
Лідерство та вплив у ділових переговорах
- 16 годин
- Після закінчення видається Сертифікат
- Go Business
- www.facebook.com/Go-Business-Agency-177478529791177
- Менеджер
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
Для ТОП-менеджерів та фахівців , які ведуть комерційні переговори про продаж та закупівлю з ключовими клієнтами та постачальниками
Для фахівців, які проводять переговори, відстоюють ідеї, захищають рішення та обґрунтовують результати.
Ціль заходу
Существенно повысить эффективность деловых переговоров через экологичные инструменты лидерства и клиентоориентированного подхода.
Програма
1. Особисті якості у переговорах
- Рівень зрілості, емоційний інтелект та лідерський потенціал переговірника;
- Конструктивні та деструктивні рольові моделі та як ними керувати;
- Емоційна компетентність;
- Особиста ефективність та впевнена поведінка ( асертивність ), як основа лідерського стилю поведінки;
- Іміджива позиціонування – формування в оточення ефективного образу себе як успішного менеджера та переговорника.
2. Дизайн-мислення у бізнесі. Прикладні інструменти та технології
- Фази дизайн-мислення " Емпатія ", "Фокус", "Рішення".
- Психотипи партнерів у бізнесі, як їх розпізнати;
- Як розпізнати ключові потреби клієнтів;
- Вивчення та відпрацювання методів: «Карта стейкхолдерів », «Картка емпатії », «Персона»
- Упорядкування кластерів потреб;
- Робота з "неявним знанням" споживача;
- Фокусування на проблемах: Customer Journey map ;
- Формулювання The Best Problem To Solve;
- Етап сторітлінг : як надихнути знайденим рішенням інших людей;
- Правила, сценарії та прийоми сторителлінгу : вивчення та відпрацювання.
3. Аргументація та переконання як основа позитивного впливу. Технології переконання для просування своїх ідей
- створення довіри як основний елемент комунікації;
- Навички встановлення та підтримання контакту;
- Навички активного слухання: як слухати, щоб чути та розуміти;
- Ефективний зворотний зв'язок: види зворотного зв'язку, правила позитивного зворотного зв'язку; алгоритм конструктивної критики;
- Запитання як головний інструмент комунікації;
- Види аргументації: раціональна та емоційна;
- Типи аргументів, правило використання різних психотипів партнерів.
4. Комунікації у переговорах
- З'ясування труднощів, помилок у комунікаціях під час переговорів;
- Секрети перетворення «важких» переговорів у взаємовигідне співробітництво;
- Чому важлива хороша попередня підготовка або "3 Золоті правила переговорів";
- Прийоми результативного торгу;
- Ні - не кінець комунікації, а показник незнань мотивів і потреб Вашого співрозмовника. Коли та як варто змінювати умови договору?
- Чому скарга не може бути предметом переговорів або Як перевести проблему на рівень «завдання»? Ваші інтереси = ваші рішення.
- Як упоратися з важким опонентом? Способи протистояння маніпулюванню.
- Найкорисніші слова та фрази успішного переговорника.
Ви можете залишити заявку або надіслати повідомлення на пошту [відкрити контакти]
Зверніть увагу!
Ви можете замовити цю програму у форматах:
- Онлайн навчання
- Корпоративне навчання
- Індивідуальне навчання
- Модульні навчання.
Інші тренінги у категоріях:Переговори, риторика, ораторське мистецтво
А також ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетитори в Києві, робота в Києві
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.