Корпоративні тренінги
Мушковський Ілля, ПП
онлайн-курс

Soft Skills. Гнучкі навички та особисті якості





Цільова аудиторія

Усі, для кого важливий саморозвиток.

Ціль заходу

  • Прокачати в рази особисту ефективність
  • Розвинути лідерські якості
  • Навчитися вибудовувати ефективні комунікації та стосунки
  • Домагатися власних цілей
  • Навчитися формувати команду з колективу
  • Знати, як підібрати ключ до будь-якого
  • Забути про стрес, скандали, суперечки та конфлікти
  • Стати душею компанії

Програма

Модуль «Емоційний інтелект».

  • Емоції: фізична природа та призначення емоцій у людини. Базові емоції та почуття.

Практична частина: аналіз власного прояву емоцій. Формування списку почуттів.

  • Стресостійкість: види вигоряння. Дистрес та еустрес. Реакція тіла на стрес. Практичні засоби підтримки високого рівня життєстійкості та робочої ефективності. Що робити при затяжному стресі, депресії, вигорянні.

Практична частина:  самотестування на ступінь «застресованості». Мінісеанс дихальної практики.

  • Емпатія: мімічні прояви емоцій. Як розпізнати емоції співрозмовника по обличчю.

Практична частина:  відпрацювання зчитування настрою  по дрібних рухах м'язів обличчя.

  • Управління конфліктами: стратегії поведінки у конфліктної ситуації. Методи недопущення конфліктів. Конфлікти всередині колективу – причини виникнення та стадії розвитку. Техніки гасіння конфліктів.

Практична частина:  застосування алгоритму переведення конфлікту в конструктив у різних ситуаціях.

Модуль «Особиста ефективність».

  • Цілепокладання: поняття та визначення цілей. Довгострокові, середньострокові та короткострокові цілі в житті та роботі. OKR, та SMART. 

Практична частина: складання життєвих / робочих цілей.

  • Прийняття рішень: використання декартової системи для прийняття рішень. Шкалювання. SWOT-аналіз у житті та роботі.

Практична частина: прийняття рішень на основі декартової системи. Аналіз ризиків та можливостей.

  • Тайм-менеджмент: цілі планування. Визначення пріоритетів. Принцип Парето. Матриця Ейзенхауера. Діаграма Ганта. Методи раціонального використання робочого дня. Прокрастинація та хронофаги.

Практична частина: планування кожним учасником наступного тижня за принципами тайм менеджменту. Кейс «день керівника».

Модуль «Коммунікації та перемовини»

  • Налагодження контакту: як привернути до себе незнайому
    людину за три хвилини. Швидкі способи викликати симпатію,
    здобути довіру, підняти настрій співрозмовнику.

Практична частина: розташуй до себе співрозмовника.

  • Типи та роль питань у спілукуванні: роль питань у
    переговорах. Види питань та їх місце у спілкуванні з клієнтом на всіх етапах, питання як спосіб управління бесідою. Правила та помилки при поставленні питань. СПІН - ланцюжки питань для актуалізації прихованих потреб

Практична частина: прописання ланцюжка питань для кожного етапу переговорів.

  • Виявлення потреб: типи та роль потреб, пріоритети у
    потребах, виявлення побоювань.

Практична частина: створення списку основних потреб клієнта – мозковий штурм. Практичне завдання «вияви потребу».

  • Пропозиція: інструмент «Ціна та Цінність». Правила побудови результативної пропозиції з потреб клієнта. Інструмент «Властивості-Переваги-Вигоди». Оперування конкурентними перевагами.

Практична частина: гра «Ціна та цінність». Завдання «складання та озвучення презентації за методом СПВ, ґрунтуючись на потребах співрозмовника».

  • Робота з запереченнями: причини та прояви заперечень.
    Типові заперечення завідувачки. Справжні та хибні заперечення. Алгоритм роботи із запереченнями, поширені помилки. Відпрацювання технік подолання заперечень. Робота з реакціями (сумнів, непорозуміння, незацікавленість).

Практична частина: складання списку заперечень, що найчастіше зустрічаються, і підбір відповідей. Робота у групах - відпрацювання заперечень із використанням різних технік

  • Укладання угоди: як і що необхідно домовитися. Сигнали про готовність до вирішення. Правила та техніки пропозиції.
    Підведення до угоди та фіксація домовленостей

Практична частина: повний цикл перемовин.

Модуль "Лідерство"

  • Лідерськи якості: чим вирізняється справжній лідер від номінального начальника. Харизму як спосіб впливу. Як здобути авторитет підлеглих.

Практична частина: аналіз себе на наявність лідерських якостей. Складання домашнього завдання у розвиток недостатніх властивостей.

