Винницька Оксана, ПП
Коротко про компанію
- сертифікований та практикуючий бізнес-тренер з лідерства та розвитку команд ( понад 600 тренінгів та майстер-класів для малого та середнього бізнесу, понад 1500 годин навчання)
- сертифікований коуч - коучинг керівників та командний коучинг) - проведено понад 200 коуч-сесій
- експерт в сфері персоналу з 9-річним досвідом
- практичний досвід в продажах послуг (страхування життя) понад 3 роки
- досвід корпоративним бізнес-тренером Західного регіону в компаніях понад 2 р.
📌 Практичний досвід HR-ром і бізнес-тренером у компаніях: "Миколаївцемент”(Lafarge),“Львівобленерго”, "Інтайм",ТОВ “Галіція-Трейд” ( група T.B.Fruit), S.Group тощо.
1.Коучинг/консалтинг для управлінців та команд:
- персональний коучинг
- коучинг команд
- консультація для керівника щодо роботи з командою
2. Корпоративні тренінги:
- "Управління продажами"
- "Ефективна команда"
- "Клієнтоорієнтований сервіс"
- "Управлінські навики"
- "Психологія Лідера"
- "Особиста ефективність"
- Емоційне вигорання
- Емоційний інтелект
- Управління енергією. Як бути в ресурсному стані?
Послуги
Бізнес-консультації
Для кого консультація?
- власників малого та середнього бізнесу;
- топ-менеджерів компаній та лінійних керівників;
- консультантів в різних сферах;
- хто зацікавлений у ефективному просуванні продукту ( послуги);
- хто зацікавлений в підвищенні особистої ефективності.
Напрямки практичної діяльності в ролі бізнес-консультанта:
1. Рекрутинг (підбір персоналу)
- узгодження з замовником вимог до кандидатата, складання профілю посади;
- проведення первинних співбесід з кандидатами;
- оцінка компетенцій протенційних кандидатів;
- перевірка рекомендацій з попередніх місць роботи.
2. Аудит HR- процесів
- HR аудит шляхом проведення анкетування персоналу;
- аналіз лояльності та мотивації персоналу;
- розробка системи нематеріальної мотивації персоналу.
3. Навчання та розвиток персоналу
- виявлення потреби в навчанні та розвитку персоналу;
- розробка Стандартів роботи для відділу продаж та їх впровадження в компанії;
- Cтандарт роботи торгового представника;
- розробка Стандартів роботи з Клієнтами для покращеня клієнтоорієнтованого сервісу;
- написання чек-листа для оцінки роботи працівника в сфері обслуговування ( проект “Таємний покупець”);
- розробка системи наставництва з “нуля” в компанії;
- адаптація персоналу ( “Welcom” тренінг).
4. Формалізація процедур.
- проведення стратегічної сесії спільно з топ-менеджментом для визначення цілей та бачення компанії;
- складання організаційної структури для компанії;
- написання посадових інструкцій для працівників компанії (адаптовано до специфіки роботи компанії);
- прописання процедур та положень в компанії.
Мої цінності:
- Надійність – виконання всіх домовленостей та зобов’язань перед Клієнтами.
- Результативність - націленість та досягнення кінцевого результату з використанням індивідуального підходу до кожного Клієнта.
- Повага та етика спілкування - повага та дотримання морально-етичних цінностей є основними критеріями у спілкуванні з Клієнтами.
- Відповідальність – відповідальністьзавиконання роботи перед Клієнтами якісно та вчасно.
- Партнерство – ефективна та взаємовигідна співпраця з Клієнтом на довірі та лояльності.
Як я працюю?
- передконсультаційна анкета;
- спілкування з замовником ( skype, телефонна бесіда) для уточнюючих запитань на основі анкети;
- індивідуальна зустріч з Клієнтами для складання конкретного плану дій;
- пост консультаційна підтримка (тривалість залежить від складності проекту).
Як подати заявку на бізнес- консультацію?
- Напишіть лист з конкретним запитом з зазначенням в темі листа: Бізнес-консультація_компанія).
- Прохання детально описати основні труднощі, які виникають в роботі та питання, які Ви б хотіли обговорити під час бізнес-консультації.
- Формат роботи – передоплата перед консультацією. За всіма деталями звертайтесь за контактним номером: [відкрити контакти] .
- Протягом одного - двох робочих днів після отримання запиту сконтактую з Вами для обвгорення деталей та домовленості про зустріч.
Переваги співпраці зі мною:
- професіоналізм та експертність;
- індивідуальний підхід до Клієнта – розробка стратегії роботи в компанії з врахуванням специфіки бізнесу та побажань замовника, що в результаті допомагає приймати успішні рішення;
- клієнтоорієнтованість та націленість на кінцевий результат;
- економія витрат часу замовника;
- оперативність та робота у визначені терміни.
Буду рада нашій співпраці!
Оксана Винницька,
бізнес-коуч
https://www.facebook.com/oksana.vinnicka
https://www.facebook.com/VynnytskaBusinessTrainer/
https://www.instagram.com/oksana.vinnicka/
Клієнти
📌 Клієнти корпоративних тренінгів з 2017 року: Bader Ukraine, роздрібна мережа магазинів екопродуктів "Еколавка", магазини спортивного одягу “Columbia”, “Weekender”, мережа магазинів “Fun Fan”, механічно-ливарний завод ( м.Нововолинськ), агрокомпанія "LTD Limited", Malevich Night Club, Rafinad, клініка естетичної косметології “Персонал Люкс” та "Новодерм", весільний бізнес( IVORY м.Чернівці), салон весільних та вечірніх суконь ( E-Svadba, м.Київ), готель GRAND HOTEL LVIV, салон грузинської кухні "Джорджина" ( Чернівці), Амріта, Amway, магазин брендової чоловічоїх косметики "Barbercompany", дизайн-студія Teplyy Design тощо.
Додаткова інформація
Моя спеціалізація - допомогаю бізнесу підвищувати показники завдяки системному навчанню та розвитку навиків лідерства та продаж, розкриваю потенціал лідерів та команд завдяки коучингу.
Тренери
ЗВО (вузи) у Львові, а також коледжі у Львові, курси у Львові, репетитори у Львові, робота у Львові
Коментарі
Залишити коментар
При заповненні форми була допущена помилка
Невірно заповнені поля відзначені червоним.
Будь ласка, перевірте форму ще раз.
Дякуємо!
Ваш коментар відправлений і буде доступний на сайті після перевірки адміністратором.