Менеджер з продажу. Як легко перевиконати план
-
Щоб зв'язатися із закладом, відкрийте телефон і ел. пошту.
Цільова аудиторія
Менеджери з продаж
Ціль заходу
Який результат отримають учасники:
- Прояснять свою роль як частини системи.
- Піднімуть впевненість у собі та компанії.
- Піднімуть мотивацію та налаштуються на результат.
Навчаться
- Розташовувати до себе співрозмовника з перших секунд спілкування.
- Визначати психотип клієнта з поведінки та підбирати відповідний стиль спілкування. Визначати очікування клієнта.
- Підготовляти ланцюжки питань, що виявляють, актуалізують і створюють потреби.
- Складати та озвучувати презентацію, що продає, відповідну очікуванням клієнта.
- Освоять чіткі алгоритми обробки реакцій клієнтів.
- Подолати заперечення і перетворювати співрозмовника, що сумнівається, на постійного клієнта.
- М'яко дотискати та продавати більше.
Програма
- Воронка продажів: спільно з учасниками складання послідовності дій від пошуку клієнта до укладання угоди і далі.
Практична частина: мозковий штурм з метою створення стандарту компанії – цілісного алгоритму перетворення потенційного клієнта на постійного.
- Підготовка до переговорів: інформація про клієнта, інструменти та матеріали, внутрішній настрій, знання про продукт, план переговорів, потреби, ланцюжки питань.
Практична частина: мозковий штурм – підготовка до телефонної розмови та зустрічі з клієнтом.
- Входження в контакт: як привернути до себе співрозмовника з перших секунд телефонної розмови. Навичка створення довірчої атмосфери. Поширені помилки. Важливість створення довірчих відносин на початку візиту та при холодному дзвінку.
Практична частина: тренування гучності та інтонації у парах у режимі «Холодного дзвінка». Розташуй до себе незнайомого співрозмовника
- Типи та роль питань у спілкуванні з клієнтом: роль питань у переговорах. Види питань та їх місце у спілкуванні з клієнтом на всіх етапах, питання як спосіб управління бесідою. Правила та помилки при поставленні питань.
Практична частина: гра «Питання питанням». Прописання питань для кожного етапу переговорів із клієнтом.
- Виявлення потреб: типи потреб, пріоритети потреб, виявлення побоювань, актуалізація потреб клієнта.
Практична частина: створення списку основних очікувань клієнта від компанії, товару, менеджера – мозковий штурм. Практичне завдання «вияви потребу».
- Презентація та пропозиція: інструмент «Ціна та Цінність». Правила побудови результативної презентації з потреб клієнта. Інструмент «Властивості-Переваги-Вигоди». Оперування конкурентними перевагами. Ап-Селінг, або як продати те, що дорожче.
Практична частина: гра «Ціна та цінність». Завдання «Складання та озвучення презентації за методом СПВ, ґрунтуючись на потребах співрозмовника».
- Робота з запереченнями: причини та прояви заперечень. Справжні та хибні заперечення. Алгоритм роботи із запереченнями, поширені помилки. Відпрацювання технік подолання заперечень. Робота з реакціями (сумнів, непорозуміння, незацікавленість).
Практична частина: складання списку заперечень, що найчастіше зустрічаються, і підбір відповідей. Робота у групах – відпрацювання заперечень із використанням різних технік.
- Укладання угоди: як і що необхідно домовитися. Сигнали про готовність до вирішення. Правила та техніки м'якого дотискання покупця. Підведення до угоди та фіксація домовленостей.
Практична частина: Домовись про покупку тут і зараз.
Великий практикум: відпрацювання отриманих навичок у режимі телефонного дзвінка – складання плану-скрипту розмови із застосуванням питань, подання, входження в контакт, виявлення потреб, презентація потреб.
Інші тренінги у категоріях:Переговори, риторика, ораторське мистецтвоПродажі, кол центр, робота з клієнтамиДистрибуція, мерчендайзинг
Дивіться також усі тренінги в Харкові, ЗВО/ВНЗ в Харкові, коледжі в Харкові, курси в Харкові, репетиторів в Харкові, роботу в Харкові.
Коментарі
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.