Тема 1. Взаимодействие в команде: отношение к работе, коммуникация Правила продуктивного взаимодействия между сотрудниками, согласованность действий Способность договариваться, способность к реализаци…
Понятие выгоранияЭффективная командная работа. Различия между группой и командойПрофессиональное и эмоциональное выгорание. В чем разница понятий.Признаки выгорания в командеВыгорание и стрессФизиолог…
Основні напрями тренінгів з комунікації та взаємодії: Клієнтоорієнтований сервіс Комунікація з зовнішнім та внутрішнім клієнтом Міжфункціональна взаємодія Управління конфліктами Робота із запереченням…
Як клієнт обирає агенцію Світ клієнта Світ сервісної агенції в Україні 10 гріхів агенції Рятівні процедури Value-added для клієнта: що агенція може робити додатково для утримання клієнта Програма міст…
Мотивуюче лідерство: Компетенції керівника орієнтованого на залучення та розвиток проактивності у персоналу. Самодіагностика та визначення особистих векторів розвитку Концептуальні основи мотивації: т…
Модуль «Емоційний інтелект». Емоції: фізична природа та призначення емоцій у людини. Базові емоції та почуття. Практична частина: аналіз власного прояву емоцій. Формування списку почуттів. Стресостійк…
Невербальная коммуникация значимость и влияние невербального общения; невербальные средства общения; кейсы целенаправленного действия; практическая часть.
Модуль 1. Сучасні типології особистісних відмінностей Подібності та відмінності людей у діловому спілкуванні Що таке соціальна типологія особистості Сучасні підходи до типології особистості (MBTI, D…
Діагностичний сеанс знайомство; визначається з "запитом-проблемою" на психологічну корекцію; позначаємо бажаний результат спільної роботи з психологом; психотерапевтичне інтерв'ю; підбираємо підходящи…
Идентификация клиентов (систематизация и сегментация, типы достижимости, виды коммуникаций, целевые группы)Взаимосвязь стратегии компании с планом продаж (стоимость ведения клиента, стоимость поддержк…
Управління змінами у світі VUCA Безперервні зміни - це нова стабільність. Від опору змінам до активної підтримки змін. Крива Кюблер-Рос. 8 кроків Коттера в управлінні змінами. Принципи Agile в управлі…
Введение Успех продавца. От чего он зависит? Как найти клиента в Украине Договариваемся по телефону о деловой встрече Классика и реальности жизни Ваша первая вступительная фраза Непростые клиенты на Ю…
Робота проводиться в три кроки 1. Крок. Ви купуєте та вивчаєте записи майстер-класу. З цих відео-записів майстер-класу "Емоційному насильству STOP" ви: Дізнаєтеся, як і у зв'язку з чим дійсно формуєть…
Міфи о приниципових переговорах: які ситуації та завдання можа вирішувати за допомогою гарвардської моделі. Вплив позицій та інтересів на перебіг перемовин. Виявлення інтересів другої сторони. Інформа…
Запрошую на консультації стосовно відносин та сексологічних питань. Проблеми, з якими можн до мене звертатися: незадоволеність інтимним життям; складнощі з оргазмом та еякуляцією (передчасна та затруд…