1. Базові компетенції керівника Піраміда компетенції. Чим відрізняється ефективний керівник від неефективного? 2. Моделі відносин із підлеглими "Я начальник - ти дурень". "Дитячий садок". «Лідер та ко…
День 1 Функціональне та лідерське управління Основні функції управління. Цикл управління: «Планування — Постановка завдань — Мотивування — Контроль — Аналіз та прийняття управлінських рішень» Модель к…
Вимоги професії посадова інструкція секретаря\офіс-менеджера\помічника керівника діловий стиль (одяг, норми поведінки, ділова етика) поняття про корпоративний стиль Робота на ПК офісний пакет програм…
Управління кол -центром Основи формування та організація роботи груп телеоператорів Основи побудови структури підрозділів у ТМ Форми оцінки якості роботи, аналізу, планування роботи працівників Форми…
Модуль 1. Організація роботи Call / Contact center Структура та механізми роботи Call / Contact center Завдання Call / Contact center Види структур Call / Contact center Схема розподілу функцій усеред…
День 1: Введення в системи управління інформаційною безпекою (СУІБ) відповідно до вимог ISO 27001 Нормативно-правова база, пов’язана з інформаційною безпекою; Основні принципи інформаційної безп…
Вступ до управління товарними запасами Керівна концепція Supply Chain Концепція управлінської концепції Види ланцюгів постачання Місце управління товарними запасами у концепції Supply Chain Цілі та за…
1. Логістика як ключовий елемент ефективності підприємництва (Микола Іванов) 1.1. Концепція логістики. 1.2. Функції логістики 1.3. Побудова ланцюга постачання товарів 1.4. Організація взаємодії в ланц…
День 1: Вступ до системи управління харчовою безпекою (СУПБ) згідно з вимогами ISO 22000 Нормативно-правова база, пов’язана з безпекою харчових продуктів; Основні принципи безпеки харчових проду…
День 1: Введення в ISO 37001, інтеграція з існуючою системою управління Мета і структура курсу; Введення в ISO 37001 і процесний підхід; Нормативно-правові, етичні бази, пов’язані з ISO 37001; О…
День 1: Введення в боротьбі з корупцією. Принципи СУБК відповідно до вимог ISO 37001 Введення в систему управління і процесного підходу; Нормативні бази і методології антикорупції; Основні принципи си…
День 1: Введення в основи планування безперервності бізнесу (ВСР) відповідно до вимог ISO 22301 Нормативна, нормативно-правова бази, пов'язана з безперервністю бізнесу Основні принципи забезпечення бе…
День 1: Введення в GDPR і ініціювання GDPR Цілі курсу і структура Положення про захист персональних даних (GDPR) Основні принципи GDPR Ініціювання запровадження GDPR Розуміння Організації та уточнення…
День 1: Вступ. Основні поняття ВСР відповідно до вимог ISO 22301. Ініціювання ВСР Презентація стандартів ISO 22301, ISO/PAS 22399, ISO 27031, BS 25999 і нормативно-правової бази; Вступ до системи упра…
Підвищення операційної ефективності Система мотивації та KPI: основні поняття Характеристики ефективних KPI Мотивація персоналу на базі KPI Практичні приклади систем мотивації на базі KPI Періодичніст…