Відкриті тренінги
Go Business
тренінг

Категорійний менеджмент. Нові технології управління асортиментом


  • 8200 грн
  • Договірна

  • Київ
    31.05.202201.06.2022
  • Online
    20.06.202221.06.2022


Цільова аудиторія

Категорійним менеджерам роздрібних, оптових та виробничих компаній, фахівцям з ціноутворення та асортименту, мерчендайзерам та маркетологам, керівникам та власникам компаній.

Ціль заходу

  • Изучите основные инструменты категорийного менеджера
  • рассмотрите ценовые и ассортиментные тренды на рынках
  • освоите стратегии ценообразования и способы формирования цен
  • повысите рентабельность своего бизнеса
  • научитесь эффективно взаимодействовать с поставщиками и оптимизировать затраты на снабжение и логистику
  • познакомитесь с идеями для расширения бизнеса.

Програма

Категорійний менеджмент як система

  • Можливості категорійного менеджменту для забезпечення конкурентоспроможності та ефективності бізнесу
  • Категорійний менеджмент у компанії: особливості організації підрозділу, вимоги до системи управління, крос-функціональна взаємодія
  • Мапа компетенцій Категорійного менеджера. KPI категорійного менеджера
  • Система категорійного менеджменту: стратегічні та тактичні дії, основні види аналізів та звітів
  • Основні інструменти категорійного менеджера (стратегія компанії та портрет цільового клієнта, стратегія ціноутворення, асортиментна матриця, планограма залу та план полиці, програма управління лояльністю)
  • Особливості категорійного менеджменту для різних типів ринків та споживачів: FMCG, B2B, B2C, HoReCa

Галузеві тенденції та аналіз ринків

  • Тенденції купівельної поведінки на різних ринках: що змінилося у мотивації прийняття рішення про купівлю, як покупець обирає товар, які джерела інформації використовує
  • Цінові та асортиментні тренди на ринках
  • Джерела маркетингової інформації для категорійного менеджера

Практикум «Аналіз купівельної поведінки»

Структурування асортименту та формування категорій

  • Класифікація асортименту: сучасні підходи та типові помилки при побудові класифікаторів (каталогів)
  • Споживчі властивості товарів, що входять до асортименту, їх взаємодія та вплив на думку покупця
  • Виділення категорій товарів та визначення ролі категорії
  • Побудова асортиментної матриці - ширина та глибина асортименту

Практикум "Формування (корекція) асортиментної матриці категорії"

Тактичні дії при керуванні асортиментом

  • 12 точок контролю для категорійного менеджера
  • Оптимізація асортименту: правила введення-виведення товарів з асортименту, новинки в асортименті.
  • Корекція асортименту в залежності від різних факторів, що впливають
  • Управління асортиментом з урахуванням життєвого циклу категорій та товарів
  • Управління поличним простором ( планограма залу, план полиці, мерчендайзинг )

Практикум «Аналіз ефективності зонування торгового простору на прикладі промислового та споживчого рішення»

Організація системи закупівлі

  • Вимога до постачальника з урахуванням стратегії категорії
  • Чек-лист для проведення договірної кампанії
  • Інструменти категорійного менеджера під час роботи з постачальниками (бонусний план, рейтинг постачальника, шаблон договору, ринкові дані)

Система прийняття рішень щодо асортименту

  • Аналітичні інструменти категорійного менеджменту: IT-система та вимоги до неї, система звітів, візуалізація даних
  • Показники для аналізу ефективності асортименту та продажів
  • Основні види аналізу: ABC/XYZ-аналізи (в т.ч. с обміщений )
  • LFL аналіз.
  • Margin - sales -аналіз: засіб оптимізації цін
  • M-монітор-аналіз (розподіл площі між категоріями)

Практикум "Проведення аналізу ефективності категорії"

Управління цінами та прибутком

  • Стратегії ціноутворення та способи формування цін
  • Помилки при управлінні цінами та їх наслідки у практичних прикладах
  • Інструменти категорійного менеджера для управління прибутком (еластичність, чутливість споживача до ціни)
  • Збільшення продажів без зниження цін
  • Планування знижок та розпродажів. Що таке contribution або як правильно розрахувати зниження ціни

Практикум "Встановлення ціни на товар"

Акції та програми лояльності

  • Що таке лояльність споживача, як її порахувати
  • Що стимулює покупця - знижки або бонуси
  • Помилки розробки програм лояльності, джерела втрати прибутку
  • Види стимулюючих прийомів
  • Промо-план для різних типів ринків

Практикум «Розробка умов та механізму проведення стимулюючої акції»

Ви можете залишити заявку або надіслати повідомлення на пошту [відкрити контакти]gobusiness.ukr@gmail.com

Зверніть увагу!

Ви можете замовити цю програму у форматах:

  • Онлайн навчання
  • Корпоративне навчання
  • Індивідуальне навчання
  • Модульні навчання.


Залишити коментар

Будь ласка, введіть Ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Менеджмент, управління, KPIУправління персоналом, адаптація та розвиток