Блог навчальних закладів

Знайдено 3 статті

Food&NonFoodMaster-2022, Restart в співпраці ритейлерів та постачальників в воєнний та післявоєнний час

9-го вересня 2022 року відбудеться 13-та щорічна Міжнародна практична конференція Food&NonFoodMaster-2022: «Restart в співпраці ритейлерів та постачальників в воєнний та післявоєнний час»

Тренінги з продажу не працюють

Навчати чи не невчати команду відділу продажу? Який формат вибрати? Як отримати максимум користі від навчання? Як не викинути гроші на вітер, які були інвестовані у навчання? Відповіді Ви знайдете у пості...

Робота із запереченнями

Заперечення краще запобігати, а не обробляти. Заперечення клієнта – це наслідок того, що на попередніх етапах переговорів із клієнтом ви щось зробили не так!