Відкриті тренінги
PRO Business Partners
тренінг

Управління конфліктами у практиці управління персоналом



  • 2900 грн
  • Індивідуальні знижки від 10% до 50%



Ціль заходу

  • Вивчити закономірності, причини та особливості динаміки розвитку конфліктів
  • Освоїти техніку управління конфліктами в організації
  • Навчитися контролювати емоційний стан та керувати поведінкою учасників конфлікту

Програма

Що таке конфлікт

Поняття "конфлікт", "інцидент", "конфліктна ситуація". Обов'язкові умови конфлікту. Коли можна визнати конфлікт, що почався. Зовнішні ознаки конфліктів. 4 типи конфліктів. Негативні та позитивні емоції сторін конфлікту.

Динаміка конфлікту

Латентний період, активний, післяконфліктний період. Ескалація та деескалація конфлікту. Основні форми завершення конфлікту. Об'єктивні та суб'єктивні причини конфліктів. Причини конфліктів організації. Шість областей, де можуть виникати конфлікти.

Управління конфліктом

Поняття "управління конфліктом". Діагностика та прогнозування конфліктів, попередження та профілактика конфліктів, регулювання та оперативне вирішення конфліктів, придушення та відстрочення конфлікту.

Можливості управління конфліктами

Розуміння та передбачення конфліктів як умова успішного управління конфліктами. Стратегія запобігання конфлікту, стратегія придушення конфлікту, стратегія відстрочення конфлікту. Алгоритми посередництва у врегулюванні конфліктної ситуації. Необхідні умови для керування конфліктом, фактори, що визначають керованість/некерованість конфлікту. Ознаки нерозв'язних та важкорозв'язних конфліктів.

Управління конфліктами у створенні

\Алгоритм аналізу конфліктної ситуації. Три форми розв'язання організаційно-управлінських конфліктів. Дії керівника у конфліктній ситуації, етапи вирішення конфліктної ситуації. Можливості та умови для конструктивного вирішення конфліктів.

Функції та конфліктів в організації

Позитивний та негативний вплив конфліктів на функціонування організації. Три основні функції конфлікту у створенні. Вибір тактик поведінки у конфліктній ситуації та стратегій вирішення конфлікту.

Управління емоційним станом учасників конфлікту

Немовні та мовні техніки зняття емоційної напруги у конфліктній ситуації, нейтралізація агресії, техніки захисту від некоректної поведінки учасників конфлікту.

Переговори у практиці вирішення конфліктів

Використання методу важливих переговорів у практиці управління конфліктами. Основні елементи та техніки методи принципових переговорів.

Корекція поведінки учасників конфлікту

Техніка корекції поведінки. Алгоритм проведення корекційної розмови. Можливості та обмеження використання заходів дисциплінарного впливу на практиці вирішення конфліктів. Нерозв'язні конфлікти та прийняття управлінських рішень.

Додаткова інформація

Дати проведення:

  • 4 листопада 11:00-18:00
  • 22 листопада 11:00-18:00
  • 8 грудня 11:00-18:00
  • 23 грудня 11:00-18:00
  • 5 січня 11:00-18:00
  • 27 січня 11:00-18:00

Формат проведення: онлайн та офлайн на вибір учасника


Залишити коментар
Будь ласка, введіть Ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Менеджмент, управління, KPIВідносини, комунікаціяУправління персоналом, адаптація та розвиток

А також ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетитори в Києві, робота в Києві