Відкриті тренінги
тренінг

Комунікації у переговорах


  • 3800 грн
  • Договірна

  • 8 годин
  • Після закінчення видається Сертифікат
  • Go Business
  • www.facebook.com/Go-Business-Agency-177478529791177
  • Менеджер
  • (050) 613-94-50, (096) 461-35-25
  • Gobusiness.ukr@gmail.com
  • Online
    29.08.2022

Цільова аудиторія

Керівники, спеціалісти, індивідуальні підприємці, до чиєї сфери діяльності входить ведення переговорів, робота з клієнтами та замовниками.

Ціль заходу

  • приобрести и развить навыки участников по ведению переговоров любой сложности, следуя целям компании,
  •  расширить компетенции руководителей и специалистов, участвующих в переговорах,
  • развить коммуникативные способности участников для налаживания долгосрочных деловых отношений,
  • изучить и научиться применять основные принципы ведения успешных переговоров. 

Програма

  1. З'ясування труднощів, помилок у комунікаціях під час переговорів. (Груповий коучинг )
  2. Секрети перетворення «важких» переговорів у взаємовигідне співробітництво. (Вправа та груповий коучинг )
  3. Чи успішний ви переговорник? Досвід ведення переговорів – помилки, реальність. (Вправа: тест "Моя роль у процесі переговорів")
  4. Чому важлива хороша попередня підготовка чи Чи потрібно приймати першу пропозицію? Чотири ключові інформаційні критерії підготовки переговорів. (Вправа: ділова гра, тест «Чи гідний я більшого?»)
  5. Знижки та поступки або Безкоштовний сир буває тільки в мишоловці. У переговорах торг вітається. (Вправа: ділова гра, тест «Чуття продавця»)
  6. Жорсткість ведення переговорів – це жорсткість своєї позиції і рішучість. Закон Юкон. (Вправа: ділова гра, тест «Хто я: Скрудж Мак Дак чи святий Миколай?»)
  7. Ні - не кінець комунікації, а показник незнань мотивів і потреб Вашого співрозмовника. Коли та як варто змінювати умови договору? (Вправа: ділова гра, тест «Чи я боюся відмов?»)
  8. Чому скарга не може бути предметом переговорів або Як перевести проблему на рівень «завдання»? Ваші інтереси = ваші рішення. (Вправа: рішення кейсу)
  9. Як упоратися з важким опонентом? Способи протистояння маніпулюванню. (Вправа: ділова гра, тест «Жертва чи маніпулятор?»)
  10. Найкорисніші слова та фрази успішного переговорника. (Вправа: груповий коучинг, кейс)

Ви можете залишити завку або надіслати повідомлення на пошту [відкрити контакти]gobusiness.ukr@gmail.com

Зверніть увагу!

Ви можете замовити цю програму у форматах:

  • Онлайн навчання
  • Корпоративне навчання
  • Індивідуальне навчання
  • Модульні навчання.

Додаткова інформація

Учасники тренінгу забезпечуються тестами та роздатковими матеріалами.

Під час проведення тренінгу використовуються: реальні кейси учасників тренінгу, рольові ігри, груповий коучинг , «мозковий штурм», електронна презентація та відео жорстких переговорів.


Залишити коментар

Будь ласка, введіть Ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Переговори, риторика, ораторське мистецтвоВідносини, комунікація

А також ЗВО (вузи) в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетитори в Києві, робота в Києві