Як мотивувати співробітників?

Часто трапляється, що співробітник виконує свою роботу абияк, явно без ентузіазму і максимальної самовіддачі.

Зрозуміло, що від цього будь-яка робота робиться менш ефективно і доставляє безліч проблем керівнику такого співробітника. У чому ж тут справа? Як мотивувати працівника для ефективного виконання службових обов'язків?

Майже всі або, принаймні, багато людські потреби можна звести до декількох основних груп. Причому поки потреба залишається незадоволеною, вона діє як мотивуючий фактор; як тільки вона задовольняється, в дію вступає наступна, так би мовити, більш висока потреба.

Ось ці потреби, від нижчих до вищих:

  1. Основні потреби - ті, які пов'язані з виживанням і підтримкою здоров'я. Вони включають потребу в їжі, сні, житло і любові.
  2. Потреби в надійності і безпеки - це фізична безпека, а також емоційна і економічна надійність.
  3. Потреба в приналежності до певної соціальної групи і симпатії її членів - це прагнення кожної людини бути 4. прийнятими іншими, стати частиною колективу, користуватися його симпатією.
  4. Потреба в певному соціальному статусі пов'язана з місцем людини в суспільстві і соціальної ієрархії.
  5. Потреба влади пов'язана з бажанням здійснювати управління і контроль над іншими.
  6. Потреба в змаганні - як бажання перемагати, грати в азартні ігри.
  7. Потреба в незалежності підкреслює важливість свободи і управління самим собою.
  8. Потреба в досягненнях відображає бажання вчитися і вдосконалюватися. 

Користуючись нагодою, пропонуємо Вам, тренінг KPI мотивація, на котрому ви узнатете, все нові технології мотивації співробітників.

Найскладніше для керуючого - дізнатися, якими мотивами керуються підлеглі співробітники, намагаючись зробити своє життя кращим.

 Кращий показник провідних мотивів працівників - їх поведінка. Спостережні керуючі знають, що манери поведінки і вчинки людей сигналізують про їх мотиваційних потребах. При цьому керівник повинен виконувати правило: фіксувати саме модель поведінки людини, а не окремі його риси. Модель поведінки - це найбільш часто повторюваний, а отже, характерний для людини набір реакцій. Такий набір реакцій тісно пов'язаний з потребами. Саме тому з даного набору можна виявити мотиваційний тип працівника - і вирішити, чим стимулювати його бажання працювати, щоб домагатися процвітання для рідної компанії.

Досвід, знання і навички, отримані в процесі мотиваційного тренінгу, дають можливість застосування їх на практиці завдяки феномену мотиваційного перемикання.

Використання різних методів у тренінгу дозволяє активізувати різні мотиви, які спонукають працівника до професійної діяльності. Різноманітність можливості моделювання реальних ситуацій або штучно створених проблем і навчальних завдань, дають можливість підвищити стимулюючу силу кожного з виявлених мотивів.

Спостереження за досягненнями інших людей, успішність виконання попередніх завдань, вербальне переконання і можливість отримання зворотного зв'язку є основними джерелами впевненості в своїх силах, успіху. Тренінг з розвитку мотивації досягнення сприяє зміцненню впевненості в своїх можливостях, що є дуже важливим мотиваційним чинником.

Особистість тренера грає важливу роль в мотиваційному тренінгу. Ведучий є позитивним прикладом підтримки високого рівня мотивації до навчання учасників тренінгу, тільки в тому випадку, якщо демонструє гідний рівень компетентності та професіоналізм.

Мотиваційні тренінги в цілому значно покращують атмосферу в колективі підрозділу, це позначається на результатах професійної діяльності співробітників, і в кінцевому підсумку, сприятливо впливає на прагнення співробітників до навчання і професійної майстерності. За інших рівних умов, підрозділ, що організує навчання своїх співробітників, має більше шансів досягти успіху.


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Лідерство, тімбілдинг Саморозвиток Фінанси, кредит, банківська справа