Блог навчальних закладів

Знайдено 42 статті

Як управлінські компетенції керівника впливають на роботу команди

Основна робота керівника – прийняття бізнес-рішень. Дізнайтеся, як впливають управлінські навички керівника на його власну ефективність і працю команди. Які помилки допускають малодосвідчені керівники.

Запрошуємо доєднатися до курсу «MS Excel. Професійний рівень»

Вивчення програми Excel дозволить вам досконало освоїти роботу з електронними таблицями і сучасними базами даних.

Модель прийняття рішень Врума-Йеттона-Яго

Принцип дії і критерії моделі прийняття рішень Врума-Йеттона. Її переваги і недоліки.

Моделі прийняття рішень керівниками

Існує багато різних способів ухвалення рішення, і керівнику обрати свій підхід може бути так само складно, як і ухвалити саме рішення. У статті розглянуто кілька моделей прийняття управлінських рішень.

5 ролей керівника, які впливають на ефективність команди

Ефективність команди напряму залежить від того, яку роль обирає керівник у конкретний момент. Важливо не «застрягати» в одній ролі, а гнучко змінювати підхід, адаптуючись до потреб людей і ситуації.

Курс «Розумний Лідер» Ігоря Сокуренко. Знижка -30%!

Скоро стартує курс Ігоря Сокуренко «Розумний Лідер. Управління командою, результатами та особистою ефективністю». Діє додаткова знижка -30%!

Чи допоможе концепція Well-being бізнесу стати кращим?

Сучасний бізнес стикається з безліччю викликів: висока плинність кадрів, вигорання співробітників, низька мотивація, часті лікарняні. Це напряму впливає на ефективність компанії та її фінансові результати.

Кадрові помилки, які коштують 134 000 грн! Як їх уникнути?

80% компаній отримують штрафи через кадрові помилки – від 6 700 до 134 000 грн! 😱 Неправильне оформлення договорів, відсутність наказів, помилки у звільненні… Це може коштувати бізнесу грошей і репутації. Як цього уникнути?

Сервіс в Україні. Чому клієнти і бізнеси не задоволені?

Скільки разів вам як Клієнту доводилося стикатися з розчаруванням через рівень сервісу? Байдуже ставлення персоналу та затримки у виконанні послуг — ці ситуації знайомі багатьом. А чому Бізнес може бути незадоволеним діями клієнтів?

Про управлінські компетенції керівника

З якими питаннями стикається у своїй роботі керівник. Що може порушувати або покращувати управлінську роботу.