Спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №307 з поглибленим вивченням природничих наук Деснянського району
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Про школу
Рейтинг школи
Відгуки
105Обычная школа, таких много в Деснянском районе. Не самая плохая, много учителей, которые могут научить, но много и таких, которые ходят за зарплатой. Английский слабый, есть хорошие учителя украинского, математики, физики, биологии, информатики, географии. Хорошие учителя физкультуры. Химия - самый слабый предмет в школе. В школе холодно, всегда. Дети болеют часто. В столовой питаться не рекомендую. Действительно, со стороны некоторых учителей моментами присутствовало психологическое давление на ребенка, естественно приходилось вмешиваться достаточно часто. Особых денежных поборов не было. Оценки - хороший аттестат не получите, на оценки учителя жадные. Но, это и не есть приоритетом сейчас для поступления, т.к. многие ЗВО уже не учитывают средний балл аттестата. Как минус этого - дети перестают стремиться хорошо учиться в этом учебном заведении, так как не видят стимула что-то делать. Есть хорошие классные руководители ,в общем рекомендовать не могу, но как кому повезет.
В доповнення до попереднього коментаря, оскільки форма не пропускає коментар більше 1000 символів. Керівництво воліє "сховати" проблеми "під килим" та/або дистанціюватися від вирішення конфліків між учасниками освітнього процесу. На звернення батьків належним чином не реагує; у спілкуванні з батьками допускає зверхність, упередженість та відверту зневагу, ховаючись за карантинними обмеженнями, уникає живого спілкування з батьками, водночас дозволяє собі на півслова переривати телефонну розмову, поклавши слухавку; психологічні особливості дітей не враховує - "ламає дітей через коліно" без врахування думки та бажання дітей та батьків, а від психолого-педагогічного портрету кожної дитини, напрацювань та рекомендацій попереднього класного керівника, яка 4 роки успішно працювала з дитячим колективом, взагалі відмахнулася як від зайвої інформації; здоровий психологічний клімат в класі не підтримує.
Педагоги школи, а саме, курівництво, один з вчителів дозволяють собі: як вони вважають "підвищити голос" на дітей, "акцинтовано гучно" звертатися до дитини, але на думку і сприйняття дитиною цих їх "підвищинних голосів" та "акцентовано гучних звернень" - кричати на дітей та безпідставно "навішувати" звинувачення; чинити психологічний тиск на учнів; створювати дискомфортне освітнє середовище своїми рішеннями, діями, чи бездіяльністю.
Минула майже чертверть 2021/2022 навчального року, а жоден зі спортивних залів школи не працює, дітей на уроки фізичної культури не приймає. Уроки проводяться на свіжому повітрі... Це чудово у вересні, але не у жовтні, листопаді, чи грудні... Інформації у публічному доступі (сайт школи, дошки оголошень тощо) щодо термінів закінчення ремонтних робіт в спортзалах школи не має. Виникає правомірне питання - чому ремонтні роботи не закінченні під час літніх канікул? Не зрозуміло, що саме ремонтують у малому залі школи, якщо минулоріч там вже робили ремонт, та чому не використовується цей зал для проведення шкільних уроків з фізкультури цьогоріч?
Дивіться також усі школи в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, тренінги в Києві, дитячі садки в Києві, роботу в Києві.
Не скільки школа, скільки система по якій вона вчиться... Чому її досі не перестали давати, мені не зрозуміло. Перший урок — тема, другий — закріплення, третій — самостійна. Так же неможливо вчитися! Алгебра, геометрія, хімія, в навчальних класах навколишній світ))). Насправді, тут є багато хороших вчителів. Керівники молодших класів неймовірні!