Запрошуємо на конференцію "Маркетинг і продажі" 23 березня

Чи є маркетинг частиною продажів, або продажу - це частина маркетингу?

Є продажі, а є маркетинг. Чи це дві частини нерозривного цілого? Як тоді за одну задачу відповідають дві різні людини в компанії?
Становище ускладнюється і тим, що результат менеджерів з продажу завжди видно, а ось яка частка маркетолога в цьому результаті, неясно. Можливо, маркетолог зробив все для того, щоб клієнти стояли в черзі до менеджера, а той їх тільки добре обслуговував. Але можливо, менеджеру кожен раз доводиться самому розповідати, що у нього за компанія, на кого вона орієнтована, самому визначати цінову політику, давати знижку, придумувати додаткові послуги і переконувати клієнта купити товар саме у нього.

Давайте разом з'ясуємо відповіді на ці питання на конференції "Маркетинг і продажі" 23 березня

https://www.facebook.com/events/257878661819126/


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Новини