Корпоративний мотивуючий тренінг для персоналу нового ресторану клубу Split Львів

Корпоративний мотивуючий тренінг для персоналу нового ресторану клубу Split Львів

Позитивні та дружні співробітники, наскільки ж важливо, коли команда приділяє увагу питанням своєї ефективності .... Наш тренинг "Спліт сервіс і поліпшення особистої результативності", який відбувся у вересні, зможе показати позитивну динаміку!

Працюючи з командою в діалоговому та коучінговому форматі ми змогли розкрити такі теми:

  • ефективне ведення ділової комунікації з нашими клієнтами
  • проведення телефонних переговорів, здійснення холодних дзвінків та методи зацікавленності клієнта в ході телефонної розмови
  • вміння вислухати та визначати основні потреби клієнта
  • навчити повно та лаконічно відповідати на запит клієнта
  • ефективне проведення презентації послуг по телефону та при першій зустрічі гостя
  • дати методи врегулювання спорів з клієнтами та залагодження емоційне напруження при конфліктних ситуаціях з клієнтами
  • методи врегулювання заперечень від клієнта та вирішення конфліктних ситуацій з відвідувачем
  • типологія клієнта, золоті правила в обслуговуванні, робота над собою - самовдосконалення
  • секрети успіху та результативності, розвиток впевненості, націленності на результат та використання індивідуального підходу до клієнта

Тренінг проходив в енергійній, відкритій, позитивній та навчальній атмосфері.
Учасники отримали не тількі знання, а також і мотивацію на здійснення поставлених завдань з легкістю.
Мета навчання - навчити присутніх продавати послуги підприємства, була успішно втілена в роботу, рух пішов, чекаємо вдалих результатів!


Залишити коментар

Будь ласка, введіть Ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Новини