Бітрікс 24, інтенсив, онлайн
- дорослі
організатор | |
---|---|
Компанія: | CYBERtool |
Місто: | Харків |
Адреса: | Полтавський шлях, 6, оф. 32, м. Харків, 61012 |
Телефон: | Показати |
Контактна особа: | Франщак Олена |
Сайт: |
academy.cybertool.site/enrol/index.php?id=12
|
Ви ще не знаєте які можливості має Бітрікс24? Навіщо він потрібен? Як з ним працювати?
Завдяки цьому курсу, можна швидко освоїти програму і вже сьогодні розпочати використовувати Бітрікс24 на максимум: краще управляти, більше продавати, оптимізувати ключові напрямки діяльності підприємства, і навіть економити! Зручна і зрозуміла система управління компанією і бізнес-процесами, що включає в себе повний комплекс інструментів, які необхідні сучасному керівникові підприємства.
Курс призначений для глибокого вивчення базових інструментів Б24:
CRM, Завдання і Проекти, Контакт-Центр, Сайти, Офіс, Інтернет-магазини.
Основою курсу є обов'язкова практика по всіх необхідних інструментів для повноцінної роботи компанії. Кожне заняття це яскравий і в той же час простий приклад проблемної ситуації і її вирішення.
Модуль 1
Офіс: робоче середовище компанії
1. Початок роботи в Б24.
a. Створення та налагодження порталу, профілю.
b. Ознайомлення з інструментами: Компанія, Жива стрічка, Завдання, Чат і Дзвінки.
c. Підтримка 24.
2. Групи і Проекти.
a. Функції та методи планування.
b. Диск. Спільне редагування файлів. Загальний Диск і Мій Диск. Права доступу до файлів.
c. Обмін файлами в живій стрічці.
3. Календар.
a. Персональний календар. Налаштування. Права доступу. Додавання події.
b. календарі користувачів
6 часов / 3 уроки * 2. години /
Модуль 2
CRM: робота відділу продажу
1. Функції СRM. Налаштування меню, карток. Етапи від ліда до клієнта. Воронка продажів.
a. Що таке CRM і як це працює
b. Як додати лід і працювати з карткою CRM
c. Етапи за якими потрібно вести клієнта до продажу (стадії лидов і угод)
d. Базові дії з лідом (рішення по стадіях, канбан, важливі поля і їх залежність)
2. Імпорт існуючої БД в CRM. Створення звітів. Права доступу.
a. Як імпортувати дані про клієнтів з інших джерел в CRM
b. Як створити звіт автоматично
c. Як провести аналітику по операціях
d. Як визначити етапи, на яких ви втрачаєте потенційних клієнтів
6 часов / 3 уроки * 2. години /
Обсяг курсу: 12, годин
Час проведення: з 10:00 - 12:00, Пн, Ср, Ср.
|