Як бути кращою компанією в умовах турбулентності

Як бути кращою компанією в умовах турбулентності

Менеджмент сьогодні витримує критичні навантаження та має рухати бізнес до результатів. Навантаження мають витримувати в першу чергу керівники, та звісно вони розраховують на команду. Усі потребують нових навичок, які допоможуть здолати кризу.

Бізнес четвертий рік в умовах турбулентності.

Четвертий рік складно планувати, складно говорити про стійкі тренди розвитку через зовнішні фактори та психоемоційний стан людей.

І все ж таки життя триває. Сьогодні важливий рух до результатів та високої ефективності, оскільки конкуренція та ринок  чекати не будуть.

Почну зі статистики, бо якщо говорити про результативність, то це не про фінанси та процеси, сьогодні бізнес — це про людей. Бізнес сьогодні — це  про «людське обличчя», соціальну складову та про комунікацію із зовнішнім та внутрішнім клієнтом.

За даними досліджень Gallup:

  • організації з мотивованими співробітниками перевищують конкурентів з низьким рівнем мотивації на 202 %;
  • на 37 % у продажах оптимістично налаштовані співробітники випереджають песимістично налаштованих;
  • на 27 % вище прибутковість компанії, у якій високий рівень залученості співробітників;
  • на 20 % вище продуктивність праці вище в компаніях з високим ступенем залученості.

Сьогодні вже мало просто платити зарплату. У сьогоднішніх умовах, якщо розраховувати на максимальну віддачу та залучення співробітника, необхідно створювати атмосферу продуктивної довіри та командної роботи над цікавими проєктами та викликами.

В описі вакансій ми часто зустрічаємо список таких навичок:

  • високі комунікативні навички та активна життєва позиція;
  • бути уважними до деталей та багатозадачності (уміння жонглювати проєктами та правильно розставляти пріоритети);
  • стратегічне мислення та підприємницький підхід до справи (бізнесу сьогодні недостатньо, щоб ви просто виконували свою функцію, важливо розуміти, яку роль ваша робота відіграє для досягнення загального результату);
  • навченість (особливо це стосується галузей та спеціальностей, які зазнають змін у зв'язку з використанням нових IT-рішень);
  • новаторство і change-management, тобто вміння впроваджувати зміни та керувати ними (це особливо актуально для працівників на керівних та топових позиціях);
  • гнучкість та вміння адаптуватися під швидко мінливі запити бізнесу.

І тут постає питання: «Хто та як має впливати на рівень залученості, мотивації? Чому власні цілі кожного можуть бути в одній площині з корпоративними?». У це питання можна втиснути ще купу на зразок — ХТО? КОЛИ? ЯК?

Відповідь проста, але не щодо втілення, воно має безліч факторів, які суттєво ускладнюють це завдання.

Все перелічене в зоні уваги та компетенції керівника. Про це свідчить досвід західного менеджменту, а саме рівень навчання, розвитку та пріоритетів.

Є кілька постулатів, виконання яких, дає певний результат та допомагає в отриманні запланованого результату:

  1. 50 % часу керівник має приділяти внутрішнім та зовнішнім клієнтам.
  2. Кожен керівник має майстерно володіти інструментами зворотного зв’язку, вирішення конфліктів та вміти слухати та чути.
  3. Володіти навичками soft skills та цифровими.

Тут у допомозі буде курс «Ефективний керівник», який містить у собі зрозумілі та важливі навички.

Але ж один в полі битву не виграє, тому має бути відгук у команді та певна підготовка. З цим допоможе впоратись програма перезавантаження — «PROTeam» від навчально-консультаційного центру АТЛАНТ.

Вона про комплексний підхід до прокачування всієї команди на певні цілі компанії. Перед початком, звісно, потрібно зрозуміти рівень володіння необхідними навичками в команді, а потім побудувати план заходів та розвитку. А це вже привід для невеличкого аудиту чи тестування.

Отже, що отримає компанія чи підприємство: підготовленого до змін керівника, план роботи з колективом та готовність до викликів та виконання показників. Тобто це готовність компанії до викликів та роботи в умовах кризи.

Наступного разу ми поговоримо про одне з важливих питань — чи може таке навчання провести менеджер з навчання, яких так часто винаймають саме для подібних програм.

Запис на курс або консультація щодо програм можлива за телефоном: [відкрити контакти]+38(067) 631-30-07


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії MBA, бізнес освіта Менеджмент, управління, KPI