Сімейний бізнес. Хто кого поглине: сім’я бізнес чи бізнес сім’ю?

Сімейний бізнес. Хто кого поглине: сім’я бізнес чи бізнес сім’ю?

Гаряче? Хочеться сієсти? Зробіть перерву 16 червня та приходьте у затишний ресторан «BEEF мясо&вино» обговорити питання «Сімейного бізнесу» у діловому колі щомісячного Дискусійного клубу «Міцний горішок».

Сім’я – це ворог бізнесу? Чи бізнес - це ворог сім’ї? Який бізнес має більший успіх: створений членами родини чи подружжям? Чи варто створювати сімейний бізнес? Чи комфортно працювати персоналу в компаніях, де працюють родини?

До речі, 16 червня – це щаслива дата для створення справи, ТМ і для Інтернет-трансляцій. Про це говорить історія: 1903 — Заснована «The Ford Motor Company», 1903 — У США зареєстрована торговельна марка «Пепсі-кола», 1925 — В Криму відкрився табір Артек, 1963 — У космос полетіла Валентина Терешкова, перша у світі жінка-космонавт, 1998 — Вперше в прямому ефірі по Інтернету показали пологи. 40-річна американка з Флориди, котра погодилась на цей експеримент, народила хлопчика на ім'я Шон.2011 — ?

16 червня 2011 з 18.30 до 20.30 в ресторані«BEEF мясо&вино»

Експерти та Олена відомий Ламанова, фахівець по управлінню персоналом у сімейному бізнесі, власник та директор компанії «Трілліум™», намагатимуться розколоти міцні горішки учасників – важкі питання. Модератор дискусії – бізнес-тренер, засновник і власник Студії управління часом BogushTime Людмила Богуш.

Приєднуйтесь до бізнес-дискусії! Вартість участі – 100 грн. Зареєструватись ви можете вже зараз! Контактні особи – Ольга Андросова та Артем Золотар. Телефонуйте: [відкрити контакти](044) 229-73-11, [відкрити контакти](044) 587-56-24 або надсилайте запит на e-mail: [відкрити контакти]androsova@bogushtime.com або [відкрити контакти]zolotar@bogushtime.com

Адреса: Шота Руставели, 11


Попередні засідання Міцного горішка:

  • Власник і топ-менеджер: хто є хто?
  • Робота чи гроші: що важливіше?
  • Корпоративна культура "з характером"
  • Розробка корпоративної стратегії: помилки і знахідки
  • Як почати власний бізнес?»
  • Що має бути брендом: ім'я або компанія?
  • Хочеш насмішити Бога - розкажи йому про свої плани
  • Що за звірі стратегія і тактика?
  • Як «розворушити» співробітників - батогом або пряником?
  • Чи потрібен дрес-код в організації?
  • Створення бренду з нуля
  • Особистість бренду
  • Як сформувати команду?


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Новини