Особистість бренда

Особистість бренда

Дискусійний клуб «Міцний горішок» від Студії управління часом BogushTime на 12-ій зустрічі розколить міцний горішок «Особистість бренда».

Чому ми знаємо про Стіва Джобса, Юлію Тимошенко, Анжелу Меркель, Андрія Шевченко, Братів Кличків, Руслану, Аллу Пугачову, Віктора Пінчука, Рената Ахметова, Ліну Костенко? Чому інші люди для нас не такі відомі і не такі цікаві, і ми їх не називаємо брендами?

Що в людині відіграє вирішальну роль? Чи дійсно характеристики особистості вирішують більше, ніж імідж і ціла команда професіоналів? Які вони? Чи можна їх виховати в особистості?

7 квітня з 18.30 до 20.30 в офісі Студії управління часом BogushTime

Експерти намагатимуться розколоти новий горішок. Модератор зустрічі – відомий бізнес-тренер, засновник і власник Студії управління часом BogushTime Людмила Богуш.

Приєднуйтесь до дискусії! Вартість участі – 100 грн. Зареєструватись ви можете вже зараз! Контактна особа – Юлія Бойко. Телефонуйте [відкрити контакти]+38 (066) 716-79-87, [відкрити контакти]044 223 24 93 або надсилайте запит на e-mail: [відкрити контакти]pr@bogushtime.com, [відкрити контакти]juliyafox@online.ua.

Адреса BogushTime:

Бізнес-центр «Нова», вул. Марини Раскової, 11-А, оф. 313-315.

Існує неправильна думка, що особистий брендінг – це коли ти видаєш себе за того, ким хочеш бути замість того, ким ти є для того, щоб під лаштуватися під «громадську думку» чи під лаштуватися під очікування інших. Особистий брендінг – це щирість. Бути щирим означає бути відкритим, показувати свою справжню, а не придуману особистість і тоді, коли слова відповідають діям.

Бренд повинен приносити реальну користь людям, бути унікальним, постійно самовдосконалюватися і отримувати нові знання та навички, пристосовуватися до світу, який постійно змінюється, і вловлювати нові тенденції, мати гарну репутацію. Лише так можна зробити особистий бренд успішним і досягти успіху.

Інформаційні партнери:

Попередні засідання Міцного горішка:

  • «Власник і топ-менеджер: хто є хто?»

  • «Робота чи гроші: що важливіше?»

  • «Корпоративна культура« з характером »

  • «Розробка корпоративної стратегії: помилки і знахідки»

  • «Як почати власний бізнес?»

  • «Що має бути брендом: ім'я або компанія?»

  • «Хочеш насмішити Бога - розкажи йому про свої плани»

  • Що за звірі стратегія і тактика?

  • Як «розворушити» співробітників - батогом або пряником?

  • Чи потрібен дрес-код в організації?

  • Створення бренду з нуля


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Новини