HR-Master, перший спеціалізований тренінг-центр
тренінг

Діловий етикет у комунікаціях та листуванні




Програма

Етика та етикет ділового спілкування

  • Концепція етикету. Види етикету
  • Діловий етикет, його основні засади.
  • Основні засади етики ділових відносин.
  • Етика ділового спілкування. Характеристика ділового спілкування. Цілі та зміст ділового спілкування.
  • Міжособистісний простір у ділових контактах.
  • Правила привітання, уявлення, знайомства, звернення.
  • Невербальний канал спілкування. Формування невербального іміджу.
  • Етикетно – неприпустимі жести, пози, міміка у діловому спілкуванні.
  • Правила ділового спілкування усередині організації.
  • Бізнес – субординація. Основні правила ділової взаємодії: керівник, співробітник компанії, відвідувачі, VIP-персона, колеги.

Основні вимоги до мови.

  • Культура діалогу.
  • Основні вимоги до мови. Правила мовлення.
  • Формули ввічливості. Основні види ввічливості: коректність, делікатність, чемність, тактовність, пунктуальність.
  • Використання мовних стандартів щодо ділової розмови (ввічливі форми відмови, прохання, вибачення, уточнення, повідомлення негативної інформації...).
  • Привітання та подання. Самопрезентація. Правила рукостискання. Звернення «Ви» – «ти».
  • Неформальна бесіда – small talk – обов'язкова частина всіх ділових зустрічей.
  • Заборонені теми для small talk

Критика. Види критики

  • Як реагувати на критику
  • Алгоритм відповіді конструктивну критику.

Ділове листування у бізнесі

  • Цілі та завдання ділового листування
  • Правила та принципи ведення ділового листування

Стиль та структура ділового листа

  • Ключові принципи складання ділових листів
  • Види ділових листів
  • Методи побудови ділового листа. Технологія та концепція ділових листів
  • Побудова структури листа за принципом піраміди Мінто
  • Основні помилки при складанні ділових листів
  • Службове листування
  • Етикет ділового листування

Класифікація ділової кореспонденції

  • Комерційні та некомерційні листи
  • Листи, які не потребують відповіді (лист-нагадування, лист-попередження, лист-повідомлення, лист-заява, супровідний лист)
  • Листи, які потребують відповіді (комерційний ініціативний лист, лист-запит, лист-пропозиція, лист-рекламація, лист-прохання, лист-звернення)

Написання ділового листа: Структура та зміст

  • Етапи написання ділових листів
  • Використання стандартизованих фраз в офіційно-діловому стилі під час підготовки листа
  • Стильно правильне розташування частин мови при написанні ділового листа
  • Вступна частина – формулювання мети листа.
  • Основна частина – робота над змістом листа.
  • Заключна частина листа – прийоми впливу адресата, формулювання заклику до дії. Вираз поваги, подяки.
  • Правила відмови у зовнішньому листуванні.
  • Основні помилки при складанні ділових листів

Практика листування. Алгоритми написання ділових листів

  • Етикет листування електронною поштою
  • Сетикет – етикет ділового спілкування електронною поштою
  • Структура e-mail листа
  • Правила написання e-mail листів
  • Правила листування у месенджерах

    Додаткова інформація

    Тривалість тренінгу: 1 день, 8 акад. годин.

    У вартість навчання входить: авторський навчальний та роздатковий матеріал, кава-брейки, посттренінгова консультаційна підтримка.

    Після закінчення видається сертифікат.

    Для юридичних осіб (при оплаті за безготівковим розрахунком) до вартості додається 10%.

    Подати заявку на участь у тренінгу можна, зателефонувавши по телефону компанії або відправивши заявку

    Будемо раді бачити Вас серед наших слухачів!


    Залишити коментар
    Введіть ваше ім’я.
    Будь ласка, введіть коментар.
    1000 символів

    Введіть ел. пошту.
    або Відмінити

    Інші тренінги у категоріях:Діловодство, секретаріат, АГВ

    Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.