Основні тематичні блоки: Корпоративні стандарти продажу. Ефективна робота з наповнення і пропрацювання клієнтської бази. Аналіз процесу спілкування з клієнтами Управління циклом продажів Корпоративний…
1. Визначення типу клієнта Сегментація клієнтів Типологія DISC. Визначення типу клієнта Типологія клієнтів залежно від поведінки у складних ситуаціях. Визначення типу клієнта Підготовка портретів кліє…
Основи комерційного мислення. Складові компоненти Потік створення цінності клієнта. Внутрішній клієнт Концепція втрати. Види втрат. Методи роботи з різними видами втрат Бюджетування. Оперативне бюджет…
Модуль 1. Корпоративна бізнес-культура компанії. Продаж на сучасному ринку. Культура бізнес-взаємин із клієнтами. Складові корпоративної культури У чому різниця між корпоративною культурою короткостро…
Відео: коротко про підхід (3 хв.): https://youtu.be/jATttyjImhk Проводиться за ліцензією компанії Scotwork (UK, з 1975) - світовий лідер у тренінгах з переговорів (перекладений на 20+ мов, проводиться…
Що таке успішна мовна комунікація? У чому можна виміряти її успіх? Цілі мовної діяльності Ораторська майстерність та влада Секрети успішної взаємодії зі слухачами Як встановити контакт з аудиторією Пр…