Відкриті тренінги
PRO Business Partners
тренінг

Телефонний продаж. Екстра-рівень



  • 3500 грн -10%
  • Індивідуальні знижки від 10% до 50%


  • Online
    16.12.202217.12.2022, початок о 11:00
  • Київ
    16.12.2022, початок о 11:00

Ціль заходу

Як відрізнятися від конкурентів не лише пропозицією, а й своїми словами, вчинками та підходом до проведення переговорів?

На цьому тренінгу спонукайте «у шкурі» закупників, щоб побачити всі інструменти, які опоненти застосовують проти менеджерів із продажу. Навчіться протистояти їм комфортно для себе та переконливо для клієнта.

Головний акцент у тренінгу зроблено на тому, щоб знайти швидкий, протягом 15-30 секунд підхід до раніше незнайомої людини і включити її в діалог. Потім завоювати довіру та привернути до себе.Концентрована теоретична частина, накладена на комплекс вправ з телефонних переговорів, дозволять за підсумками тренінгу розвинути міцні навички встановлення, розвитку контакту та укладання угоди.

Програма

1. Переконливе подолання секретаря та вихід на ухвалюючого рішення

  •  6 підходів та 17 інструментів подолання секретаря для виходу на потрібну людину.
  • Практична частина
  •  Відпрацювання подолання секретаря кожним учасником.

2. Прихильність до себе та побудова довірчих відносин

  • Подання та вступ у діалог за 30 секунд.
  • Кому і чому довірятиме клієнт? Як не зруйнувати хибну довіру на початковому етапі?
  • 8 інструментів першого телефонного контакту, які важливо застосовувати менеджеру, щоб створити потрібне перше враження.
  • Як професіонали довіряють за допомогою голосу, мови та правил першого контакту?
  • Як не прогинатися перед клієнтом? 7 прийомів підвищення впевненості у собі.

Практична частина

  • Відпрацювання 30-секундної вистави.
  • Вправи з телефонних переговорів – перше враження.
  • Вправи телефонних переговорів – перший контакт із клієнтом. Детальний розбір поведінки продавців з усіх складових переговорів

3. Виявлення справжніх та хибних потреб клієнта

  • Портрет клієнта. Які цілі ставлять перед покупцем? За що його штрафують, за що преміюють і як це позначається на вас?
  • Чому закупник одразу говорить про ціну? Як розрізнити блеф та правду у переговорах про ціну?
  • 29 категорій та 107 факторів, що впливають на вибір постачальника. Абсолютно точно визнаємо справжні потреби клієнта.
  • Як продавати всім, хто бере участь у ухваленні рішення про купівлю, а не тільки одному закупнику?

Практична частина

  •  Вправи на відпрацювання виявлення потреб у ситуації вхідного дзвінка – скільки замовлень ви втрачаєте, якщо не вмієте правильно відпрацьовувати запити?
  • Вправи виявлення потреб у разі, коли менеджер дзвонить сам.
  • Відпрацювання техніки побудови ефективних питань.

4. Презентація та обговорення пропозиції з клієнтом

  • Головна помилка телефонної презентації, яка руйнує 3 із 5 переговорів.
  • Розбираємо свою пропозицію на компоненти, важливі та необхідні клієнту.
  • Перевіряємо, як продаємо (чи не продаємо?) кожен із них. Об'єднуємо пропозицію на одну модель ПКСС – продукт як сукупність якостей.
  • 3 ступені у продажах, які ви обов'язково повинні пройти.

Практична частина

  • Вправа на формування комплексу переваг вашої компанії, які будуть «продавати» самим менеджерам з продажу та клієнту.
  • Вправа на «продаж» клієнту переваг вашої компанії, крім ціни та відстрочки.

5. Уникнення заперечень і робота з ними

  • Робота з раннього запобігання запереченням з 3 кроків.
  • Відпрацювання заперечень системи ARCA.
  • 6 технік та 64 готові аргументи для подолання заперечень:
  •  у вас дорого,
  •  у нас вже є постачальник,
  •  у вас те саме і нічим не відрізняється,
  •  нам зараз не треба,
  •  ну, надсилайте речення.
  •  18 причин, чому закупник просить товар із найнижчою ціною. Як це подолати?

Практична частина

  • Відпрацювання протидії маніпуляціям у переговорах із боку закупника.
  • Вправи щодо подолання заперечень.

6. Переконлива аргументація

  • Двокомпонентна методика аргументації – FP. Одна з найрезультативніших і найпотужніших на сьогоднішній день.

Практична частина

  • Відпрацювання аргументації переваг своєї пропозиції.
  • Тренування переконливої ​​мови.

7. Розвиток чинних клієнтів

  • Правила пропозиції новинок.
  • Способи збільшення суми замовлення клієнта.

Практична частина

  • Вправа збільшення суми замовлення.

8. Підштовхування до цільової дії та «дожим» клієнта

  • Правила «дожиму» клієнта. Як підвести до рішення комфортно та непомітно?
  • Техніка закриття угоди. Як правильно підштовхувати до укладання угоди?

Практична частина

  • Вправи на закриття угоди та підштовхування клієнта до цільової дії.

9. Тренінг закінчився. Що робимо на робочих місцях?

  • Складання плану заходів для кожного учасника на найближчий місяць. Що саме необхідно реалізувати у роботі.

Додаткова інформація

Дати проведення:

  • 15-16 листопада 11:00-18:00
  • 16-17 грудня 11:00-18:00
  • 17-18 січня 11:00-18:00

Формат проведення: онлайн та офлайн на вибір учасника


Залишити коментар
Будь ласка, введіть Ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Переговори, риторика, ораторське мистецтвоПродажі, кол центр, робота з клієнтами

А також ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетитори в Києві, робота в Києві