
Діловий етикет у комунікаціях та листуванні
- 8 годин
- Після закінчення видається Сертифікат
- HR-Master, перший спеціалізований тренінг-центр
- hr-master.com.ua
- Тетяна
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Програма
Етика та етикет ділового спілкування
- Концепція етикету. Види етикету
- Діловий етикет, його основні засади.
- Основні засади етики ділових відносин.
- Етика ділового спілкування. Характеристика ділового спілкування. Цілі та зміст ділового спілкування.
- Міжособистісний простір у ділових контактах.
- Правила привітання, уявлення, знайомства, звернення.
- Невербальний канал спілкування. Формування невербального іміджу.
- Етикетно – неприпустимі жести, пози, міміка у діловому спілкуванні.
- Правила ділового спілкування усередині організації.
- Бізнес – субординація. Основні правила ділової взаємодії: керівник, співробітник компанії, відвідувачі, VIP-персона, колеги.
Основні вимоги до мови.
- Культура діалогу.
- Основні вимоги до мови. Правила мовлення.
- Формули ввічливості. Основні види ввічливості: коректність, делікатність, чемність, тактовність, пунктуальність.
- Використання мовних стандартів щодо ділової розмови (ввічливі форми відмови, прохання, вибачення, уточнення, повідомлення негативної інформації...).
- Привітання та подання. Самопрезентація. Правила рукостискання. Звернення «Ви» – «ти».
- Неформальна бесіда – small talk – обов'язкова частина всіх ділових зустрічей.
- Заборонені теми для small talk
Критика. Види критики
- Як реагувати на критику
- Алгоритм відповіді конструктивну критику.
Ділове листування у бізнесі
- Цілі та завдання ділового листування
- Правила та принципи ведення ділового листування
Стиль та структура ділового листа
- Ключові принципи складання ділових листів
- Види ділових листів
- Методи побудови ділового листа. Технологія та концепція ділових листів
- Побудова структури листа за принципом піраміди Мінто
- Основні помилки при складанні ділових листів
- Службове листування
- Етикет ділового листування
Класифікація ділової кореспонденції
- Комерційні та некомерційні листи
- Листи, які не потребують відповіді (лист-нагадування, лист-попередження, лист-повідомлення, лист-заява, супровідний лист)
- Листи, які потребують відповіді (комерційний ініціативний лист, лист-запит, лист-пропозиція, лист-рекламація, лист-прохання, лист-звернення)
Написання ділового листа: Структура та зміст
- Етапи написання ділових листів
- Використання стандартизованих фраз в офіційно-діловому стилі під час підготовки листа
- Стильно правильне розташування частин мови при написанні ділового листа
- Вступна частина – формулювання мети листа.
- Основна частина – робота над змістом листа.
- Заключна частина листа – прийоми впливу адресата, формулювання заклику до дії. Вираз поваги, подяки.
- Правила відмови у зовнішньому листуванні.
- Основні помилки при складанні ділових листів
Практика листування. Алгоритми написання ділових листів
- Етикет листування електронною поштою
- Сетикет – етикет ділового спілкування електронною поштою
- Структура e-mail листа
- Правила написання e-mail листів
- Правила листування у месенджерах
Додаткова інформація
Тривалість тренінгу: 1 день, 8 акад. годин.
У вартість навчання входить: авторський навчальний та роздатковий матеріал, кава-брейки, посттренінгова консультаційна підтримка.
Після закінчення видається сертифікат.
Для юридичних осіб (при оплаті за безготівковим розрахунком) до вартості додається 10%.
Подати заявку на участь у тренінгу можна, зателефонувавши по телефону компанії або відправивши заявку
Будемо раді бачити Вас серед наших слухачів!
Інші тренінги у категоріях:Діловодство, секретаріат, АГВ
Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.