Кроки візиту торгового представника
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
Торговые представители
Програма
I. Планування та підготовка:
- Складання маршруту: як самостійно скласти оптимальний маршрут відвідувань торгових точок. Практична частина: складання маршруту дня іншого торгового представника.
- План на клієнта: як розподілити загальний план клієнтам. Як розрахувати індивідуальний план на клієнта з урахуванням потенціалу, історії та проміжних завдань.
Практична частина: складання замовлення для клієнта за правилом «півтора» на підставі залишків та продажу двох тижнів.
- Ціль на день: визначення мети за SMART. Як розрахувати та як коригувати ціль на день. Як порахувати план на день задля досягнення місячного плану. Як розподілити денний план на клієнтів
Практична частина: Кейс «розрахуй план з урахуванням поточного виконання та розподіли на сьогоднішніх клієнтів».
- Інструменти та матеріали: визначення необхідного набору інструментів та матеріалів для роботи на візитах.
- Внутрішній настрій: вплив психологічного настрою результат. Як налаштувати себе на ефективну роботу.
- 8. Зовнішній вигляд: роль зовнішнього вигляду у роботі торгового представника.
ІІ. Початок візиту:
- Зовнішній огляд: район, тип торгової точки, фасад.
- Внутрішній аналіз: тип точки – продавці, асортименти, продавці, відділи, ціни. Первинна оцінка потенціалу – конкуренти, вітрина, черга, наявність та залишки продукції компанії.
Практична частина: аналіз світлин реальних торгових точок - зовнішний від, вітрина, ассортімент, черга, потенціал.
- Привітання та знайомство: правила подання у торговій точці. Поширені помилки.
- Входження у контакт: як привернути до себе незнайому людину за три хвилини. Швидкі способи викликати симпатію, здобути довіру, підняти настрій співрозмовнику.
Практична частина: розташуй до себе співрозмовника.
- Стартова інформація: що необхідно з'ясувати у продавця перед підходом до закупника. Необхідний інформаційний набір та приклади питань. Місток та програмування.
ІІІ. Переговори з ЛПР
- Привітання та знайомство: як представитися закупнику. Правила та помилки.
- З'ясування загальної інформації: що потрібно з'ясувати у ЛПР. Необхідний інформаційний набір та приклади питань. Аналіз отриманої інформації та корекція цілей.
- Типи та роль питань у переговорах: роль питань у переговорах. Види питань та їх місце у спілкуванні з клієнтом на всіх етапах, питання як спосіб управління бесідою. Правила та помилки при поставленні питань.
Практична частина: гра «Питання питанням». Прописання "скріпту" питань для кожного етапу переговорів із клієнтом.
- Виявлення потреб: типи та роль потреб клієнта, пріоритети у потребах, виявлення побоювань.
Практична частина: створення переліку основних очікувань клієнта від компанії, товару, менеджера – мозковий штурм. Практичне завдання «вияви потребу».
- Презентація та пропозиція: інструмент «Ціна та Цінність». Правила побудови результативної презентації з потреб клієнта. Інструмент «Властивості-Переваги-Вигоди». Оперування конкурентними перевагами.
Практична частина: гра «Ціна та цінність». Завдання «Складання та озвучення презентації за методом СПВ, ґрунтуючись на потребах співрозмовника».
- Робота з запереченнями: причини та прояви заперечень. Справжні та хибні заперечення. Алгоритм роботи із запереченнями, поширені помилки. Відпрацювання технік подолання заперечень. Робота з реакціями (сумнів, непорозуміння, незацікавленість).
Практична частина: складання списку заперечень, що найчастіше зустрічаються, і підбір відповідей. Робота у групах - відпрацювання заперечень із використанням різних технік
- Укладання угоди – як і що необхідно домовитися. Сигнали про готовність до вирішення. Правила та техніки дотискання клієнта. Підведення до угоди та фіксація домовленостей. Великий практикум: Рольова гра «переговори з ЛПР»
IV. Робота з продавцем:
- Специфіка спілкування із продавцем у залі: правила та помилки
- Виявлення потреб: як з'ясувати, що змусить продавця рекомендувати ваш товар. Основні потреби та побоювання продавця. Приклади запитань.
- Пропозиція за потребами: ситуаційні відмінності презентацій для закупника та продавця. Правила створення прпозиції для продавця. Портрети клієнта та навчання рекомендації.
- Укладання угоди: отримання зобов'язань та фіксація домовленостей.
Практична частина: Практичне завдання «домовся про продаж із продавцем».
- Мерчендайзинг: правила викладки, секрети посилення пасивного продажу.
V. Адміністрування та аналіз
- Фіксація контактів та результатів: які дані необхідно фіксувати після візиту до торгової точки та для чого.
- Аналіз результатів: як і навіщо аналізувати результати. Аналіз як можливість розвитку. Постановка цілей на прикладах візиту до торгової точки.
Інші тренінги у категоріях:Переговори, риторика, ораторське мистецтвоПродажі, кол центр, робота з клієнтамиДистрибуція, мерчендайзинг
Дивіться також усі тренінги в Харкові, ЗВО/ВНЗ в Харкові, коледжі в Харкові, курси в Харкові, репетиторів в Харкові, роботу в Харкові.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.