Як бути в курсі того, що відбувається в компанії і впливати на результат?

Сесія зворотного зв'язку. Як говорити так, щоб досягати позитивних змін в роботі підлеглих.

У міжособистісному спілкуванні ми постійно надаємо один одному зворотний зв'язок, хочемо ми цього чи ні.

Все, що ми робимо або не робимо відносно інших або у взаємодії з ними, можна розглядати як зворотний зв'язок.

Безпосередньо у комунікації з працівниками або «біг босами» також працює такий механізм. Він потенційно може принести багато користі в роботі, якщо вміти правильно його використовувати.

Тому ми підготували для вас коротеньку нотатку про те, як якісно можна забезпечити зворотний зв’язок у роботі.

Сесія надання зворотного зв’язку

  • Встановіть контакт, розтопіть лід
  • Поясніть мету зустрічі, регламент
  • Задайте загальні питання по рамці зворотного зв'язку:
  1. Наскільки сам задоволений виконаною роботою/досягнутими результатами?
  2. Що було добре?
  3. Що слід поліпшити (доопрацювати, змінити)?
  4. Що наступного разу робитимеш по-іншому?
  •  Дайте конструктивний зворотний зв'язок, акцентуючи увагу на 2-3 ключовим моментам для поліпшення
  • Спільно сформуйте план дій щодо поліпшення якості роботи
  • Запропонуйте спосіб, як поліпшити, якщо необхідно — навчіть
  • Завершіть на позитивній ноті Follow-up (прослідкуйте заплановані зміни)

Якщо тобі було корисно, і хочеться вміти і знати більше, познайомся з програмою тернінгу "Навички ефективного управління", адже хорошими керівниками не народжуються, хорошими керівниками стають!


Залишити коментар
Будь ласка, введіть ваше ім’я
Будь ласка, введіть коментар.
1000 символів

Будь ласка, введіть email
або Відмінити

Інші статті в категорії Project management, управління проектами Бізнес освіта, MBA Відносини, комунікація