Організаційна структура – це не просто малюнок, схема, план…

Організаційна структура – це не просто малюнок, схема, план…

Висновики після проведеного тренінгу для керівників та власників бізнесу.

Організаційна структура – це не просто малюнок, схема, план ….
Це перший документ компанії, який демонструє як виконуватимуться цілі компанії. І якщо у вас в колективі порушена комунікація, висока плинність кадрів чи повна відсутність працівників, низька їх мотивація чи навіть збиткова діяльність, то проблема саме в організаційній структурі!

Тому учасники #Бізнесінкубатора після тайм-менеджменту з Roman Kushnir займались своїми організаційними структурами!

На занятті вони дізнались:
1. Організаційна структура – перший документ будь-якої компанії, який прописується на перспективу та є індивідуальним для кожної з них.
2. Немає правильної чи ідеальної організаційної структури. Є структура ВАШОГО бізнесу, яка є інструментом досягнення цілей ВАШОЇ компанії.
3. Візьміть собі за правило кожного року переглядати структуру вашої компанії. При цьому дайте відповідь на питання: «Чи з такою організаційною структурою я досягну бажаних результатів?» Якщо ні - то настав час змін!
4. Основною характеристикою організаційної структури є її збалансованість в енергетичному, клієнтському та грошовому потоках. Відсутність збалансованості призводить до утворення «вузьких місць».
5. Чи достатньо у вас енергії (працівників) на виконання поставлених завдань у певному відділі? А може їх забагато? Оптимізуйте склад вашої команди, виходячи із покладених на неї завдань.
6. На організаційній схемі зобразіть «потоки клієнтів»: з якими працівниками та в якій послідовності вони контактують. Проаналізуйте чи на всіх етапах контактування (життєвого циклу клієнта) у вас є відповідальний працівник.
7. Грошовий потік показує недооцінені внутрішні підрозділи компанії. Проаналізуйте структуру витрат по відділах: де ви найбільше витрачаєте та чи дійсно ефективні ці підрозділи?
8. У вашій компанії є ті працівники, які підпорядковується, ті кому підпорядковуються, та ті хто одночасно є підлеглими та керівниками. Та у вашій компанії не має бути людей, які не вписані в організаційну структуру.
9. Не потрапляйте в пастки при створенні оргструктури. Одна із них: створювати посаду під людину. Пам’ятайте: гарна людина –не професія. А вам потрібні ті, хто виконуватимуть певні обов’язки.
10. Знайте, що ваш максимум в бізнесі вимірюється тим, що ви можете зобразити у описаній організаційній структурі!

p.s. А побутовою аналогією організаційної структури є "Коло оточення"!


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Новини