Відкриті тренінги
Go Business
тренінг

Лідерство та навички управлінської ефективності керівника



  • 9400 грн
  • Договірна


  • Онлайн
    08.04.202409.04.2024


Ціль заходу

Освоїти інструменти управління, що відповідають на виклики актуальної бізнес-ситуації та ведуть до успіху.

Програма

День 1

Функціональне та лідерське управління

  • Основні функції управління. Цикл управління: «Планування – Постановка завдань – Мотивування – Контроль – Аналіз та прийняття управлінських рішень»
  • Модель компетенцій успішного керівника: ключові знання, вміння, навички
  • Що робить ваше керування ефективним. Самоаналіз сильних та слабких сторін власного управління
  • Функціональне управління: керівництво людьми із застосуванням управлінських повноважень
  • Лідерське управління: як керувати людьми, не використовуючи функціональних повноважень керівника

Практикум: Вправа на здатність та вміння учасників застосовувати окремі функції управління у процесі здійснення практичної діяльності.

Стилі управління

  • Стилі керування. Трикутник стилів (орієнтація: завдання – співробітники – керівник). Розуміння особливостей, слабких місць та можливих областей застосування кожного стилю управління
  • Типологія працівників залежно від їхньої кваліфікації та мотивації: виконавець, стажер, професіонал, майстер
  • Ситуативне керування. Використання різних стилів управління залежно від специфіки ситуації та типології працівників
  • Організація наставництва. Як передати свій досвід та використовувати потенціал та особливості співробітника
  • Рольові позиції керівника та підлеглого. Відстеження "других планів" комунікації зі співробітниками. Ефективні способи цивілізованого впливу на підлеглих

Практикум: Демонстраційна вправа на практичне застосування та вплив різних стилів управління на різні типи працівників.

Планування

  • Види планування: стратегічне, тактичне, операційне планування
  • Якісна постановка цілей як необхідна умова ефективного планування. Критерії добре поставленого завдання. Ознаки погано поставленого завдання. Характеристики SMART
  • Практичні методи тактичного та операційного планування: дерево задач, мережевий аналіз, діаграма Ганта , список ключових подій

Практикум: Ділова гра на практичне застосування різних методів тактичного та операційного планування.

Постановка задачі. Делегування повноважень

  • Алгоритм мотивуючої постановки задачі. Карта делегування : кому що доручати. Правильна постановка завдань перед співробітником, залежно від його індивідуальних особливостей та рівня професіоналізму
  • Організація передачі. Використання зворотний зв'язок контролю точності розуміння завдання співробітником. Способи перевірки точності розуміння задачі. Рекомендації постановнику та виконавцю завдання
  • Ситуації, у яких делегування ефективне (необхідне). Вибір завдань делегування. Завдання, що не підлягають делегуванню
  • Основні принципи та правила делегування повноважень. Як делегувати ефективно
  • Пастка «зворотного делегування» – як не робити за підлеглих їхню роботу? Принцип «мавпи». Найкраща схема реагування на проблеми співробітників

Практикум: Практичне відпрацювання учасниками різних моделей постановки завдань та делегування повноважень залежно від типу працівника.

2 день.

Контроль підлеглих

  • Види та функції контролю: кого та як контролювати. Алгоритм контролю роботи підлеглого
  • Аналіз ефективності роботи підлеглих. Точки контролю в управлінні. Вміння формувати критерії контролю, вибирати форми та періодичність контролю залежно від складності завдань та кваліфікації працівників
  • На яких етапах роботи підлеглих контроль з боку керівника приносить максимальний ефект

Практикум: Вправа на практичне застосування та вплив різних видів контролю на різні типи працівників.

Моделі та методи прийняття управлінських рішень

  • Як відбувається процес ухвалення рішень насправді
  • Методи прийняття рішень
  • Моделі прийняття та оцінки рішень
  • Практикум: Практична робота щодо використання різних методів прийняття рішень.

Секрети мотивації, або що насправді рухає нашими підлеглими

  • Що таке мотивація? Структура мотивації. Основні принципи та вектори мотивації до роботи . « Теорія справедливості» Адамса: закони «мотиваційної відносності»
  • Піраміда мотивації Абрахама Маслоу . Що мотивує працівників? Цінності та потреби співробітників
  • Способи виявлення прихованої мотивації підлеглих
  • Вміння визначити провідні мотиви співробітника та впливати на них для вирішення виробничих завдань
  • Як побудувати мотивуючу розмову зі співробітником. Мотивування співробітника за допомогою критики та похвали. Уміння цілеспрямовано та усвідомлено використовувати критику та похвалу в керівництві та розвитку співробітників
  • Мотивація "від" або "к": Прагнення досягненню або уникнення невдач. Батіг чи пряник, що ефективніше? Що, коли та для кого застосовувати
  • Мотивація грошима: можливості та обмеження. Правила преміювання
  • Нематеріальні методи заохочення співробітників. Мотиваційні заходи. Точкова мотивація
  • Чинники, що викликають демотивацію працівників

Практикум: Тестування та практичне відпрацювання методів діагностики потреб співробітників.

Ви можете залишити заявку або надіслати повідомлення на пошту [відкрити контакти][email protected]

Зверніть увагу!

Ви можете замовити цю програму у форматах:

  • Онлайн навчання
  • Корпоративне навчання
  • Індивідуальне навчання
  • Модульні навчання.

Додаткова інформація

Лідерство та управлінська ефективність дають у сумі ті якості, які відрізняють успішного керівника від інших. На тренінгу ви структуруєте свої знання з управління підлеглими, освоїте навички управління співробітниками та навчитись керувати людьми, виходити зі складних ситуацій лідером та мотивувати людей на основі власного стилю управління. Цей тренінг буде цікавий як початківцям, так і досвідченим керівникам. Відмінною особливістю програми є її побудова з врахуванням цінностей.

В результаті навчання Ви

  • навчитеся ефективно впливати на підлеглих і вимагати від них виконання поставлених цілей
  • зможете проаналізувати власний стиль керівництва з погляду його ефективності
  • навчитеся грамотно ставити завдання співробітникам та контролювати їх виконання
  • дізнаєтесь, як надихати та мотивувати своїх підлеглих
  • покращіть навички переконливої аргументації
  • дізнаєтесь, як розпізнати маніпуляцію з боку підлеглих та використовувати її для досягнення поставлених завдань
  • навчитеся виявляти та блокувати свої «психологічні кнопки», якими користуються підлеглі для досягнення своїх прихованих цілей.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші тренінги у категоріях:Коучинг, менторствоЛідерство, тімбілдинг

Дивіться також усі тренінги в Києві, ЗВО/ВНЗ в Києві, коледжі в Києві, курси в Києві, репетиторів в Києві, роботу в Києві.