Робота чи мрії про Новий рік?

Робота чи мрії про Новий рік?

В останньому місяці року класично починається підготовка до Нового року, а після 20 грудня вона набирає обертів: люди перебувають у новорічному настрої, захоплені, замріяні і робота зазвичай переходить на другий план, або ж навпаки стає динамічнішою.

В останньому місяці року класично починається підготовка до Нового року, а після 20 грудня вона набирає обертів: люди перебувають у новорічному настрої, захоплені, замріяні і робота зазвичай переходить на другий план, або ж навпаки стає динамічнішою. Все залежить від роботи і від ставлення до неї.

Про мою компанію. Моїй компанії популяризація Нового року не завдає шкоди. Тому що в працівників ефективність праці росте, вони перебувають у піднесеному стані і в них є натхнення робити більше, ніж зазвичай. Гарний настрій - висока енергія, позитивні емоції, легкість і любов до будь-якого заняття. Передчуття свята також сприяє навчанню мого персоналу на одному диханні. Але, мабуть, секрет в тому, що мої працівники люблять компанію, в якій працюють.


Коли свято - втеча від реальності. Коли людина каже: «Нарешті будуть свята, я відпочину від роботи», треба подивитись, що в її житті відбувається. Звісно, вона може дивитись на свята як на можливість отримати якийсь новий досвід, який в робочий час неможливо здобути. Так, це класно. Але свято як можливість не ходити на роботу, це не дуже достойно, це навіть діагноз.


Емоційний тон. Якщо популяризація Нового року впливає на ефективність праці, треба дивитись на мотивацію, ставлення працівника до роботи, на рівень емоційного тону - визначений стан людини. Емоційний тон може бути низьким - стан апатії, страху, горя. Певна річ, що за таких даних свята можуть дратувати, заважати та стимулювати неробство, бо все одно ніхто не працює. Високий тон - стан ентузіазму, інтересу до життя, продуктивної роботи, висока енергетична віддача.


Підготовка до Нового року не може бути завадою для компанії. Насправді навіть передсвятковий час можна використати дуже і дуже продуктивно. Найгірше, що компанія може зробити, - дозволяти персоналу не працювати за ідею свята. Останній тиждень перед Новим роком - час, коли можна закласти міцний фундамент на наступний рік та попрацювати у середині компанії: перегляд стратегії, аналіз роботи компанії за рік, формування планів, а також закривання всіх задач, що затягувались. В моїй компанії останній тиждень перед 2011 роком - час для внутрішнього навчання.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Лідерство, тімбілдинг