Вдосконалений тренінг-практикум "Від обслуговування до якісного сервісу"

Вдосконалений тренінг-практикум "Від обслуговування до якісного сервісу"

Після особистого спостереження, відгуків від клієнтів, а також побажань власників різних бізнесів в сфері обслуговування, в нас з'явилися нові ідеї. Врахували всі нюанси та побажання, вдосконалили і адаптували тренінг для більш ширшого кола бізнесу.

Цільова аудиторія.

Мета заходу:

  • Вивчити і застосувати в практиці основні міжнародні стандарти сервісу та індивідуальний підхід при обслуговуванні клієнта
  • Знати методи виявлення потреб, приклади презентації та комплексного продажу, робити з запереченнями й т.д.
  • Розвивати якість індивідуальної результативності та успішно застосовувати їх у роботі спеціаліста
  • Збільшити фінансові показники та покращити якість обслуговування в Вашій сфері


Зміст тренингу
Важливість зрозуміти, усвідомити на вирокистовувати в роботі основні, єфективні та якісні методи подачі "СЕРВІСУ", проведення зустрічів, вміння переконувати покупця, презентувати та працювати над комплексними продажами.

1 модуль:
Поведінка продавця та менеджера з продажів! Налаштування на Результативність на розвиток особистої впевненності при роботі з кліентом.

2 модуль:
Практичне навчання Сервісного Обслуговування.

В тренінгу "Від Обслуговування до Якісного Сервісу " використовується 40% теорії і 60% практики.

Що ви отримаєте:
Замотивована команда або працівник, який був на навчанні, готовий працювати на результат; 
Можливість збільшення продажів за рахунок нових знань, підходів і актуальних технік в продажах; 
Варіанти та ідеї по збільшенні числа клієнтів та можливість утримувати Ваших постійних клієнтів.

Результати учасників після тренінгу:
Уміння позитивно налаштовуватися на роботу;
Еефективно планувати свою роботу, правильно розставляти пріоритети в роботі; 
З легкістю входити в контакт з клієнтом і формувати партнерські відносини; 
Правильно виявляти потреби клієнта; 
Правильно презентувати товар або послуги; 
Ефективно працювати з запереченнями та сумнівами від клієнтів; 
Професійно завершувати продаж; 
Уміння аналізувати сильні і слабкі сторони з подальшою постановкою цілей на наступний візит / зустріч. 
Уміння стати якісним помічником, консультантом, партнером при визначенні та виборі покупця / клієнта.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Новини