Корпоративні тренінги
Мушковський Ілля, ПП
тренінг аудіторний

Кроки візиту торгового представника





Цільова аудиторія

Торговые представители

Програма

                                         I. Планування та підготовка:

  • Складання маршруту: як самостійно скласти оптимальний маршрут відвідувань торгових точок. Практична частина: складання маршруту дня іншого торгового представника.
  • План на клієнта: як розподілити загальний план клієнтам. Як розрахувати індивідуальний план на клієнта з урахуванням потенціалу, історії та проміжних завдань.

Практична частина: складання замовлення для клієнта за правилом «півтора» на підставі залишків та продажу двох тижнів.

  • Ціль на день: визначення мети за SMART. Як розрахувати та як коригувати ціль на день. Як порахувати план на день задля досягнення місячного плану. Як розподілити денний план на клієнтів

Практична частина: Кейс «розрахуй план з урахуванням поточного виконання та розподіли на сьогоднішніх клієнтів».

  • Інструменти та матеріали: визначення необхідного набору інструментів та матеріалів для роботи на візитах.
  • Внутрішній настрій: вплив психологічного настрою результат. Як налаштувати себе на ефективну роботу.
  • 8. Зовнішній вигляд: роль зовнішнього вигляду у роботі торгового представника.

                                       ІІ. Початок візиту:

  • Зовнішній огляд: район, тип торгової точки, фасад.
  • Внутрішній аналіз: тип точки – продавці, асортименти, продавці, відділи, ціни. Первинна оцінка потенціалу – конкуренти, вітрина, черга, наявність та залишки продукції компанії.

Практична частина: аналіз світлин реальних торгових точок - зовнішний від, вітрина, ассортімент, черга, потенціал.

  • Привітання та знайомство: правила подання у торговій точці. Поширені помилки.
  • Входження у контакт: як привернути до себе незнайому людину за три хвилини. Швидкі способи викликати симпатію, здобути довіру, підняти настрій співрозмовнику.

Практична частина: розташуй до себе співрозмовника.

  • Стартова інформація: що необхідно з'ясувати у продавця перед підходом до закупника. Необхідний інформаційний набір та приклади питань. Місток та програмування.

                                     ІІІ. Переговори з ЛПР

  • Привітання та знайомство: як представитися закупнику. Правила та помилки.
  • З'ясування загальної інформації: що потрібно з'ясувати у ЛПР. Необхідний інформаційний набір та приклади питань. Аналіз отриманої інформації та корекція цілей.
  • Типи та роль питань у переговорах: роль питань у переговорах. Види питань та їх місце у спілкуванні з клієнтом на всіх етапах, питання як спосіб управління бесідою. Правила та помилки при поставленні питань.

Практична частина: гра «Питання питанням». Прописання "скріпту" питань для кожного етапу переговорів із клієнтом.

  • Виявлення потреб: типи та роль потреб клієнта, пріоритети у потребах, виявлення побоювань.

Практична частина: створення переліку основних очікувань клієнта від компанії, товару, менеджера – мозковий штурм. Практичне завдання «вияви потребу».

  • Презентація та пропозиція: інструмент «Ціна та Цінність». Правила побудови результативної презентації з потреб клієнта. Інструмент «Властивості-Переваги-Вигоди». Оперування конкурентними перевагами.

Практична частина: гра «Ціна та цінність». Завдання «Складання та озвучення презентації за методом СПВ, ґрунтуючись на потребах співрозмовника».

  • Робота з запереченнями: причини та прояви заперечень. Справжні та хибні заперечення. Алгоритм роботи із запереченнями, поширені помилки. Відпрацювання технік подолання заперечень. Робота з реакціями (сумнів, непорозуміння, незацікавленість).

Практична частина: складання списку заперечень, що найчастіше зустрічаються, і підбір відповідей. Робота у групах - відпрацювання заперечень із використанням різних технік

  • Укладання угоди – як і що необхідно домовитися. Сигнали про готовність до вирішення. Правила та техніки дотискання клієнта. Підведення до угоди та фіксація домовленостей. Великий практикум: Рольова гра «переговори з ЛПР» 

                                  IV. Робота з продавцем:

  • Специфіка спілкування із продавцем у залі: правила та помилки
  • Виявлення потреб: як з'ясувати, що змусить продавця рекомендувати ваш товар. Основні потреби та побоювання продавця. Приклади запитань.
  • Пропозиція за потребами: ситуаційні відмінності презентацій для закупника та продавця. Правила створення прпозиції для продавця. Портрети клієнта та навчання рекомендації.
  • Укладання угоди: отримання зобов'язань та фіксація домовленостей.

Практична частина: Практичне завдання «домовся про продаж із продавцем».

  • Мерчендайзинг: правила викладки, секрети посилення пасивного продажу.

                           V. Адміністрування та аналіз

  • Фіксація контактів та результатів: які дані необхідно фіксувати після візиту до торгової точки та для чого.
  • Аналіз результатів: як і навіщо аналізувати результати. Аналіз як можливість розвитку. Постановка цілей на прикладах візиту до торгової точки.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Переговори, риторика, ораторське мистецтвоПродажі, кол центр, робота з клієнтамиДистрибуція, мерчендайзинг

Дивіться також усі тренінги в Харкові, ЗВО/ВНЗ в Харкові, коледжі в Харкові, курси в Харкові, репетиторів в Харкові, роботу в Харкові.