17 червня відбудеться онлайн-курс «Оптимізація документообігу у HR. Нововведення та зміни 2021-22»

Актуальність курсу викликана важливими змінами у кадровому адмініструванні, які набули чинності у 2021-22 рр. Ці зміни торкнулися документообігу щодо працевлаштування нових співробітників, диджиталізації, оформлення лікарняних.

Цільова аудиторія курсу: HRGeneralist, фахівці з кадрового адміністрування, інспектори з кадрів та HR з функціями кадрового документообігу. Метою курсу є ознайомлення учасників з ефективною організацією та управлінням службою персоналу компанії.  

В програмі курсу зібрано ключові питання:

  • Як спростити життя та оптимізувати документообіг кадровику чи HR-generalist?
  • Як правильно подавати в пенсійний фонд скан-копії трудових книжок, щоб їх не повернули?
  • Що в нас залишилося за трудовими книжками, а що ні?
  • Як уникнути штрафів за неправильне ведення кадрового документообігу?
  • Що робити з військовим обліком та як оформляти на роботу жінок у зв'язку з нововведеннями?
  • Як подавати по-новому повідомлення до податкової щодо нових співробітників?
  • Як правильно користуватися Класифікатором професій та зробити його так, щоб уже не переробляти?
  • Як коректно укладати цивільно-правові договори?
  • Як оформляти віддалену роботу та які тут ризики?
  • Яким має бути мінімально допустимий пакет документів для кадрового обліку для ФОПа та для ТОВ, інших форм юридичних осіб?
  • Що в обліковій системі кадрів можна спростити, а що важливо вести обов'язково?

Під час навчання учасники дізнаються:

  • Як створити структуру підприємства, затвердити штатний розпис та зміни у ньому?
  • На основі чого виникають трудові відносини та який пакет документів необхідний і як з ними працювати?
  • Для чого потрібне основне місце роботи, сумісництво, сезонні роботи та види їх оформлення?

Ці та більше питань розкриє на тренінгу Вікторія Липчанська — експерт №1 в Україні з кадрового обліку, консультант з юридичною освітою, 5-ти річним досвідом у перевіряючих органах інспекції з праці, аудитор кадрового обліку для великих та малих бізнесів України. Входить до робочої групи з розробки нововведень у кадровому діловодстві Мінсоцполітики. Шеф-редактор проєкту КадровикUA, тренер з документообігу та HR тренінгового центру TradeMasterGroup.  

Програма та реєстрація на тренінг за посиланням:

  • https://trademaster.ua/events/trainings/dokumentooborot-v-otdele-kadrov 


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії HR, менеджер з персоналу, рекрутинг Діловодство, секретаріат, АГВ