Відкриті тренінги
PRO Business Partners
тренінг

Ключові драйвери зростання продажів



  • 2300 грн
  • Індивідуальні знижки від 10% до 50%



Ціль заходу

Скільки існує відділів продажу, стільки існує і підходів до управління продажами. І все-таки найефективніші відділи продажів знають і застосовують повністю або частково перевірені часом та досвідом інструменти. Які інструменти допомагають донести інформацію до кінцевого споживача, переконати його прийняти рішення на користь вашої компанії? Як домогтися збільшення продажів в умовах падіння попиту і де знайти заповітні драйвери зростання? Відповіді на ці запитання ви отримаєте, відвідавши наш семінар.

В результаті навчання ви:

  • виберете ефективну стратегію продажів
  • навчитеся правильно складати та декомпозувати план продажу
  • складіть портрети цільових клієнтських груп
  • розробите асортиментну та цінову політику
  • навчитеся грамотно працювати з новими та поточними клієнтами
  • розробите програму зі стимулювання продажів

Програма

Розвиток продажів за умов жорсткої конкуренції

  • Вибір стратегії продажів на основі стратегії компанії
  • Визначення, яке якісне чи кількісне зростання більше підходить компанії на поточному етапі розвитку
  • Вибір моделі продажів під завдання компанії
  • SMART-технологія для встановлення цілей. Визначення цільових KPI для менеджерів відділу продажу
  • Алгоритм декомпозиції планів продажу за регіонами, продуктами, менеджерами, відділами, клієнтами
  • Постановка показників активності (дзвінків, зустрічей) за менеджерами
    Практикум "Вибір моделі відділу продажів"

Управління каналами збуту

  • Чинники вибору цільових каналів збуту
  • Види каналів збуту, їх переваги та недоліки
  • Методи оцінки ефективності каналів збуту
  • Технології роботи з каналами збуту

Цільові клієнтські групи

  • Аналіз ринку: на які індикатори звертаємо увагу
  • Аналіз ключових гравців. Вибір стратегії конкуренції над ринком
  • Унікальна торгова пропозиція компанії: у чому цінність, вигода ваших продуктів/послуг для клієнтів
  • Цільові купівельні групи: хто наші, хто не наші клієнти
  • Практикум "Опис портретів цільових груп компанії"

Асортимент та цінова політика

  • Асортиментна політика компанії
  • Продуктова матриця
  • Визначення пріоритетів у розвитку товарних груп компанії: матриця BCG
  • Методи ціноутворення. Типові помилки при ціноутворенні
  •  Цінова політика з різних каналів продажу: як заробити більше

Розвиток клієнтської бази

  • Ключові етапи роботи з базою клієнтів
  • Для чого потрібно проводити ABC-XYZ аналіз поточних клієнтів на регулярній основі
  • Вимірювання частки в асортиментному портфелі клієнта, методи її збільшення
  • Які ключові показники необхідно заміряти під час роботи з КБ
  • Як поділ роботи з новими та поточними клієнтами впливає на збільшення продажів
  • Методи зростання продажів у поточних клієнтів
  • Алгоритм повернення втрачених клієнтів
  • Впроваджуємо замір індексу купівельної лояльності NPS на регулярній основі
  • Зв'язок показника лояльності персоналу eNPS зі зростанням виручки
  • Для чого потрібно чистити клієнтську базу: звільняти поганих клієнтів

Стимулювання продажів: як підвищити виторг, кількість повторних продажів та лояльність клієнтів

  • Цілі стимулювання продажів
  • Цінові методи стимулювання продажів
  • Нецінові методи зростання продажів
  •  Як підвищити середній чек: технології Cross-Sell, Up-Sell, Down-Sell
  • Методи збільшення лояльності клієнтів
  • Програма лояльності клієнтів
  • практикум «Створення шаблону продаючих відгуків та кейсів компанії»

Додаткова інформація

Дати проведення:

  • 12 листопада 11:00-18:00
  • 24 листопада 11:00-18:00
  • 9 грудня 11:00-18:00
  • 24 грудня 11:00-18:00
  • 10 січня 11:00-18:00
  • 26 січня 11:00-18:00

Формат проведення: онлайн та офлайн на вибір учасника


Залишити коментар
Будь ласка, введіть Ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Переговори, риторика, ораторське мистецтвоПродажі, кол центр, робота з клієнтамиВідносини, комунікація

А також ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетитори в Києві, робота в Києві