Встигніть подати заявку та замовити тренінг "Емоційний інтелект у роботі керівника"!
Розвивайте у керівників компанії емпатію та емоційну компетентність
Встигніть подати заявку та замовити тренінг - "Емоційний інтелект у роботі керівника"!
Аудиторія тренінгу: керівники підрозділів компанії
Основні цілі:
1. Навчитися розпізнавати і усвідомлювати свої та чужі емоції.
2. Розвинути базові навички емоційної компетентності.
3. Отримати практичні інструменти розвитку емоційного
інтелекту для підсилення рівня взаємодії на різних рівнях
комунікації: керівник – підлеглий, колеги, партнери.
4. Опанувати способами ефективного управління собою, своїми
та чужими емоціями, почуттями, станами.
5. Розвинути такі компетенції, як: лідерство в команді,
мотивування та розвиток інших співробітників, прийняття рішень, ефективність.
Телефон для запитань та запису:
[відкрити контакти]
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.
Інші статті в категорії Новини