  • Ситуаційне лідерство: як визначити, хто є хтось у команді? Що таке ситуаційне лідерство? Як підібрати стиль управління під співробітника та завдання.

Практична частина: аналіз співробітників за матрицею «Мотивація-Кваліфікація». Визначення підходу до кожного працівника.

  • Розвиток співробітників: види навчання. Принципи навчання дорослих. Структурний підхід розвитку співорбітників. Методи навчання робочому місці.

Практична частина: підбір методів та складання плану розвитку для співробітників.

  • Коучинг як метод управління: основні засади та поняття в коучингу. Зручності коучінга в порівнянні зі стандартними моделями. Модель GROW.

Практична частина: застосування коучингового походу в життєвих та робочих ситуаціях.

  • Колективні мотиватори: діагностика мікроклімату. Управління факторами, що забезпечують залучення співробітників до процесу. Роль та види заходів, що формують патріотизм, цілеспрямованість та згуртування. Проактивний та реактивний підходи. Стратегія розвитку як мотиватор.

Практична частина: складання плану командотворчих заходів, що формують мікроклімат у колективі.

  • Управління конфліктами: стратегії поведінки у конфліктної ситуації. методи недопущення конфліктів. Конфлікти всередині колективу – причини виникнення та стадії розвитку. Техніки гасіння конфліктів.

Практична частина:  застосування алгоритму переведення конфлікту в конструктив у різних ситуаціях.

Модуль «Управління командою»

    • Постановка завдань підлеглим: основні правила та помилки. Способи постановки завдання залежно від рівня зрілості співробітника. Покроковий спосіб постановки задачи.

    Практична частина: постановка завдання співробітника.

    • Регламентування: роль регламентів. Що слід регламентувати. Основні правила та методи створення регламентів.

    Практична частина: залишення списку активностей, які потребують регламентування. План створення та застосування відсутніх регламентів.

    • Делегування повноважень: які завдання вирішує делегування. Що можна, а що не можна делегувати. Кому що та як? Основні бар'єри та помилки. Покроковий метод делегування.

    Практична частина: визначення завдань у своєму графіку, які можна і потрібно делегувати. Підбір виконавців поз задачі.

    • Роль та види контролю: навіщо потрібен контроль. Як використовувати для зростання результатів. Види контролю – попередній, проміжний, підсумковий. Принципи проміжного контролю.

    Практична частина: визначення способів контролю у своїй практиці. Складання плану розробки та інтеграції методів.

    • Проведення мітингів, зборів, планерок: види та роль нарад. Підготовка до наради. Правила групового виступу. Структура планеркі. Основні правила та помилки.

    Практична частина: проведення планерки.

    Модуль "Управління людськими ресурсами" 

    • Рекрутинг: створення профілю кандидата – професійні навички, хард та софт скіллз, особисті якості.

    Практична частина: складання реального профілю кандидата на реальну посаду.

    • Відбір та найм: аналіз резюме. Види співбесіди. «Продаж» компанії та посади кандидату.

    Практична частина: аналіз реальних резюме кандідатів. Проведення співбесіди.

    • Введення на посаду: як систематизувати адаптацію нового співробітника. Основні принципи та алгоритм.

    Практична частина: аналіз справжніх резюме.

    • Кадровий резерв: як забути про текучку та пошук кадрів. Керований розвиток співробітників

    Практична частина: Упорядкування кадрового резерву. План дій щодо впровадження та наповнення.

    • Звільнення: як слід розлучатися. Методи та алгорітм.

    Практична частина: звільнення співробітника в заданих обставинах.

    Додаткова інформація

    • Стартуємо, як тільки наберемо 5-10 людей.
    • Вартість навчання для учасника 800грн за чотиригодинний модуль. Весь курс 9 модулів. 7200грн. Можна відвідувати та оплачувати помодульно. При передоплаті за весь курс знижка 20% – 5760грн.
    • Групам від трьох осіб знижка 10% кожному.
    • Дати, час та наповнення курсу можемо обговорювати із групою.
    • Можливе індивідуальне навчання. Вартість індивідуального навчання обговорюється. Можна вибрати теми та скласти курс для себе.
    • Багато практик. Практика заснована на реальних кейсах. Домашні завдання після кожного модуля.


    Залишити коментар
    Будь ласка, введіть ваше ім’я
    Будь ласка, введіть коментар.
    1000 символів

    Будь ласка, введіть email
    або Відмінити

    Інші тренінги у категоріях:IT, програмування, розробкаВідносини, комунікаціяУправління персоналом, адаптація та розвиток

    Дивіться також усі тренінги в Харкові, ЗВО/ВНЗ в Харкові, коледжі в Харкові, курси в Харкові, репетиторів в Харкові, роботу в Харкові.