1-й Модуль 1.Побудова системи управління персоналом у компанії. 1.1. Особливості організації процесів управління персоналом різних стадіях життєвого циклу підприємства: формування організації; інтенси…
Категорійний менеджмент як система Можливості категорійного менеджменту для забезпечення конкурентоспроможності та ефективності бізнесу Категорійний менеджмент у компанії: особливості організації підр…
Тема 1. Ключові задачі CFO та фінансової служби. Структура фінансового департаменту. Процеси та KPI ефективності фінслужби та співробітників Відео лекція — 2 години: Які завдання необіхдно вирішувати…
Модуль 1. Корпоративна бізнес-культура компанії. Продаж на сучасному ринку. Культура бізнес-взаємин із клієнтами. Складові корпоративної культури У чому різниця між корпоративною культурою короткостро…
Введення в клієнтоорієнтованість формуємо понятійний апарат; що таке клієнтоорієнтованість , лояльність, задоволеність? економічна та емоційна лояльність; управління очікуваннями Клієнтів: «точки конт…