Відкриті тренінги
Go Business
тренінг

Лідерство та вплив у ділових переговорах


  • 8200 грн
  • Договірна



Цільова аудиторія

Для ТОП-менеджерів та фахівців , які ведуть комерційні переговори про продаж та закупівлю з ключовими клієнтами та постачальниками

Для фахівців, які проводять переговори, відстоюють ідеї, захищають рішення та обґрунтовують результати.

Ціль заходу

Существенно повысить эффективность деловых переговоров через экологичные инструменты лидерства и клиентоориентированного подхода.

Програма

1. Особисті якості у переговорах

  • Рівень зрілості, емоційний інтелект та лідерський потенціал переговірника;
  • Конструктивні та деструктивні рольові моделі та як ними керувати;
  • Емоційна компетентність;
  • Особиста ефективність та впевнена поведінка ( асертивність ), як основа лідерського стилю поведінки;
  • Іміджива позиціонування – формування в оточення ефективного образу себе як успішного менеджера та переговорника.

2. Дизайн-мислення у бізнесі. Прикладні інструменти та технології

  • Фази дизайн-мислення " Емпатія ", "Фокус", "Рішення".
  • Психотипи партнерів у бізнесі, як їх розпізнати;
  • Як розпізнати ключові потреби клієнтів;
  • Вивчення та відпрацювання методів: «Карта стейкхолдерів », «Картка емпатії », «Персона»
  • Упорядкування кластерів потреб;
  • Робота з "неявним знанням" споживача;
  • Фокусування на проблемах: Customer Journey map ;
  • Формулювання The Best Problem To Solve;
  • Етап сторітлінг : як надихнути знайденим рішенням інших людей;
  • Правила, сценарії та прийоми сторителлінгу : вивчення та відпрацювання.

3. Аргументація та переконання як основа позитивного впливу. Технології переконання для просування своїх ідей

  • створення довіри як основний елемент комунікації;
  • Навички встановлення та підтримання контакту;
  • Навички активного слухання: як слухати, щоб чути та розуміти;
  • Ефективний зворотний зв'язок: види зворотного зв'язку, правила позитивного зворотного зв'язку; алгоритм конструктивної критики;
  • Запитання як головний інструмент комунікації;
  • Види аргументації: раціональна та емоційна;
  • Типи аргументів, правило використання різних психотипів партнерів.

4. Комунікації у переговорах

  • З'ясування труднощів, помилок у комунікаціях під час переговорів;
  • Секрети перетворення «важких» переговорів у взаємовигідне співробітництво;
  • Чому важлива хороша попередня підготовка або "3 Золоті правила переговорів";
  • Прийоми результативного торгу;
  • Ні - не кінець комунікації, а показник незнань мотивів і потреб Вашого співрозмовника. Коли та як варто змінювати умови договору?
  • Чому скарга не може бути предметом переговорів або Як перевести проблему на рівень «завдання»? Ваші інтереси = ваші рішення.
  • Як упоратися з важким опонентом? Способи протистояння маніпулюванню.
  • Найкорисніші слова та фрази успішного переговорника.

Ви можете залишити заявку або надіслати повідомлення на пошту [відкрити контакти]gobusiness.ukr@gmail.com

Зверніть увагу!

Ви можете замовити цю програму у форматах:

  • Онлайн навчання
  • Корпоративне навчання
  • Індивідуальне навчання
  • Модульні навчання.


Залишити коментар

Будь ласка, введіть Ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Переговори, риторика, ораторське мистецтво

А також ЗВО (вузи) в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетитори в Києві, робота в Києві