Встигніть подати заявку та замовити тренінг "Емоційний інтелект у роботі керівника"!

Встигніть подати заявку та замовити тренінг "Емоційний інтелект у роботі керівника"!

Розвивайте у керівників компанії емпатію та емоційну компетентність

Встигніть подати заявку та замовити тренінг - "Емоційний інтелект у роботі керівника"!

Аудиторія тренінгу: керівники підрозділів компанії
Основні цілі:
1. Навчитися розпізнавати і усвідомлювати свої та чужі емоції.
2. Розвинути базові навички емоційної компетентності.
3. Отримати практичні інструменти розвитку емоційного
інтелекту для підсилення рівня взаємодії на різних рівнях
комунікації: керівник – підлеглий, колеги, партнери.
4. Опанувати способами ефективного управління собою, своїми
та чужими емоціями, почуттями, станами.
5. Розвинути такі компетенції, як: лідерство в команді,
мотивування та розвиток інших співробітників, прийняття рішень, ефективність.

Телефон для запитань та запису:
 [відкрити контакти](067) 940-75-40


Залишити коментар

Будь ласка, введіть Ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Новини