті тренінги
PRO Business Partners
тренінг

Успішне керування конфліктними ситуаціями



  • 3000 грн -10%
  • Індивідуальні знижки від 10% до 50%


  • Online
    04.12.2022, початок о 11:00
  • Київ, вул. Старокиївська, 10-г
    24.12.2022, початок о 11:00

Цільова аудиторія

Для кого: для фахівців, для яких значимо мати високу компетентність у галузі профілактики та вирішення конфліктних ситуацій; для всіх, кому важливо вміти діагностувати конфліктні ситуації та вирішувати їх на перших етапах; всім, кому важливо опанувати техніками безконфліктного спілкування.

Ціль заходу

На даному тренінгу ви зможете простежити механізми зародження конфліктів, навчитися припиняти їх на ранніх стадіях у своїх колективах у своєму бізнесі, навчитеся уникати руйнівних конфліктів.

  • Основні чинники, що призводять до конфліктів.
  • Конфліктогени.
  • Основні помилки у поведінці учасників конфліктів.
  • Приклади конфліктних ситуацій «з життя» учасників
    (Зовнішній і внутрішній клієнт).
  • Карта конфлікту.
  • Управління емоціями. Принципи безконфліктного поведінки.
  • Техніки впевненої комунікації

Програма

Визначення конфлікту. Ознаки конфлікту. Класифікація конфліктів

  • Концепція конфлікту. Об'єктивний конфлікт та суб'єктивно пережита як конфлікт ситуація.
  • Основні чинники, що призводять до конфліктів. Конфліктогени. "Образ ворога".
  • Структурні та міжособистісні конфлікти.
  • Практика: позитивне та негативне у конфлікті.
  • Рівень впливу учасників групи на структурні та особистісні фактори.
  • Основні помилки у поведінці учасників конфліктів.

Управління конфліктом. Стадії (фази) конфлікту

  • Індивідуальний стиль поведінки у конфлікті. Орієнтація співпраця \ боротьба.
  • Використання різних тактик поведінки у конфлікті різних його стадіях.
  • Приклади конфліктних ситуацій «з життя» учасників
    (Зовнішній і внутрішній клієнт).
  • Карта конфлікту.
  • Практика: аналіз конфліктних ситуацій.
  • Систематизація конфліктних ситуацій із досвіду учасників.
  • Різниця понять «конфліктна» та «складна» ситуація.
  • 4 основні способи завершення конфліктів.
  • Практика: відпрацювання основних способів вирішення конфліктів.

Прояви особистого поведінкового стилю

  • Управління емоціями. Принципи безконфліктного поведінки.
  • Основні види бар'єрів у комунікації.
  • Практика: відпрацювання техніки безконфліктної поведінки.
  • Внутрішні позиції: домінування, партнерство, залежність та ін. Прояви позицій на хід та вирішення конфліктної ситуації.
  • Практика: діагностика мотивацій опонентів.
  • Оцінка рівня впевненості учасників тренінгу.
  • Асертивність. Позиції в комунікації щодо Берна.
  • Техніки впевненої комунікації.
  • Управління маніпуляціями. Типологія маніпуляцій: психологічні, логічні, організаційні.
  • Технологія протидії маніпуляції. Анти-маніпуляційні діалоги.
  • Практика: відпрацювання технік впевненої комунікації та подолання маніпуляцій.

Конфліктні ситуації з клієнтами та партнерами

  • Світовий досвід вирішення конфліктів із клієнтами.
  • Типологія «важких» клієнтів.
  • Алгоритм LAST. Просунутий алгоритм роботи з претензіями та рекламаціями.
  • Практика: відпрацювання алгоритму роботи з претензіями та рекламаціями.
  • Правила роботи з агресивними, маніпулятивними, надто активними та інтровертними партнерами з комунікації.
  • Практика: відпрацювання успішних стратегій роботи із «важкими» партнерами з комунікації.
  • Зворотний зв'язок від тренера та групи.

Конфліктні ситуації всередині відділу \ Департаменту \ Компанії

  • Влада «трійок» у конфліктних ситуаціях відділу \ Департаменту \ Компанії.
  • Типологія працівників у контексті схильності до конфліктів.
  • Практика: оцінка рівня конфліктності працівника.
  • Російські ірраціональні ідеї.
  • Створення безконфліктної атмосфери у відділі \ Департаменті \ Компанії.
  • Адміністративні інструменти запобігання конфліктним ситуаціям.

Профілактика дистресу

  • Основні причини стресу та дистресу.
  • Індикатори емоційного напруження.
  • Прийоми психологічної самооборони.
    • Практика: відпрацювання технік антистресу.

Додаткова інформація

Дати проведення:

  • 3 листопада 11:00-18:00
  • 23 листопада 11:00-18:00
  • 4 грудня 11:00-18:00
  • 24 грудня 11:00-18:00
  • 5 січня 11:00-18:00
  • 25 січня 11:00-18:00

Формат проведення: онлайн та офлайн на вибір учасника


Залишити коментар
Будь ласка, введіть Ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Переговори, риторика, ораторське мистецтвоПродажі, кол центр, робота з клієнтамиУправління персоналом, адаптація та розвиток

А також ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетитори в Києві, робота в Києві