Курс з управлінської економіки в рамках флагманської програми “Energy of Innovation: Executive MBA” компанії ДТЕК

Курс з управлінської економіки в рамках флагманської програми “Energy of Innovation: Executive MBA” компанії ДТЕК

Максим Обрізан провів курс з управлінської економіки в рамках флагманської програми “Energy of Innovation: Executive MBA” компанії ДТЕК.

Максим Обрізан (PhD in Economics, the University of Iowa), викладач Kyiv School of Economics та бізнес-тренер Development Training & Consulting, провів курс з управлінської економіки в рамках флагманської програми “Energy of Innovation: Executive MBA” компанії ДТЕК.

Учасники вивчали основи економіки в динамічній інтерактивній формі, з мінімумом теорії і фокусом на нових бізнес-кейсах. Працюючи в групах, майбутні титани українського енергетичного бізнесу вивчали попит, пропозицію, ефект від зміни смаків, вплив еластичності попиту на максимізацію доходів, роль перехресної еластичності в щоденних бізнес-рішеннях.

Крім того, учасники проаналізували, як фірми встановлюють ціну залежно від конкурентного типу ринку, а також роль цінової дискримінації для максимізації прибутків.

Не секрет, що на більшості ринків існує всього декілька великих гравців, тому стратегічна взаємозалежність, яку вивчає теорія ігор, відіграє ключову роль у сучасному ринковому середовищі. Необхідність в теорії ігор виникла тому, що багато бізнес-ситуацій призводять до парадоксальних результатів, коли конкуренти не можуть домовитися про потенційно вигідне співробітництво.

Теорія ігор стала популярною в бізнесі після фільму «Ігри розуму» (“Beautiful mind”), у якій Рассел Кроу зіграв Джона Неша, одного з засновників теорії ігор.  Джон Неш спростував концепцію Адама Сміта про оптимальність ринкового механізму в разі відходу від досконалої конкуренції.

Класичний економічний приклад так званої «дилеми в’язня» – це нездатність країн-учасниць ОПЕК домовитися про зниження видобутку нафти для підвищення її ціни.

У якості самостійної роботи учасники проаналізували економічний ефект від різних маркетингових стратегій на рівень беззбитковості, використовуючи реальний бізнес-кейс від Harvard Business Publishing.

Більше про тренінги та проекти Максима Обрізана на нашому сайті


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Новини